Powinienem wlasciwie sie juz do tego przyzwyczaic ale ciezko mi to idzie

Data: 2015-09-10 16:12:18
Autor: atm
Powinienem wlasciwie sie juz do tego przyzwyczaic ale ciezko mi to idzie
Prosty zakup: kierownica rowerowa, alu, stosunkowo lekka: nic wyszukanego.
Kupilem w jednym ze sklepow internetowych, gdzie byla wyswietlana jako dostepna, 10szt. Dzisiaj mail: niestety nie mamy.
Dzwonie do innego sklepu, ktory na stronie ma dostepna kierownice, chwila oczekiwania w napieciu i odpowiedz: nie jest dostepna (w opisie bylo okres oczekiwania 2-3 dni).
Chetnie poslalbym tych wszystkich sprzedawcow na duze zakupy do marketu gdzie zamiast towarow sa zdjecia i przy kazdym zakupie musza bigac do obslugi czy za zdjeciem jest towar...

Data: 2015-09-10 16:22:07
Autor: twistedme
W dniu 2015-09-10 o 16:12, atm pisze:
[...]

No niestety łączę się w bulu i nadzieji, bo mnie to też niezmiernie wkur^%@a... Chociaż przyznam, że dawno mi się nie zdarzyło, być może dlatego, że:

- ponieważ też się naciąłem ze 2-3 razy, to robię zakupy w godzinach otwarcia sklepu i przed klikiem wykonuję telefon z pytaniem o fizyczną dostępność "na stanie"

- jeżeli z jakiś powodów odpada pkt. 1 to robię zakup przez allegro i czytam negatywne komenty, wielu ludzi pisze, że "sprzedaje towar wirtualny, którego nie ma na stanie", wtedy dziękuję i idę dalej.

pozdro

Data: 2015-09-10 16:26:23
Autor: atm
[...]

Tak, tez zacząłem dzwonic. Tylko nie moge sie pogodzic z tym, ze majac do dyspozycji tyle narzedzi korzystanie z dobrodziejstw 21w wyglada w ten sposob.

Data: 2015-09-10 16:58:48
Autor: twistedme
W dniu 2015-09-10 o 16:26, atm pisze:

[...]

Nie wiem do końca jak działa u nas większość sklepów internetowych, ale być może są i takie, które nie mają praktycznie nic w magazynie i wtedy wyświetlanie faktycznych stanów magazynowych byłoby samobójstwem... :)

Data: 2015-09-10 22:16:32
Autor: ToMasz
W dniu 10.09.2015 o 16:58, twistedme pisze:
[...]

jeśli sklep ma siedzibę na ulicy dworcowej, rynek, aleja jakaśtam, to jest szansa ze ma 100% wystawionego towaru. jeśli na ulicy zadupie w pipidówie - na odwrót. hurtownia w stodole, handel pudełkami, sprzętu nie odpakowaują..
ToMasz

PS możesz napisać jaką dokładnie kierownice potrzebujesz? średnica mocowania, długość rury?

Data: 2015-09-10 20:55:44
Autor: Piotr Rogoza
Dnia Thu, 10 Sep 2015 22:16:32 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]
Nawet duże sklepy tak mają. Teraz już nie pamiętam czy na stronie było napisane czy mają towar na stanie czy nie jak ostatnio zamawiałem kilka rzeczy ale czekałem ze 3 tygodnie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-09-10 22:28:18
Autor: atm
Powinienem wlasciwie sie juz do tego przyzwyczaic ale ciezko mi to idzie

PS możesz napisać jaką dokładnie kierownice potrzebujesz? średnica
mocowania, długość rury?

Model wlasciwie mam juz wybrany:
http://allegro.pl/kierownica-pro-tharsis-31-8-aluminiowa-740x20mm-i5293619127.html

A przy okazji spotkal sie ktos z minimalnie wieksza srednica kierownicy w miejscu mocowania gripa? Mam teraz Ritcheya WCS alu. Od samego poczatku mialem z nia problemy: najpierw gripy przykrecane boptravel wchodzily nakrecane na sile pieknie strugajac farbe na kierownicy.
Gdy juz sie z nimi jako tako uporalem traktujac je od srodka pilnikiem przyszla kolej na manetki przerzutek i uchwyty hamulcow - nie chcialy wejsc... Pomyslalem, ze od pierwszej generacji SLXa moze cos sie nieco zmienilo... Nic to pilnik i za jakis czas da sie wlozyc. Teraz kupilem Chwyty Ergona i to samo: nie da sie wlozyc. Do polowy jako tako idzie pozniej stop. Suwmiarka pokazuje nieco wiecej niz 22.2mm, bardziej koło 22.5mm. Czy to mozliwe, zeby Ritchey wypuscil taki bubel np malujac zbyt grubo?

Data: 2015-09-10 14:16:50
Autor: Ignac
W dniu czwartek, 10 września 2015 22:28:37 UTC+2 użytkownik atm napisał:

przyszla kolej na manetki przerzutek i uchwyty hamulcow - nie chcialy wejsc...

A próbowałeś rozgiąć nieco płaskim śrubokrętem obejmy mocujące w/w.
Też tak miałem i pomogło. Przed, trzeba zupełnie wykręcić i wyjąć imbus
mocujący.

Data: 2015-09-10 23:18:20
Autor: atm
On 2015-09-10 23:16, Ignac wrote:
[...]

Tak, to troche pomoglo ale bez pilnika sie nie obeszlo - widac bylo, ze obwod jest delikatnie inny.

Data: 2015-09-11 17:03:29
Autor: PeJot
W dniu 2015-09-10 o 22:28, atm pisze:
 Suwmiarka pokazuje nieco wiecej niz 22.2mm, bardziej koło
22.5mm. Czy to mozliwe, zeby Ritchey wypuscil taki bubel np malujac zbyt
grubo?

3 dychy ponad nominał, bubel jak nic. Raczej nie jest to kwestia malowania. I OIMW Ritchey nic samodzielnie nie produkuje.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-09-11 09:20:40
Autor: J.F.
Dnia Thu, 10 Sep 2015 16:58:48 +0200, twistedme napisał(a):
Nie wiem do końca jak działa u nas większość sklepów internetowych, ale być może są i takie, które nie mają praktycznie nic w magazynie i wtedy wyświetlanie faktycznych stanów magazynowych byłoby samobójstwem... :)

Taki przyklad - sklep sprzedaje cos na allegro. Aukcja 100 sztuk.
Patrze ... 500m dalej sie mieszcza. Ide, ogladam, wyciagam portfel ... ale ta sztuka juz sprzedana, czeka
na odbiorce z allegro. Wyciagam telefon - to ja zaraz tez kupie na allegro.
-przeciez napisalismy, ze wysylka w ciagu 3 dni.

Towar maja - w hurtowni.
A potem odkrylem druga aukcje na 100 sztuk, pod innym uzytkownikiem.

No ale coz - sprzedaz internetowa nie musi wygladac inaczej.

Inny przypadek - jest sklepik, bylem, widzialem - towaru pelno.
Wystawia tez na allegro. Jade, wyciagam portfel ... ale to co pan
chce, to na indywidualne zamowienie. Wysylka 3 dni, odbior osobisty
mozliwy po uzgodnieniu i odczekaniu - tak napisalismy.
A to zwykla karta pamieci byla, tyle, ze w dobrej cenie. Powinna lezec
na sklepie w duzej ilosci.
Niestety - jakosc byla do ceny proporcjonalna, a w zasadzie to
nieproporcjonalna - cena dwa razy nizsza niz inne, pojemnosc 4x nizsza
:-(

J.

Data: 2015-09-11 17:06:36
Autor: PeJot
W dniu 2015-09-11 o 09:20, J.F. pisze:

[...]

Czyli masówka, faktycznie powinna leżeć na półce. Mnie się kilka razy zdarzyło kupować przez Allegro rzeczy mało chodliwe, z odbiorem w sklepie i z reguły musiałem czekać na ściągnięcie towaru.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-09-20 23:32:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Powinienem wlasciwie sie juz do tego przyzwyczaic ale ciezko mi to idzie
W dniu 2015-09-11 o 09:20, J.F. pisze:
A to zwykla karta pamieci byla, tyle, ze w dobrej cenie. Powinna lezec
na sklepie w duzej ilosci.

Sklep we Wrocławiu w okolicach Dworca Świebodzkiego?
Ja tak miałem z głupim kabelkiem hdmi (a może to przejściówka hdmi-dvi była? już nie pamiętam). Rzecz za 20zł, której sklep na stanie nie miał, mimo, że już mi ją przez allegro sprzedał.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2015-09-11 09:09:45
Autor: J.F.
Dnia Thu, 10 Sep 2015 16:12:18 +0200, atm napisał(a):
[...]

To sie nazywa catalogue shop, u nas nieznane, ale w Anglii tak.
Masz ksiazke, ogladasz zdjecia, wybierasz, idziesz do sklepu,
wypisujesz zamowienie, placisz ... mozna tez zamowic poczta.

i przy kazdym zakupie musza bigac do obslugi czy za zdjeciem jest towar...

No i tu jest mala roznica - nie trzeba pytac, za pare minut do
odbioru. Choc byc moze nie wszystko - im tez sie zapasy koncza.

J.

Powinienem wlasciwie sie juz do tego przyzwyczaic ale ciezko mi to idzie