Powinni nasłać agenta Tomka.

Data: 2009-11-12 11:19:17
Autor: cirrus
Powinni nasłać agenta Tomka.
# Posłanka Joanna Mucha ujawniła, że otrzymała niemoraln± propozycję od jednego za posłów. Jak podkre¶la, nie był to poseł z jej partii - informuje "Fakt" w swoim serwisie internetowym.
Posłanka jednak nie chce zdradzić, kto złożył jej niemoraln± propozycję - czytamy w serwisie efakt.pl. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hx759

--
stevep

Data: 2009-11-12 09:43:22
Autor: alojzy bibuła
On 12 Lis, 11:19, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

pewnikiem sprowokowała  jakiego¶ samca :)

Data: 2009-11-12 12:48:32
Autor: sofu
Powinni nasłać agenta Tomka.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Słyszałem, kto¶ chciał jej postawić klocka na twarzy!
Skoro nie chce zdradzic to znaczy, że sie tylko tym chwali i zamierza
skorzystać z tej frapuj±cej propozycji.

sofu

Data: 2009-11-12 13:53:22
Autor: :he®sk:
Powinni nasłać agenta Tomka.
On Thu, 12 Nov 2009 11:19:17 +0100, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

[...]

 biedaczka. pewnie szuka dla siebie alibi ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-12 17:04:33
Autor: Jadrys
cirrus pisze:
[...]

A co to znaczy "niemoralna propozycja" Stefan?  Bo chyba propozycji odbycia stosunku seksualnego nie można nazwać czym¶ niemoralnym..  Może chodziło o jak±¶ wypchana kopertę pod stołem?

Data: 2009-11-12 18:53:08
Autor: cirrus
Powinni nasłać agenta Tomka.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hdhbn1$gtd$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

No to powiedz Antence, że ja bzykniesz. :)

--
stevep

Data: 2009-11-12 20:48:25
Autor: Jadrys
cirrus pisze:

[...]

Wiesz, należę do tego typu facetów którzy nie mówi± a "bzykaj±".. I którzy spraw seksualnych nie traktuj± jako czego¶ niemoralnego.

Data: 2009-11-13 02:43:15
Autor: awe
Powinni nasłać agenta Tomka.
Jezu wielkie hallo