Powisle, Warmia i Mazury

Data: 2009-08-28 12:12:20
Autor: Titus Atomicus
Powisle, Warmia i Mazury
Witam,
A ja sie rozpedzilem i zamiast podmiejskim do Legionowa i stamtam nad Zalew Zegrzynski, wsiadlem w KM Sloneczny i wysiadlem az w Ilawie.
Niestety, pogoda zmienna byla, wiec nawet w miedzyczasie odwiedzilem  Warszawe (Sloneczny Prabuty - W-wa i z powrotem).

Ale generalnie fajnie:
http://www.tinyurl.pl/?cTI3DQF7 (takie robocze zdjecia, kiedys cos dorzuce i posortuje)

Tylko jak wy wykrecacie te swoje srednie?
Mi nie udalo sie tego roweru rozpedzac powyzej 22km/h, a pod gorke to nawet ledwo 7-8km/h.

Najgorsze drogi to mialem od Fromborka do Elblaga (za wyjatkiem bardzo gladkiego odcinka z Tolkmicka do Suchacza). Szkoda, bo widoczki tam przefajne, ale na zjezdzie za Suchaczem w kierunku Elblaga nie odwazylem sie pojechac szybciej niz 15-19km/h.

A juz najgorszy byl skrot z Moraga do pochylni Buczyniec, przez Chojnik i Sambrod. Nikomu nie zycze. Po plaskim jechalem w porywach 10km/h.
Sadze ze nawet w tej mitycznej Afryce kolegi Wolffa takich drog nie widzieli.
Dla odmiany z Buczynca do Pasleka jest fantastycznie. I to z gorki. Tyle ze bylem w nocy, wiec tez balem sie rozpedzac...
TA

Data: 2009-08-28 16:35:01
Autor: Jacek_P
Powisle, Warmia i Mazury
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisal:
Ale generalnie fajnie:
http://www.tinyurl.pl/?cTI3DQF7 (takie robocze zdjecia, kiedys cos dorzuce i posortuje)

Gratuluje tematu galerii :)

Ale pomijajac wszelkie motywy, to 'typowa chata mazurska'
przebija wszystko ze swoim ogrodem.
--
Pozdrawiam,

Jacek