Powitać mniejszości narodowe

Data: 2011-09-14 20:17:24
Autor: zeb
Powitać mniejszości narodowe
Jak tam PO-mniejszona polska nieudacznikĂłw ?
Jak się czujecie w roli mniejszości ?
30% wyborców to PiS - stały elektorat
a 40% wyborcĂłw PO  ??? 50% z tych 40% to warcholstwo w stylu "byle nie PiS" ale to nie są na pewno zwolennicy PO.

PRAWDA jest jedna (tylko u GoralenVolk są trzy. Ha.. ha...) tak na prawdę Polska jest niestety Kaczyńskiego, żebyście się nawet zesrali ze swymi sondażami i tego zamieść pod dywan się nie da !!

Data: 2011-09-14 11:39:24
Autor: Leszczur
Powitać mniejszości narodowe
On 14 Wrz, 20:17, zeb <zeb...@vp.pl> wrote:
Jak tam PO-mniejszona polska nieudaczników ?
Jak się czujecie w roli mniejszości ?
30% wyborców to PiS - stały elektorat
a 40% wyborców PO  ??? 50% z tych 40% to warcholstwo w stylu "byle nie
[...]

Czyli co - zakladamy partie Polska Jest Kaczyńska?
Zelazny elektorat bedzie - zakutych łbów jest pod dostatkiem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-14 19:19:50
Autor: MH
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):
Jak tam PO-mniejszona polska nieudacznikĂłw ?
Jak siÄ&#65533; czujecie w roli mniejszoĹ&#65533;ci ?
30% wyborcĂłw to PiS - staĹ&#65533;y elektorat
a 40% wyborcĂłw PO  ??? 50% z tych 40% to warcholstwo w stylu "byle nie PiS" ale to nie sÄ&#65533; na pewno zwolennicy PO.

PRAWDA jest jedna (tylko u GoralenVolk sÄ&#65533; trzy. Ha.. ha...) tak na prawdÄ&#65533; Polska jest niestety KaczyĹ&#65533;skiego, ĹźebyĹ&#65533;cie siÄ&#65533; nawet zesrali ze swymi sondaĹźami i tego zamieĹ&#65533;Ä&#65533; pod dywan siÄ&#65533; nie da !!

===============

Weź się Zeb zebnij do łóżka , prześpij se te swoje pierdle , które tobie
podobni srają tu "co wybory". Efekty są znane. Tak , Zeb , takie są kurwa okrutne zasady demokracji. Nie zgadzasz się z demokracją ??

NO TO WYPIERDALAJ STĄD !!!!!!!

MH

P.S. Z głębi serca przepraszam wszystkich grupowiczów za użyte słowa 'inne'.
Hmm , wiem , to prawie jak czynności sekso-katolickie "INNE".

Data: 2011-09-14 20:32:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Powitać mniejszości narodowe
środa, 14 września 2011 20:17. carbon entity 'zeb' <zebkon@vp.pl>

a 40% wyborcĂłw PO  ??? 50% z tych 40% to warcholstwo w stylu "byle nie
PiS" ale to nie są na pewno zwolennicy PO.

Ja nie jestem tam zwolennikiem Dona Tuska, a "byle nie PiS" to nie jest w żadnym razie warcholstwo. Zobacz, jakie jest podejście zwolenników Kaczyńskiego do polskich niekatolików, przecież radio i telewizja ks. Rydzyka próbują narzucić wartości katolickie indyferentnemu plebsowi i podbuntować go przeciwko każdemu, kto nie podziela "jedynie słusznej" religii tylko wierzy w co innego albo może i nie wierzy. Jaki szum się podnosi, gdy niejaki Nergal ma być jurorem w konkursie piękności śpiewu, gdzie przecież nie będzie wypowiadał się na tematy religijne.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-14 20:34:30
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 20:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jaki szum się podnosi, gdy niejaki Nergal ma być jurorem w konkursie piękności śpiewu, gdzie przecież nie będzie wypowiadał się na tematy religijne.

Wystarczy troche posluchac tego debila, aby zauwazyc jaka to szmira. A
szmira potrzebuje reklamy, aby sie sprzedac :)

Data: 2011-09-14 11:40:46
Autor: Leszczur
On 14 Wrz, 20:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Wystarczy troche posluchac tego debila, aby zauwazyc jaka to szmira. A
szmira potrzebuje reklamy, aby sie sprzedac :)

No i git. Kempa wysyła maile i sie tego potem wypiera, a Nergal drze
ksiazki.
Kazda reklama jest dobra.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-14 20:43:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Powitać mniejszości narodowe
środa, 14 września 2011 20:34. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Wystarczy troche posluchac tego debila, aby zauwazyc jaka to szmira. A
szmira potrzebuje reklamy, aby sie sprzedac :)

Może szmira, ale najepiej znany na Zachodzie polski vocal. Tak jak Brazylia znana jet światu (oprócz samby) to głównie z zespolu metalowego Sepultura.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-14 20:53:19
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 20:43, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Tez slyszalem te scieme, ze nerwal to najbardziej znana polska szmira na
zachodzie, podobnie jak doda ma najwyzsze IQ. A to przeciez zwykle
debile sprzedajace sie za srebrniki :)

Data: 2011-09-14 20:47:53
Autor: Klin
Użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
[...]

    Kiedy ktoś zostanie okrzyknięty antysemitą znika z telewizji publicznej.
    Dlaczego zdeklarowany satanista ma podlegać innym prawom a do tego
    pozwala mu się to darmową reklamę?

Data: 2011-09-14 20:54:29
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 20:47, Klin > pisze:
   Kiedy ktoś zostanie okrzyknięty antysemitą znika z telewizji publicznej.
   Dlaczego zdeklarowany satanista ma podlegać innym prawom a do tego
   pozwala mu się to darmową reklamę?

Bo satanisci nie lubia jak ktos nadaje na ich mocodawcow, od razu
okrzykuja takiego rasista, homofobem itd, itp :)

Data: 2011-09-14 20:59:08
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

pozwala mu się na darmową reklamę?

    Nie dostrzegasz nawet tu na grupie w związku z tym okrzyków zachwytu "Ave Satan"
    wydaje się jakbyś sam  do tego zachęcał.

Data: 2011-09-14 21:13:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Powitać mniejszości narodowe
środa, 14 września 2011 20:59. carbon entity '' <%EMAIL>

Użytkownik Klin > napisał:
[...]

    Nie dostrzegasz nawet tu na grupie w związku z tym okrzykĂłw zachwytu
"Ave Satan"
    wydaje się jakbyś sam  do tego zachęcał.

Oj tam oj tam... Zgrześ to postać specyficzna, a te okrzyki to raczej antyklerykalnego sarkazmu, a nie zachwytu, jeśli już.

Poza tym pisałem tutaj o antysemickich początkach niesfornego Adasia, który wcześniej mial ksywę... Holocausto! I starozakonni chyba z wyjątkiem tych z PiS nie podnieśli rabanu, podobnie jak przy sprawie Farfała. A to ci mecyje!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-14 21:19:40
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 21:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Zydzi zwykle nie potrafia zyc bez rzekomego anty-semityzmu, nerwal nie
jest zadnym wyjatkiem. Jak nie ma antysemityzmu to potrafia sami go
wzniecic, n.p. przyjmujac debilne pseudonimy :)

Data: 2011-09-14 21:26:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Powitać mniejszości narodowe
środa, 14 września 2011 21:19. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Zydzi zwykle nie potrafia zyc bez rzekomego anty-semityzmu, nerwal nie
jest zadnym wyjatkiem. Jak nie ma antysemityzmu to potrafia sami go
wzniecic, n.p. przyjmujac debilne pseudonimy :)

To Darski też tej narodowości, co jego była... ???
Nono no... Кругом одни евреи
http://www.youtube.com/watch?v=KIKHKv_3Yw8

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-14 21:29:44
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 21:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
To Darski też tej narodowości, co jego była

Oczywiscie. Zabawne, ze prowadzacy voice of Poland to tez Zydek,
podobnie jak niejaka Kora :) Zrozumiale, ze preferuja swoich :)

Data: 2011-09-14 21:47:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Powitać mniejszości narodowe
środa, 14 września 2011 21:29. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Ale Darski śpiewa o pogańskich bogach, a nie o Jahwe i datego mam doń trochę sympatii. Tysiąc ************ lat rzymskiej okupacji i te sprawy... no tak poganie postrzegają działalność kościoła katolickigo w Polsce -- - jako system ucisku :(

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-14 23:03:30
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 21:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
Oczywiscie. Zabawne, ze prowadzacy voice of Poland to tez Zydek,
podobnie jak niejaka Kora :) Zrozumiale, ze preferuja swoich :)
Ale Darski śpiewa

Weź mnie nie rozśmieszaj, ten debil nie śpiewa, on wyje :)

Data: 2011-09-15 00:18:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Powitać mniejszości narodowe
środa, 14 września 2011 23:03. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

[...]

Growluje -- czy wiesz, ile na to potrzeba wokalnego treningu???

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-15 03:10:18
Autor: stevep
Dnia 14-09-2011 o 21:29:44 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ale pisowski debil.

--
stevep

Data: 2011-09-14 23:20:24
Autor: boukun

Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomości news:j4qr3m$9u1$1news.onet.pl...
[...]

Na kanwie sztucznego problemu POPiS, bydło głosuje bądź na tych, bądź na tych...

Tumani jedni i drudzy...

boukun

Powitać mniejszości narodowe