Powitanie Wiosny w Puszczy Bolimowskiej - 28-29 marca 2009

Data: 2009-03-21 18:47:33
Autor: Adam Leszczyński
Powitanie Wiosny w Puszczy Bolimowskiej - 28-29 marca 2009
Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna - znów nam ubyło lat,
Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy...

W górach jeszcze śnieg, najwyższy czas go stamtąd wykurzyć!

Zapraszamy na Powitanie Wiosny do Puszczy Bolimowskiej w weekend 28-29 marca.

W planie:
- trasy jedno- i dwudniowe piesze, rowerowe i kajakowe,
- ognisko na ześrodkowaniu,
- slajdy i inne atrakcje.

Więcej szczegółów na stronie wycieczki weekendowej Powitania Wiosny!
http://www.skpb.waw.pl/wyjazdy/powitanie-wiosny/1320.html

Studenckie Koło Przewodników Beskidzkich w Warszawie powstało w 1957 roku. Od tego czasu prowadzi liczne wyjazdy i kurs na przewodnika górskiego. Od 2005 roku jesteśmy Organizacją Pożytku Publicznego i można przekazać nam 1% swojego podatku.
Wszystkie informacje o naszej działalności zamieszczamy na stronie SKPB Warszawa - www.skpb.waw.pl.

Data: 2009-03-21 23:01:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Powitanie Wiosny w Puszczy Bolimowskiej - 28-29 marca 2009

Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna - znów nam ubyło lat,
Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy...

Wiosna? Jaka wiosna?!

W Szczyrku śniegu w ch.
Za tydzień, jak pogoda dopisze też pojadę, tyle tylko, że z rowerem, bo dziś z synem szalałem na skibobie.
Było:
W PYTĘ!

zyga

Data: 2009-03-21 23:56:31
Autor: Adrian S.
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna - znów nam ubyło lat,
Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy...

Wiosna? Jaka wiosna?!

W Szczyrku śniegu w ch.

w Bolimowie ewidentnie zima już poszła...

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-03-22 00:17:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Lekko OT.
;-)
http://img5.imageshack.us/img5/2227/szcz1.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/2277/szcz2.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/8766/szcz3.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/6848/szcz4.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/7236/szcz5.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/349/szcz6.jpg

zyga

Data: 2009-03-22 18:21:52
Autor: Adrian S.
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

 współczuję że do snowmobilu nie da się zamontować tarczówek :) Ale jakby
się dało to mam nadzieję, że byś nas poinformował? P.S. Mocniej OT, ale czy mógłbyś na maila odpisać w sprawie wycinania tarcz
laserem?

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-03-22 19:29:02
Autor: ArteQ
Powitanie Wiosny w Puszczy Bolimowskiej - 28-29 marca 2009
 współczuję że do snowmobilu nie da się zamontować tarczówek :) Ale jakby
się dało to mam nadzieję, że byś nas poinformował?

Ale kamerkę na kierownicę pewnie dałoby dadę ;-)

--
ArteQ <at> ArteQ <dot> org
GCS d- s-:- a-- C++>$ UL+>++++$ P+ L+++>++++$ E-- - W++ N++ o? K- w-- -

Data: 2009-03-22 20:47:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Da radę, podczas poprzedniego wyjazdu też było, tylko nie zmontowane.

zyga

Data: 2009-03-22 20:45:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Hamulce będą w następnej wersji.

P.S. Mocniej OT, ale czy mógłbyś na maila odpisać w sprawie wycinania tarcz
laserem?

Kiedy napisałeś?
Czyżby filtr wyciął?

zyga

Data: 2009-03-23 07:26:19
Autor: Adrian S.
Powitanie Wiosny w Puszczy Bolimowskiej - 28-29 marca 2009
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Kiedy napisałeś?
Czyżby filtr wyciął?

 dokładnie to 24 lutego...

--
Adrian S. the Lajt Rider

Powitanie Wiosny w Puszczy Bolimowskiej - 28-29 marca 2009