Powkurwia³bym PiSowców paroma dziwnie przemilczanymi faktami z Powstania Warszawskiego...

Data: 2011-08-01 19:45:44
Autor: Zennon
Powkurwia³bym PiSowców paroma dziwnie przemilczanymi faktami z Powstania Warszawskiego...
....ale mi siê nie chce. I tak do nich nie dotrze.

Zennon

Data: 2011-08-01 19:53:39
Autor: A. Filip
Zennon: Powkurwiałbym PiSowców paroma dziwnie przemilczanymi faktami z Powstania Warszawskiego...
"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> pisze:
...ale mi siÄ™ nie chce. I tak do nich nie dotrze.

Zennon

A do ciebie dociera że masz postawę obsrajmatka z przedszkola/żłobka?
[ Wiem ale nie powiem ]

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Czego siÄ™ nie rozumie, to siÄ™ podziwia.

Data: 2011-08-01 19:55:44
Autor: Zennon

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:B81+89cy73r29h@linda.huge.strangled.net...
[...]

Czyżbym PiSiał na starość? ;)

Zennon

Data: 2011-08-01 19:53:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-01 19:45, Zennon pisze:
...ale mi siÄ™ nie chce. I tak do nich nie dotrze.

Zennon

Powiedz, nie bądź taki..

Data: 2011-08-01 21:33:21
Autor: matusm
Powkurwia³bym PiSowców paroma dziwnie przemilczanymi faktami z Powstania Warszawskiego...

U¿ytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:201108011745.UTC.j16oob$3qt$1tioat.net...
...ale mi siê nie chce. I tak do nich nie dotrze.

Zennon
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Powkurwia³bym PiSowców paroma dziwnie przemilczanymi faktami z Powstania Warszawskiego...