Powod do radosci ?

Data: 2010-11-17 10:05:50
Autor: Don Basil
Powod do radosci ?
Czy powód do radości?

Byłby gdyby za tym szły REALNE działania dla ograniczenia biurokracji.
Bo problem w tym, że w niektórych urzędach oni wszyscy NAPRAWDĘ są zajęci robiąc nikomu niepotrzebną a wymaganą ustawowo papierkową robotę.

Poza tym nie przekonuje mnie argumentacja o tym, że urzędnik to człowiek z rodziną na utrzymaniu.
Jak chcesz to zbierz grupę znajomych i go sobie utrzymujcie, jak ci go żal. Ale mnie w to nie mieszaj.

Powod do radosci ?