Powod do radosci ?

Data: 2010-11-17 10:42:35
Autor: jadrys
Powod do radosci ?
W dniu 2010-11-17 09:33, cyc pisze:
W przyszlym roku rzad zwolni z pracy 28 000 pracownikow administracji .
Pozwoli mu to "zaoszczedzic " na wyplacanych pensjach  ok.1 mld zl./rocznie
.
Czy bedziemy przez to szczesliwsi ? .

Jasne ze będziemy szczęśliwsi. Im mniej biur i urzędów tym więcej pieniędzy w naszych kieszeniach. Utrzymywanie urzędników za nasze pieniądze to jedno, ale nie zapominaj również tego że większość urzędów utrzymujemy nie dla naszej potrzeby czy wygody, ale dla tego żeby one nam drenowały kieszeń różnego rodzaju opłatami . Mimo długiego namysłu nie mogę sobie przypomnieć jakiejś usługi którą otrzymałem (w urzędzie który jest utrzymywany za moje pieniądze) za darmo..

Pozatym "oszczednosc " to jedna strona medalu , po drugiej stoi zywy
czlowiek , najczesciej z rodzina i dziecmi na utrzymaniu , czlowiek , ktory
straci zrodlo dochodow i grunt pod nogami .
Biorac pod uwage to , ze znalezc prace dzisiaj to wyzwanie nie lada , mozna
wyobrazic sobie co bedzie przezywac owe 20 000 ludzi i ich rodziny .
Sadze , ze zwalnianie tych pracownikow to dotad najglupsza decyzja tego
rzadu .

cyc

No jasne, utrzymujmy zupełnie niepotrzebnych zwykłemu człowiekowi  darmozjadów z litości i z uwagi na to że mogą mieć rodziny na utrzymaniu..

Powod do radosci ?