Powódź.

Data: 2010-05-22 13:01:19
Autor: J-23
Powódź.
On 22 Maj, 19:58, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
A te palanty myślą tylko o swoich stołkach w Belwederze.
Żenada totalna. Czy te przygłupy muszą z nas robić pośmiewisko całego
świata.

bolek

Nie muszom robic, wystarczy samo radiomaryja albo TV trwam, i juz jest
smiesznie. Dzis widzialem w tej TV trwam program prowadzony przez
ksiezy, ktorzy apelowali do wlascicieli pensjonatow byc ci rzeczeni
wlasciciele legitymowali osoby chetne do wynajecia pokoju w celu
sprawdzenia czy sa malzenstwem. Jak nie sa, to zdaniem prowadzacych
nie powinno sie wynajmowac pokoju. Lepiej splajtowac, ale na sluzbie
obrony czystosci przedmalzenskiej, ich zdaniem.

J-23 itede...

Data: 2010-05-23 12:37:21
Autor: cirrus
Powódź.
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:71bfd238-73d8-4cde-bed0-00196203a0b5a20g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

To przecież czysty PRL, pamiętam jak kiedyś (około 1970r) nocowałem w w-wskiej Polonii i przeprowadzono łapankę na niemałżeńskie pary.

--
stevep

Data: 2010-05-23 12:41:52
Autor: u2
Powódź.
W dniu 2010-05-23 12:37, cirrus pisze:
To przecież czysty PRL, pamiętam jak kiedyś (około 1970r) nocowałem w w-wskiej Polonii i przeprowadzono łapankę na niemałżeńskie pary.

Widać, że miałeś odpowiedzialne zadania w esbucji.

Data: 2010-05-23 12:54:46
Autor: Rafał Lepudruk
Powódź.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf90672$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Człowieku, czy rozumiesz co czytasz i co piszesz? Przecież facet pisze, że nocował, a nie przeprowadzał łapanke. Czy wszyscy zwolennicy PiS aż tak są ograniczeni?

R.L.

Powódź.