Powodz a pierdolony PIS sprowadza sobie rakiety do Polski

Data: 2010-05-24 12:36:47
Autor: Bruner
Powodz a pierdolony PIS sprowadza sobie rakiety do Polski
Kaczynski podpisal umowe o stacjonowaniu obcych wojsk, spotkala go sluszna kara za to pod Smolenskiem jako zdrajce ojczyzny.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7928747,Media_w_Rosji__Na_polskiej_ziemi_stanela_noga_obcego.html

Data: 2010-05-24 18:40:47
Autor: u2
Powodz a pierdolony PIS sprowadza sobie rakiety do Polski
W dniu 2010-05-24 18:36, Bruner pisze:

http://wiadomosci.gaz

Uwaga GWno.

Data: 2010-05-24 18:46:21
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfaac12$0$17101$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-24 18:36, Bruner pisze:

http://wiadomosci.gaz

Uwaga GWno.

Ty masz coś z głową! Przestań zasmiecać forum swoimi głupowatymi uwagami.

R.L.

Data: 2010-05-24 19:49:17
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 18:46:21 +0200, Rafał Lepudruk napisał(a):

Ty masz coś z głową! Przestań zasmiecać forum swoimi głupowatymi uwagami.

Dlaczego krzyczysz na tego pracowitego młodzieńca? Robita tu gwniany minenplac, to trzeba uważać jak się chodzi.
Dużo tu kawckoidalnych zasrańców, wisz Lepiduraku?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-24 19:03:54
Autor: 954
[...]

Dobrze, dobrze ostrzegaj. Nie chce sie w tym babrac.

Data: 2010-05-24 21:15:48
Autor: karwanjestdebilem
Powodz a pierdolony PIS sprowadza sobie rakiety do Polski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Uwaga GWno.

Uwaga u2 to idiota, który myśli tylko o gównie.

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych".

Data: 2010-05-24 21:25:46
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 21:15:48 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Uwaga u2 to idiota, który myśli tylko o gównie.

Chyba sobie pochlebiasz, Przemku... :-)
Piotr

Data: 2010-05-25 09:38:31
Autor: cirrus
Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htej94$pu3$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał
Uwaga GWno.
Uwaga u2 to idiota, który myśli tylko o gównie.
Przemysław Warzywny

Jego całe życie to jedno wielkie gówno.

--
stevep

Data: 2010-05-24 18:58:31
Autor: Tytus

"Bruner" <sopot@buziaczek.pl> wrote in message news:hte9v6$slg$1news.onet.pl...
[...]

Bedziesz sie chuju w piekle smazyl za te slowa...

Data: 2010-05-24 18:59:40
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hte9v6$slg$1news.onet.pl...
Kaczynski podpisal umowe o stacjonowaniu obcych wojsk, spotkala go sluszna kara za to pod Smolenskiem jako zdrajce ojczyzny.

Zdradą było opóźnianie wprowadzenia wlauty EUR i doprowadzenie nas Polaków do skrajnej nędzy dewaluując PLN o 50% i zwiększając po roku ceny średnio o 25%-100%, w tym ceny paliw, samochodów, żółtego sera, warzyw, owoców, ziemniaków, mięsa, komputerów, AGD, RTV i innych, głównie importowanych towarów.

Moim zdaniem zginął za to, że my nadal tu w Polsce cierpimy w biedzie i długach a obiecał zupełnie coś innego, obiecał godne zarobki i walutę EUR do 2009 roku.
W każdym razie większość z nas cierpi, tak więc ....
CHUJ Z NIM !

Wiadomo są wyjątki jak Lepper. Przepierdolił moje pieniądze na kurwy, przepierdolił poza kurwami jeszcze sporo sekretarek, a teraz PRAWO POZWALA MU KANDYDOWAĆ.

JEBANA POLSKA KURWA MAĆ!
KRAJ BEZPRAWIA, KTÓRE BANDY NAZYWAJĄ PRAWEM.

ALE SPRAWIEDLIWOŚĆ WAS KURWY DOSIĘGNIE ZA LATA BIEDY NASZEJ I CIERPIENIA!
ONA NIE JEST RYCHLIWA.

Ona was wgniecie w błoto jak tego SKURWYSYNA KACZYŃSKIEGO!

Data: 2010-05-24 20:31:55
Autor: jadrys
[...]

Za to sprowadzenie obcych wojsk do Polski  ktoś powinien ponieść odpowiedzialność. I kara powinna być tylko jedna - kula w łeb dla zdrajcy..

Data: 2010-05-24 20:35:53
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 20:31:55 +0200, jadrys napisał(a):

Za to sprowadzenie obcych wojsk do Polski  ktoś powinien ponieść odpowiedzialność. I kara powinna być tylko jedna - kula w łeb dla zdrajcy..

Najlepiej od Ruskich, mają wprawę.
Piotr

Data: 2010-05-24 20:43:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-24 20:35, Piotr pisze:
[...]

To nie Rosja została zdradzona, a Polska. Ja nawet tych sprzedajnych sq..synów bym nie rozstrzeliwał, ale tylko przepędził z Polski.

Data: 2010-05-25 09:37:46
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htehc0$m87$1news.onet.pl...
[...]

A przed laty czerwonoarmiejców też wypedzałeś?

--
stevep

Data: 2010-05-25 19:33:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 09:37, cirrus pisze:
[...]

Obecność bratnich wyzwalających  nas wojsk sąsiada jeszcze bym był w stanie zaakceptować. ale tych imperialistów kierujących swoją broń w moich ( i większości Polaków) braci Rosjan nigdy.

Data: 2010-05-25 10:41:20
Autor: DJ MC Donald Musk
On 25 Maj, 19:33, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

stanie zaakceptować. ale tych imperialistów kierujących swoją broń w
moich ( i większości Polaków) braci Rosjan nigdy.

Przeciez w tych wyrzutniach nie ma nawet rakiet...
za to w Kaliningradzie jest ich cala masa - i wiekszosc wycelowane w
Polske!

Data: 2010-05-25 20:47:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 19:41, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Ale będą, i to już w najbliższym czasie.  Jest na to jeden sposób - wypędzimy z naszego kraju obcych żołdaków, wystąpmy z terrorystycznej organizacji zwanej NATO i ruskie rakiety przestana być w nas wycelowane.

Powodz a pierdolony PIS sprowadza sobie rakiety do Polski