[wAw] Powódz na terenach PKP przy rondzie Starzyńs kiego - Marywilskiej

Data: 2009-08-27 21:56:58
Autor: kml
[wAw] Powódz na terenach PKP przy rondzie Starzyńs kiego - Marywilskiej
Właśnie wróciłem i ostrzegam przed dwiema mega wielkimi kałużami na terenie PKP przy rondzie Starzyńskiego. Miejsce jest popularne i sporo osób tamtędy jeździ więc żeby nie było lekkiego zdziwka to proponuję odczekać aż nieco odparuje woda.

Dwa mini oceany są pod wiaduktami przed Marywilską. Na mtb przejachałem ale pomimo prędkości rzędu 3 km/h buty mokre. Niby pod spodem jest asfalt ale wpadnięcie w jakąkolwiek dziurę i będzie pełne wodowanie. Uprzedzam, że nie ma jak tego objechać :)

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-08-28 04:17:31
Autor: ArteQ
[wAw] Powódz na terenach PKP przy rondzie Starzyńskiego - Marywilskiej
Jezdze tamtedy juz ladne pare lat i nie przypominam sobie zeby kiedykolwiek
sie zdazylo zeby tam NIE bylo wody ;-)

--
ArteQ <at> ArteQ <dot> org
GCS d- s-:- a-- C++>$ UL+>++++$ P+ L+++>++++$ E-- - W++ N++ o? K- w-- -

Data: 2009-08-28 06:34:47
Autor: kml

Użytkownik "ArteQ" <arteq_LUBIE_SPAM@arteq.org> napisał w wiadomości news:h77enn$e7f$1inews.gazeta.pl...
Jezdze tamtedy juz ladne pare lat i nie przypominam sobie zeby kiedykolwiek
sie zdazylo zeby tam NIE bylo wody ;-)

Pare dni temu tez byla ale nie w takiej ilości :) Gdybym nie wiedział jak to na sucho wygląda to raczej bym się nie zdecydował na przejazd :p

Data: 2009-08-30 20:17:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[wAw] Powódz na terenach PKP przy rondzie Starzyńskiego - Marywilskiej
ArteQ bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Jezdze tamtedy juz ladne pare lat i nie przypominam sobie zeby kiedykolwiek
sie zdazylo zeby tam NIE bylo wody ;-)

Namiastka Beskidów w Warszawie? Cool! ;-)

Data: 2009-08-29 08:15:28
Autor: Rafał Muszczynko
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
Uprzedzam, że nie ma jak tego objechać :)

Jest. Nie znam na pamięć rozkładu przejazdów i uliczek na terenie PKP, ale
wystarczy przejechać rowerem na drogę techniczną bliżej Bródna z tej bliżej
Wisły. Tamta droga nie przechodzi pod feralnym wiaduktem i śmiało można nią
przejechać suchą stopą.

Data: 2009-08-29 12:12:10
Autor: kml
Użytkownik "Rafał Muszczynko" <roweroraffi@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7ao30
[...]

Oczywiście masz rację ale mi chodzio o to, że jak już się stanie przed tą kałużą to nie ma jej jak objechać i trzeba jechać przez wodę :)

Data: 2009-08-30 20:19:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[wAw] Powódz na terenach PKP przy rondzie Starzyńskiego - Marywilskiej
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Oczywiście masz rację ale mi chodzio o to, że jak już się stanie przed tą kałużą to nie ma jej jak objechać i trzeba jechać przez wodę :)

Wracanie się jest poniżej Twojej godności? ;-)

Data: 2009-08-31 06:22:12
Autor: kml
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ps91uenqvxi2$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Nie, nie chciało mi się szukać bo byłem w lekki niedoczasie ;)