Powodzianie pozywaja PO

Data: 2010-06-24 15:25:41
Autor: awe
Powodzianie pozywaja PO
Za niedopelnienie obowiazkow sluzbowych. Jest to jak najbardziej prawidlowy ruch. Nie pamietam czy pisalem wczesniej ale tak wlasnie powinni sie ludzie rozprawiac z PO i pelobanda oraz jej rzadem. Pozwami sadowymi. Jesli ktos natomaist chce wyeliminowac fizycznie kogos z PO - ja jestem w stanie to zrozumiec.
awe

Data: 2010-06-24 15:47:50
Autor: bartez
Powodzianie pozywaja PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvvm8s$2sm$1news.onet.pl...
[...]

Weśta sztachety (lub krzyże) i w imie ojca i syna na Belweder!

Powodzianie pozywaja PO