Powoli staje siê to plag±.

Data: 2010-11-08 07:47:02
Autor: jerzu
Powoli staje siê to plag±.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-autostradzie-a2-blokada-drogi,1,3775289,region-wiadomosc.html

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-07 22:51:40
Autor: Czarek Daniluk
Powoli staje siê to plag±.
On 8 Lis, 07:47, jerzu <to_jest_fajans.je...@poczta.onet.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-autostradzie-a2-bloka...

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.je...@poczta.onet.plhttp://jerzu.waw.plGG:129280

Czym siê kieruje taki kierownik wyje¿d¿aj±cy pod pr±d ??
A mo¿e to wp³yw tego ¿e du¿o nas na wyspach tych co siê je¼dzi nie t±
stron± drogi ?

Pozdrawiam !!

Data: 2010-11-08 08:36:55
Autor: Plumpi
Powoli staje siê to plag±.
U¿ytkownik "Czarek Daniluk" <cdaniluk@cdaniluk.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:60505a67-e7f4-4529-bfd2-

Czym siê kieruje taki kierownik wyje¿d¿aj±cy pod pr±d ??
A mo¿e to wp³yw tego ¿e du¿o nas na wyspach tych co siê je¼dzi nie t±
stron± drogi ?

Ja my¶lê, ¿e to jest spowodowane zaskoczeniem polskich obywateli na skutek uruchomienia drugiego pasa ruchu autostrady w przeciwnym kierunku, co jest rzecz± niebywa³± jak na polskie warunki ;D

Data: 2010-11-08 07:06:59
Autor: to
Powoli staje siê to plag±.
begin jerzu
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-autostradzie-a2-blokada-
drogi,1,3775289,region-wiadomosc.html

Jak można nie zauważyć, że jedzie się autostradą pod prąd?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-08 08:39:05
Autor: Plumpi
Powoli staje siÄ™ to plagÄ….
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cd7a192$0$27042$65785112news.neostrada.pl...

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-autostradzie-a2-blokada-
drogi,1,3775289,region-wiadomosc.html

Jak można nie zauważyć, że jedzie się autostradą pod prąd?

No jak to jak ?
Tak samo jak nie można zauważyć, że się w ogóle porusza autostardą :D

Data: 2010-11-08 08:45:52
Autor: Arkady
Powoli staje siÄ™ to plagÄ….
W dniu 2010-11-08 08:06, to pisze:
begin jerzu

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-autostradzie-a2-blokada-
drogi,1,3775289,region-wiadomosc.html

Jak można nie zauważyć, że jedzie się autostradą pod prąd?

No, to jeszcze można sobie wyobrazić, myślą że jadą drogą jednojezdniową dwukierunkową :) Ale jak są skonstruowane zjazdy że można je pomylić z wjazdem? Chyba że taki pacjent specjalnie skręca w drogę dochodzącą z prawej skręcając o prawie 180 stopni, wjeżdżając w zjazd myśląc że to wjazd... nie wiem jak tam są zjazdy pokonstruowane. Jeśli jednak tak by było, gościom takim powinno się odbierać prawo jazdy bez możliwości ponownego wydania (o ile przeżyje taki rajd...), skoro wycina taki numer, to co jeszcze wyprawia na drodze poza autostradami.

Arkady

Data: 2010-11-08 17:20:49
Autor: Bialy
Powoli staje siÄ™ to plagÄ….
Arkady napisal:

> [...]
| odbierać prawo jazdy bez możliwości ponownego wydania (o ile przeżyje
| taki rajd...), skoro wycina taki numer, to co jeszcze wyprawia na

Ja się przyznam do przygody, którą jestem do tej pory zażenowany. Wydawało mi się zawsze, że wjazd 'zjazdem w drugą stronę' to domena naprawdę kiepsko obytych kierowców, aż któregoś późnego wieczora nie zrobiłem dokładnie czegoś takiego. Mianowicie na obwodnicy Krakowa, na wjeździe z Tynieckiej: http://tnij.org/ix07 Było ciemno, znaki tam są nieszczególne (co prawda później faktycznie dostrzegłem skromne oznakowanie na asfalcie), a ja jechałem motocyklem, więc oświetlenie jednak nieco gorsze niż w samochodzie. Na szczęście turlałem się tam powoli, ze względu na mrok właśnie i po dotarciu na szczyt stwierdziłem, że kur*a, chyba w złą stronę pojechałęm. Zjechałem z powrotem i wjechałem już tam gdzie trzeba. Oczywiście był to mój błąd, który mógł się skończyć tragicznie, niemniej jednak uważam, że oznakowanie w tamtym miejscu jest do dupy i brak latarni przyczynia się do pogorszenia całej sytuacji.

W Niemczech to często widywałem takie duże odblaskowe znaki informujące, że jedzie się 'pod prąd' na wjeździe, czyli nie jest to tylko nasz problem, a podobne zdarzenia musiały mieć miejsce i krajach sąsiednich.

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-11-08 16:34:05
Autor: masti
Powoli staje siê to plag±.
Dnia pięknego Mon, 08 Nov 2010 17:20:49 +0100 osobnik zwany Bialy
wystukał:

W Niemczech to często widywałem takie duże odblaskowe znaki informujące,
że jedzie się 'pod prąd' na wjeździe, czyli nie jest to tylko nasz
problem, a podobne zdarzenia musiały mieć miejsce i krajach sąsiednich.

nie tylko musiały ale i zdarzają się dosyć często. Zawsze się zastanawiałem jak oni to robią :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-08 18:44:05
Autor: Bialy
Powoli staje siÄ™ to plagÄ….
masti napisal:

| Dnia pięknego Mon, 08 Nov 2010 17:20:49 +0100 osobnik zwany Bialy
| wystukał:

| nie tylko musiały ale i zdarzają się dosyć często. Zawsze się
| zastanawiałem jak oni to robią :)

Zrób sobie zoom w tym miejscu, które ja wkleiłem, w trybie satelity. Tam nie ma żadnej latarni i pomylić wjazd ze zjazdem jest wieczorem cholernie łatwo.
Przy czym trzeba zauważyć, że takich wjazdów na autostradę ogólnie zbyt dużo nie ma, więc faktycznie - w biały dzień wjechać pod prąd ignorując wszystkie znaki dookoła - jest to pewna rzadka i niestety negatywna umiejętność ;)
--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-11-08 09:06:59
Autor: Gabriel 'wilk'
Powoli staje siê to plag±.
U¿ytkownik jerzu napisa³:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-autostradzie-a2-blokada-drogi,1,3775289,region-wiadomosc.html
Autostrada jak autostrada.
Mnie zawsze zastanawia jak delikwent potrafi na wezle Murckowskim pomylic wjazd ze zjazdem lub odwrotnie a do tego mylacymi sa najczesciej busy/dostawczaki lub ciezarowki(zestwy).
Jakis czas temu sam o malo nie pocalowalem siê z dostawczakiem, ktory zjazdem na A4(kier Krakow) wjezdzal w kierunku 3Stawow :-(  Nie wspomne juz o cofaniu na zjazdach/wjazdach lub zawracaniu na nich, to samo tyczy sie A4.
http://www.polskibeton.pl/images/Murckowska.jpg

Mówiæ prawdê i umieæ prawd± ¿yæ - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-11-08 21:18:08
Autor: megrims
Powoli staje siê to plag±.
W dniu 2010-11-08 07:47, jerzu pisze:

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-autostradzie-a2-blokada-drogi,1,3775289,region-wiadomosc.html

Jedzie facet autostrad± i s³ucha radia. Nagle s³yszy komunikat.
Uwaga uwaga. Autostrad± jedzie samochód pod pr±d. Proszê
zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ.
Kieruj±cy sobie my¶li:
- jak to samochód, przecie¿ ich s± setki :D

Data: 2010-11-09 15:25:31
Autor: Artur\(m\)
Powoli staje siê to plag±.

U¿ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ib9ltv$1oq$1usenet.news.interia.pl...
[...]