Powolne krystalizowanie wyboru...

Data: 2009-06-27 13:15:50
Autor: Dysiek
Powolne krystalizowanie wyboru...
Wybór pozostaje w kategorii szosowo-turystycznej, ale z naciskiem na klasyczną na wskroś stylistyką... ;)

Moze czopka jakiegos? Ja mam Yamaha Virago 250 i dla mnie git :-) Ekonomiczna (3 litry na sto km), prosta w budowie, dosyc dynamiczna (szczegolnie jak ktos sobie zebatki zamieni).

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-06-27 21:58:10
Autor: falco
Dysiek pisze:

Moze czopka jakiegos? Ja mam Yamaha Virago 250 i dla mnie git :-)

Virago 250 owszem są ładne, kumpel ma, ale chyba 750, robi wrażenie.
Niestety z tego co się orientowałem, kosztują min 6 tys., obecnie mogę już nie wyrobić... :(

P.S. Jesteś z Wawy, chętnie bym obejrzał sprzęt na żywca, to zawsze co innego niż w sieci czy katalogach... ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-06-28 11:06:02
Autor: Dysiek
Powolne krystalizowanie wyboru...
Virago 250 owszem są ładne, kumpel ma, ale chyba 750, robi wrażenie.
Niestety z tego co się orientowałem, kosztują min 6 tys., obecnie mogę już nie wyrobić... :(

Za 5 tysiecy wyrwiesz ladna sztuke. Ja swoja kupilem w lutym za 4.800 z sakwami, piornikiem i chromowanymi luterkami. Wiec radze poszukac - motor naprawde fajny, ladnie wyglada i przyjemnie sie jezdzi.

P.S. Jesteś z Wawy, chętnie bym obejrzał sprzęt na żywca, to zawsze co innego niż w sieci czy katalogach... ;)

Ja jestem z Wroclawia, ale wejdz na www.virago.com.pl i sie zpytaj - na pewno ktos pomoze :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-06-28 22:28:22
Autor: falco
Dysiek pisze:

Za 5 tysiecy wyrwiesz ladna sztuke. Ja swoja kupilem w lutym za 4.800 z sakwami, piornikiem i chromowanymi luterkami.
> ...wejdz na www.virago.com.pl i sie zpytaj - na
> pewno ktos pomoze :-)

Kurcze, to naprawdę ładnie trafiłeś! Zazdroszczę, ale tak przyjaźnie ;)
Możesz coś więcej opowiedzieć o samej eksploatacji, śmiganiu po mieście i oczywiście wypadach w trasy? Chyba, że znajdę to wszystko na podesłanej www, to już nie przynudzam... ;) Dzięki!

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-06-28 23:03:11
Autor: Dysiek
[...]

Na razie wymienilem olej w silniku, lancuch i zebatki bo juz wystukane byly. Smiga sie moim zdaniem fajnie - do 110 sie rozpedza szybko i bez problemow, potem wymagana cierpliwosc :-) Motor jest zwinny, do miasta idealny. Dluzsze trasy - planuje wypad nad morze, wiec myse, ze sie da. Na razie z dziewczyna smigamy po kilkaset km i jest ok (pomimo glosow na tej grupie, ze na 250 nie da sie jezdzic). Co moge powiedziec - polecam :-) A na stronce dowiedz sie duzo wiecej.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-06-28 21:21:46
Autor: Magic
falco pisze:
Dysiek pisze:

Moze czopka jakiegos? Ja mam Yamaha Virago 250 i dla mnie git :-)

Virago 250 owszem są ładne
P.S. Jesteś z Wawy, chętnie bym obejrzał sprzęt na żywca

O ile dobrze kojarzę to nadal stoi egzemplarz w serwisie w Motoriście na Kopijników. Kolo kupił go 2 lata temu i nadal nie odebrał :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-28 22:33:50
Autor: falco
Magic pisze:

O ile dobrze kojarzę to nadal stoi egzemplarz w serwisie w Motoriście na Kopijników. Kolo kupił go 2 lata temu i nadal nie odebrał :)

hehehe, może pamiętasz jak się nazywa, to... jutro podjadę "odebrać"... ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V