Data: 2009-06-27 19:53:52 | |
Autor: Kuczu | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
falco pisze:
Wybór pozostaje w kategorii szosowo-turystycznej, ale z naciskiem na klasyczną na wskroś stylistyką... ;) Za malo jesli chcesz sie na codzien bezproblemowo poruszac z predkosciami w okolicach dopuszczalnych przez prawo i miec maly zapas na wyprzedzanie. Skoro nie stac Cie na Estrelle to jedynym, naprawde klasycznym motocyklem dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie strasznym obciazeniem finansowym jest Yamaha SR500. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1341726 Ten akurat egzemplarz jest stosunkowo drogi bo w miare swiezy i ladnie zrobiony ale spokojnie mozna wyrwac starsze roczniki za polowe tej ceny. Koszty eksploatacji/napraw/czesci takiego singla sa takie same lub nawet nizsze niz w Twoim wymiarzonym GieNku a frajda z jazdy i z posiadania ostatniego klasycznego singla sa bezcenne :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-06-27 20:03:20 | |
Autor: Magic | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Kuczu pisze:
falco pisze: Albo Honda XBR 500 http://www.allegro.pl/search.php?string=xbr&category=5557 -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-27 20:11:11 | |
Autor: Kuczu | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Magic pisze:
Albo Honda XBR 500 Jakby Ci tu... W porownaniu z SR500 taka XBR to straszny kundel i z klasykami ma malo wspolnego, no moza poza silnikiem. A te blaszane kola Hondy to w ogole jakies nieporozumienie jest, o zbiorniku nie wspomne przez grzecznosc. W sumie ladny motocykl ale kola ma tragiczne. No i dostepnosci czesci do SR i XBR jest nieporownywalna. Do SR jest mnostwo aftermaketow, kit-ow tuningowych, nadwoziowych i takie tam... -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-06-27 20:54:29 | |
Autor: Magic | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Kuczu pisze:
Magic pisze: Całkiem możliwe, dałem tylko koledze alternatywę. Zresztą SR oidp była dostępna również z odlewanymi kołami. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-27 21:07:51 | |
Autor: Kuczu | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Magic pisze:
Zresztą SR oidp była dostępna również z odlewanymi kołami. No wlasnie. Miewala calkiem ladne wieloramienne odlewane aluminiowe kola. Honda stosowala jakies dziwne blaszane wytloczki nitowane do obreczy. Nie wiem jak oni na to wpadli ale byl to jeden z bardziej pomylonych wynalazkow Hondy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-06-27 20:51:28 | |
Autor: Spider A.J. | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote Albo Honda XBR 500 Jak juz hądy to predzej CB 400 lub 450 -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) http://www.foto-spider.pl RF900RS2 |
|
Data: 2009-06-27 22:08:12 | |
Autor: falco | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Magic pisze:
Albo Honda XBR 500 Przyglądałem się poszczególnym Hondom, w końcu na 250 się uczyłem, ale zupełnie mi nie podchodzą... ;) Wiem, wiem... wybredny... ;) -- Pozdr! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|
Data: 2009-06-27 23:18:51 | |
Autor: Spider A.J. | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
"falco" <mfalco@wp.pl> wrote Albo Honda XBR 500Przyglądałem się poszczególnym Hondom, w końcu na 250 się uczyłem, ale zupełnie mi nie podchodzą... ;) Wiem, wiem... wybredny... ;) No to moze Yamaha xs 400 kilka roznych wariantow, w Twoim pulapie cenowym no i nie przeraza moca. Bardzo przyjemne motorki a i podobnie jak SR500 czy kawasaki W650 po jakims czasie moze sluzyc na swietny material do wystrugania sobie Cafe Racera. -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) http://www.foto-spider.pl RF900RS2 |
|
Data: 2009-06-28 22:39:04 | |
Autor: falco | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Spider A.J. pisze:
No to moze Yamaha xs 400 Fajna, ale znalazłem strasznie mało ogłoszeń, wizualnie mi pasuje, dopisuję do listy... ;) -- Pozdr! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|
Data: 2009-06-29 09:13:56 | |
Autor: Kefir | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Elou!
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote in message news:h25n48$89m$1wueska.motocykle.org... Kuczu pisze: falco pisze: Albo Honda XBR 500 ************************************************************** Tak jak Kuczu napisal, potwierdze: ogladalem obydwa na zywo. Fuj, oczywiscie w porownaniu z SR500. *onda fajna jest ale pare porazek zaliczyla. Naprawde Macku. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660 Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-06-29 19:10:11 | |
Autor: Magic | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Kefir pisze:
Albo Honda XBR 500 Seeerio ? A może koledze jednak bardziej się spodoba ? DGCC -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-29 19:20:46 | |
Autor: Kefir | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Elou!
Magic wrote: Kefir pisze: http://www.dgcc.co.uk/ Nowe hobby? Seerioo? ;) PeeS Napis *unda to nie wszystko. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-07-01 09:17:22 | |
Autor: Magic | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Kefir pisze:
Elou! Gwoli przypomnienia - zajrzyj se w moja stopkę i sprawdź czy tam same *undy są. Że o KLeXie którego tam już nie ma nie wspomnę ... -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-29 19:26:16 | |
Autor: falco | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Magic pisze:
A może koledze jednak bardziej się spodoba ? DGCC Dementuję dementi coś tam, coś tam... ;) O gustach owszem się nie dyskutuje, ale "...są granice, których przekroczyć nie wolno..." ;) -- Pozdr! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|
Data: 2009-06-29 19:41:11 | |
Autor: newrom | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
On Mon, 29 Jun 2009 19:26:16 +0200, falco <mfalco@wp.pl> wrote:
"...są granice, których przekroczyć nie wolno..." ;) Ale Ty juz jestes o wiele dalej, chcesz gienka! ;P BPNSP. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-06-29 20:02:35 | |
Autor: falco | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
newrom@spamcom.com pisze:
Ale Ty juz jestes o wiele dalej, chcesz gienka! ;P hehehe... chcieć (nie)zawsze znaczy móc... ;) BPNSP. TCPS ;) -- Pozdr! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|
Data: 2009-06-27 22:06:31 | |
Autor: falco | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Kuczu pisze:
Za malo jesli chcesz sie na codzien bezproblemowo poruszac z predkosciami w okolicach dopuszczalnych przez prawo i miec maly zapas na wyprzedzanie. Skoro nie stac Cie na Estrelle to jedynym, naprawde klasycznym motocyklem dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie strasznym obciazeniem finansowym jest Yamaha SR500. Znajomy, który też ujeżdża zabytkowe Jawy, ale do codziennej tułaczki ma nowszy sprzęt, też mi ją polecał. Niestety jest ich chyba bardzo mało w PL (na sprzedaż). :( Sam motocykl, owszem w moim guście ;) Koszty eksploatacji/napraw/czesci takiego singla sa takie same lub nawet nizsze niz w Twoim wymiarzonym GieNku a frajda z jazdy i z posiadania ostatniego klasycznego singla sa bezcenne :) hehehe... GieNek jest taki zwyczajny, prosty i to mnie właśnie ujęło, ale oczywiście jestem otwarty i nie blokuję się na "tego, jedynego", bo wiem jak to się może skończyć. P.S. Kuczu a miałeś okazję pośmigać Estrellą (lub ktoś z Precla), jestem ciekaw opinii, choć to zawsze będzie subiektywne, ale jednak co praktyka, to praktyka. -- Pozdr! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|
Data: 2009-06-28 11:09:38 | |
Autor: Dysiek | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Za malo jesli chcesz sie na codzien bezproblemowo poruszac z predkosciami w okolicach dopuszczalnych przez prawo i miec maly zapas na wyprzedzanie. Przesadzasz troche. Ja mam Virago 250 i do setki przyspiesza katalogowo w tyle samo co moja Honda Civic 1,5 litra. Fakt, ze limit szybkiego przyspeszenia osiaga przy 110 km/h ale TIR-a czy jakiegos zawalidroge objedziesz bez problemu. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2009-06-28 13:59:41 | |
Autor: Kuczu | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Dysiek pisze:
Przesadzasz troche. Ja mam Virago 250 i do setki przyspiesza katalogowo w tyle samo co moja Honda Civic 1,5 litra. No i co z tego ? Nawet byle skuterek zostawia wiekszosc aut pod swiatlami ale to nie znaczy ze sie tym da dynamicznie jezdzic. Fakt, ze limit szybkiego przyspeszenia osiaga przy 110 km/h ale TIR-a czy jakiegos zawalidroge objedziesz bez problemu. aha. I to ma byc fajne ? Wybacz ale Virago 250 sie nadaje do miasta po bulki i nic wiecej. Kumpel mial kiedys, probowal z nami jechac poza miastem. Porazka jakas. Albo on nas gonil albo my na niego czekalismy. Najlepszy byl moment wyprzedzania tira pod gorke. Jakies koszmarne minuty to trwalo. Po tej wycieczce sprzedal to g.. i kupil sobie motocykl :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-06-28 13:35:44 | |
Autor: Jasio | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:h27lvu$bn0$1news.onet.pl...
Dysiek pisze: Fakt, ze limit szybkiego przyspeszenia osiaga przy 110 km/h ale TIR-a czy jakiegos zawalidroge objedziesz bez problemu. No, bo teraz tiry i zawalidrogi poruszają się około 110kmh, czyli tam, gdzie wg Dyśka kończy się limit szykiego przyspieszania 250. Z czym się zgadzam. A zapewne średnia pojemność silnika z Waszej wycieczki to koło 954ccm, co? Mocno zaniżona przez virago. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-28 14:39:33 | |
Autor: Dysiek | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
No, bo teraz tiry i zawalidrogi poruszają się około 110kmh, czyli tam, gdzie wg Dyśka kończy się limit szykiego przyspieszania 250. A ja sobie jezdze 90 km/h i jak ktos sunie wiecej to juz mnie nie interesuje :-) Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2009-06-28 22:46:07 | |
Autor: falco | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Dysiek pisze:
A ja sobie jezdze 90 km/h i jak ktos sunie wiecej to juz mnie nie interesuje :-) Dokładnie podobne prędkości się mi podobają najbardziej... ;) Może ja dziwny jestem, nie nowoczesny, nie podążam za resztą, ale nie kręci mnie ogromna szybkość na motocyklu czy ryk lecącej szlifierki. Za to ogromną przyjemność sprawia mi nieśpieszne pomykanie, choć nie ukrywam, że dobrze jest mieć świadomość, że gdy potrzeba awaryjnie odkręcić, to będzie reakcja w kołach a nie tylko końcowym spalaniu... ;) Nie wiem jak w trasie, ale gdy się uczyłem, to 250 w mieście naprawdę mnie satysfakcjonowała. -- Pozdr! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|
Data: 2009-06-28 14:43:42 | |
Autor: zbyhoo | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
On 28 Cze, 22:46, falco <mfa...@wp.pl> wrote:
Dysiek pisze: > A ja sobie jezdze 90 km/h i jak ktos sunie wiecej to juz mnie nie interesuje Słuszna pojemność i niespieszne pomykanie absolutnie się nie wykluczają. Jeżdże litrem dwieście i niezmiernie rzadko przekraczam 110. Zapas momentu obr. daje niezwykły komfort psychiczny podczas wyprzedzania ciężarówek, traktorów, jak rowniez dzwigania pasazerki i kufrow. Obładowana 250ka (wszak dłuższych wojaży nie wykluczasz) przy wyprzedzaniu zaoferuje Ci co najwyżej zapas czasu na odmówienie dwóch cząstek różańca. Niestety biorac pod uwage ilosc ciezarowek na glownych drogach wyprzedzanie jest czynnoscia rownie czesta jak spogladanie w lusterka. Virago 250 pali 3/100, Bandit 1200 5,5/100. Dla mnie niewielkie zuzycie paliwa małych motocykli to żaden argument. Przeliczając moc i szeroko pojety komfort jazdy powinny spalać jeden litr na sto km :-o ______ zbyhoo GSF 1200S K1 Olkusz/Dabrowa Gornicza |
|
Data: 2009-06-29 20:12:02 | |
Autor: falco | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
zbyhoo pisze:
Słuszna pojemność i niespieszne pomykanie absolutnie się nie Tak, to prawda, że widok a zwłaszcza dźwięk sunącej, dostojnej maszyny z olbrzymia pojemnością robi wrażenie, ale co za tym idzie motocykl też jest potężny. Choć zawsze podobały mi się wielkie czopery, to jednak sam wolę zdecydowanie mniejsze jednostki same w sobie (wielkość, waga, manewry, itp). Jak wspomniałem na co dzień śmigam Garbusami, które wedle słów Aliantów po zdobyczach wojennych były "małe, brzydkie i potwornie hałaśliwe", to jednak zupełnie jest mi obce, bo pokonuję nimi wiele tysięcy niemal bezawaryjnie... ;) Owszem gdy jadę 1.2 to wyprzedzanie ciężarówki jest niezłym wyzwaniem (przypuszczam, że podobnie jest z 250...) ;) ale gdy wsiadam, do 1.6, to już inna bajka... ;) Z czasem coś na spokojnie wybiorę, na szczęście nic mnie nie dusi na już, żałuje tylko, że jest tak mały wybór w PL w tym co mi się podoba, ale co zrobić, nikt nie mówił, że będzie łatwo, miło i przyjemnie... ;) P.S. Naprawdę dziękuję wszystkim za wszystkie wskazówki! -- Pozdr! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|
Data: 2009-06-28 14:42:39 | |
Autor: Kuczu | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Jasio pisze:
No, bo teraz tiry i zawalidrogi poruszają się około 110kmh, czyli tam, gdzie wg Dyśka kończy się limit szykiego przyspieszania 250. 110 kmh to dla tego "motocykla" nie limit wyprzedzania a limit w ogole. A zapewne średnia pojemność silnika z Waszej wycieczki to koło 954ccm, co? Nie. Osobiscie jechalem wtedy Intruderem 800. Pozostale pojazdy mialy zblizona pojemnosc, glownie byly to beznadziejne Dragstary 650. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-06-28 14:54:27 | |
Autor: Dysiek | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
110 kmh to dla tego "motocykla" nie limit wyprzedzania a limit w ogole. Limit w ogole przy odblokowanym silniku to 120-130. Dysiek |
|
Data: 2009-06-28 14:37:12 | |
Autor: Dysiek | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Fakt, ze limit szybkiego przyspeszenia osiaga przy 110 km/h ale TIR-a czy jakiegos zawalidroge objedziesz bez problemu. Ja sie zapierdzielam na szosie milion na godzine - sune sobie dla przyjemnosci kolo 90 km/h i do tego V250 jak najbradziej wystarcza. Nie robie tez tras po tysiac kilometrow, tylko po kilkadziesiat i nie potrzebny mi wiekszy motor. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2009-06-28 17:43:18 | |
Autor: Kuczu | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Dysiek pisze:
Fakt, ze limit szybkiego przyspeszenia osiaga przy 110 km/h ale TIR-a czy Ja sie zapierdzielam na szosie milion na godzine - sune sobie dla przyjemnosci kolo 90 km/h i do tego V250 jak najbradziej wystarcza. Nie robie tez tras po tysiac kilometrow, tylko po kilkadziesiat i nie potrzebny mi wiekszy motor. Alez ja Ci nie bronie. Tyle tylkovze autor watku pytal o motocykl ktorym da sie pojechac na wycieczke dalsza niz kilkadziesiat km. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-06-28 19:07:23 | |
Autor: Dysiek | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Alez ja Ci nie bronie. Tyle tylkovze autor watku pytal o motocykl ktorym da sie pojechac na wycieczke dalsza niz kilkadziesiat km. Pytal tez o silnik o pojemnosci 250-350 ccm. Jedno wyklucza drugie. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2009-06-28 22:26:07 | |
Autor: Dysiek | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Pytal tez o silnik o pojemnosci 250-350 ccm. Jedno wyklucza drugie.^^^^^^^^^^^^^ Chyba w twojej. Cytuje: "Pojemność raczej zostanie w granicach 250-350" Dysiek |
|
Data: 2009-06-28 23:02:42 | |
Autor: newrom | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
On Sun, 28 Jun 2009 22:26:07 +0200, "Dysiek" <brak@brak.pl> wrote:
Chyba w twojej. chyba zjadlo spacje :-/ Cytuje: "Pojemność raczej zostanie w granicach 250-350" Chodzilo o mozliwosc jezdzenia na wycieczki dluzsze niz kilkadziesiat km, taka pojemnosc tego nie wyklucza. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-06-30 23:23:15 | |
Autor: Asmodeusz | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Użytkownik Dysiek napisał:
Alez ja Ci nie bronie. Tyle tylkovze autor watku pytal o motocykl ktorym da sie pojechac na wycieczke dalsza niz kilkadziesiat km. Teraz mi to mówisz? Jak już tyle kilometrów nabiłem? :) Nic się nie wyklucza. Jeżdzę starą CM250 i nie przyszło mi do głowy że 3cyfrowe dystanse to jakiś problem. Siadasz i jedziesz. Gdzie tu problem? Taki że po drodze nie wyprzedzam wszsytkiego co się rusza? Cóż, nie mam takich ambicji, jadę równo ze wszystkimi. |
|
Data: 2009-06-28 22:53:18 | |
Autor: falco | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Kuczu pisze:
Tyle tylkovze autor watku pytal o motocykl ktorym da sie pojechac na wycieczke dalsza niz kilkadziesiat km. Tak, to prawda, ponieważ temat motocyklowy (ogólnie pojęty) wciąż jest dla mnie świeżością pachnący, dlatego "myszkuję" co i jak da się połączyć, bo jakiś kompromis muszę znaleźć. Jeśli 250 ma się nie sprawdzić na trasie kilkuset km, ma być tylko ekonomiczna, ale problematyczna (za lekka, za wolna?), to ja nie będę się upierał, dlatego pytam, pytam, pytam... ;) Jeśli jednak może być kompromisem miasto/wypady ze świadomością, że nie zawsze da się wyprzedzić czy czasem zredukować, to poważnie o tym myślę. Problem w tym, że naprawdę mało który motocykl z tej klasy mi się podoba, co ja poradzę, że mam indywidualny gust... ;) -- Pozdr! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|
Data: 2009-06-29 12:08:59 | |
Autor: kucik | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości
Jeśli 250 ma się nie sprawdzić na trasie kilkuset km, ma być tylko ekonomiczna, ale problematyczna (za lekka, za wolna?), to ja nie będę się upierał, dlatego pytam, pytam, pytam... ;) W latach 80-tych moj wujek byl w grecji na simsonie :), ale to juz zupelnie inne pojecie turystyki/desperacji/cierpliwosci/szalenstwa (niepotrzebne skreslic). Jesli chcesz miec motocykl dla wygladu kup nawet to Virago 250. Pojezdzisz max sezon i sprzedasz z ulga i zloscia na siebie ze nie kupiles motocykla a prawie motorower z silnikiem 250 i chromowanymi srubkami Jesli chcesz miec motocykl do jazdy na poczatek, nie za mocny i w niskim budzecie to kup NTV, ewentualnie jakiegos GS, XJ itp. Beda wiernie sluzyc, a z pewnoscia dadza ci radosc z jazdy. -- Pozdrawiam Kucik FJ1200 |
|
Data: 2009-06-28 14:38:57 | |
Autor: newrom | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
On Sun, 28 Jun 2009 13:59:41 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
aha. I to ma byc fajne ? Wybacz ale Virago 250 sie nadaje do miasta po bulki i nic wiecej. Kumpel mial kiedys, probowal z nami jechac poza miastem. Porazka jakas. Albo on nas gonil albo my na niego czekalismy. Najlepszy byl moment wyprzedzania tira pod gorke. Jakies koszmarne minuty to trwalo. Po tej wycieczce sprzedal to g.. i kupil sobie motocykl :) Kuczu, ale estrelka ma dokladnie takie same mankamenty. No z 17 kulawych* walachow nie wykrzeszesz szarzy, tylko podbieganie. Reszta to kwestia preferencji, gustow itp. pozdr newrom * - bo od kawasaki -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-07-01 09:47:51 | |
Autor: fv | |
Powolne krystalizowanie wyboru... | |
Kuczu wrote:
klasycznym motocyklem dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie Przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać. To najpiękniejszy motocykl jaki widziałem w tym roku. -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |