Powolne krystalizowanie wyboru...

Data: 2009-06-29 21:49:49
Autor: Watson
Powolne krystalizowanie wyboru...
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:h24nue$dpl$1mx1.internetia.pl...

Czy Suzuki 250 GN da radę...?*

*
Tak
Nie
Szukać czegoś innego (czego?) ;)

Bierz co_kol_wiek aby latało jeszcze tego lata.

Szkoda sezonu.

Optymalizuj sobie przy 3 -4 moto jak juz bedziesz wiedzial czego Ci trzeba.

A do tego czasu - myj maszynę i lataj

--
Wats.
Sie mieli.

Data: 2009-06-30 13:50:16
Autor: Ireneusz Dyła
Powolne krystalizowanie wyboru...

Użytkownik "Watson"  napisał w wiadomości

Użytkownik "falco"  napisał w wiadomości
Czy Suzuki 250 GN da radę...?*

*
[...]

Stracony na optymalizację czas nie pogłębi radości z dobrze dokonanego wyboru.
Też jestem za czymkolwiek

Wats.
Sie mieli.
Imponująca stopka...taka z prespektywą na lata ;-)

Pozdrawiam
Irek ikateemy

Data: 2009-06-30 17:35:23
Autor: falco
Ireneusz Dyła pisze:
> [...]
> Też jestem za czymkolwiek

Użytkownik "Watson"  napisał w wiadomości
Bierz co_kol_wiek aby latało jeszcze tego lata.

Siema,

ale ja na szczęście na razie mam czym (jeździć), bo do latania babci Jawci duuużo brakuje, ale w pewnym wieku się duuużo wybacza... ;)
Nie mam na tyle luźnej gotówki, by eksperymentować, dlatego powoli sączę temat i z czasem na pewno coś wykiełkuje... ;)

P.S. Bandziur - może z czasem mi przejdzie, ale powiem szczerze, że bałbym się teraz (na początku) kupować szybki motocykl a do takich na pewno zaliczę (w ciemno), bo nie z autopsji 650 ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-06-30 23:40:05
Autor: Kuczu
falco pisze:

P.S. Bandziur - może z czasem mi przejdzie, ale powiem szczerze, że bałbym się teraz (na początku) kupować szybki motocykl a do takich na pewno zaliczę (w ciemno), bo nie z autopsji 650 ;)

Sie mylisz sie. Akurat GR650 to nie zadna bestia. I wiem co mowie bo ta GR o ktorej tu mowa stacjonowala wczesniej w moim garazu i troche nia latalem. Stare Twiny tej pojemnosci to nie to samo co rzedowe wsciekle szescsetki. Vide XS650 lub Z750 Twin. Okolo 50 spokojnych, ulozonych konikow i mnostwo frajdy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-01 09:30:20
Autor: falco
Kuczu pisze:

Sie mylisz sie. Akurat GR650 to nie zadna bestia. I wiem co mowie bo ta GR o ktorej tu mowa stacjonowala wczesniej w moim garazu i troche nia latalem.

skoro tak mówisz, zapewne tak jest ;)
P.S. A ktoś pomykał Suzuki 400 GN...? ;) Się mi podoba (zdjęcia, parametry, ale jeszcze test na żywca wskazany) i co poradzę...? ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V