Powolne krystalizowanie wyboru...

Data: 2009-06-30 00:46:05
Autor: Bandziur
Powolne krystalizowanie wyboru...
Witam

Nierozsądnie polece ci suzuki gr 650. Jeden z fajniejszych motocykli
jakimi jezdzilem. Bardzo niedoceniany twin z lat osiemdziesiatych.
Prowadzi sie jak rower. Ma super dobrane zawieszenie i hamulce do mocy
silnika. Ja swojego sprzedalem ale nieraz pozyczam zeby sobie
pojezdzić bo daje niesamowita radoche. Niestety w razie trafienia
padaki ciężko zreanimować (uchwytu dla pasażera szukałem pół roku na
ebay.de ). A i jesze jedno tam wszystko co wyglada ze jest metalowe
naprawde jest ;-) szok. I ma wyświetlacz biegów. Komu to
przeszkadzalo ?

pozdrawiam
Andrzej 'Bandziur' Brodziak
gsx 1100 - 666 edyszyn

[...]