Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   PowrĂłt do przeszłości

Powrót do przeszłości

Data: 2019-02-16 17:04:26
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Powrót do przeszłości
W dniu .02.2019 o 15:49 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> pisze:



Nawierzchnia jak kartoflisko, słabo widoczne pasy, betonowe bariery bez
odblasków, nieoznakowane ubytki asfaltu

Ta zima ją dobiła, ta degradacja zaczęła się po Nowym Roku, wcześniej było  znośnie.
Bieżące naprawy wyglądają jak na tych filmikach na youtubue - czterech  majstrów gumofilcami zagęszcza asfalt wrzucony z worka do dziury z wodą...

TG

Data: 2019-02-16 17:35:54
Autor: Maciek
Powrót do przeszłości
Dnia Sat, 16 Feb 2019 17:04:26 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Bieżące naprawy wyglądają jak na tych filmikach na youtubue - czterech  majstrów gumofilcami zagęszcza asfalt wrzucony z worka do dziury z wodą...

Żartujesz.

Takim pseudoasfaltem to moja gmina łata boczne drogi i to starcza na góra
rok, mimo że jeździ po nich 5 aut na godzinę... Jak to ma wytrzymać
całodobowy sznur tirów?


--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-17 09:29:36
Autor: tck
Powrót do przeszłości
W dniu 16.02.2019 o 17:35, Maciek pisze:
Dnia Sat, 16 Feb 2019 17:04:26 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Bieżące naprawy wyglądają jak na tych filmikach na youtubue - czterech
majstrów gumofilcami zagęszcza asfalt wrzucony z worka do dziury z wodą...

Żartujesz.

Takim pseudoasfaltem to moja gmina łata boczne drogi i to starcza na góra
rok, mimo że jeździ po nich 5 aut na godzinę... Jak to ma wytrzymać
całodobowy sznur tirów?


wybitnym znawcą technologii nie jestem ale wydaje mi się, że innej metody doraźnego zabezpieczenia przed urwaniem koła nie ma- mają zostawić mokrą dziurę, postawić ograniczenie prędkości jako dupochron i czekać do wiosny aż pogoda się zmieni żeby można było porządnie naprawić?

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-02-17 13:58:23
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Powrót do przeszłości
W dniu .02.2019 o 09:29 tck <tck@top.wytnij.net.pl> pisze:


wybitnym znawcą technologii nie jestem ale wydaje mi się, że innej  metody doraźnego zabezpieczenia przed urwaniem koła nie ma- mają  zostawić mokrą dziurę, postawić ograniczenie prędkości jako dupochron i  czekać do wiosny aż pogoda się zmieni żeby można było porządnie naprawić?


Można wysuszyć dziurę za pomocą gazowej dmuchawy, zgęścić asfalt  zagęszczarką i uszczelnić lepikiem krawędzie wypełnienia.
Zajmie tyle samo czasu, kosztowo wyjdzie podobnie a wystarczy do  gruntowniejszej naprawy.

TG

Data: 2019-02-17 14:03:42
Autor: J.F.
Powrót do przeszłości
Dnia Sun, 17 Feb 2019 13:58:23 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
W dniu .02.2019 o 09:29 tck <tck@top.wytnij.net.pl> pisze:
wybitnym znawcą technologii nie jestem ale wydaje mi się, że innej  metody doraźnego zabezpieczenia przed urwaniem koła nie ma- mają  zostawić mokrą dziurę, postawić ograniczenie prędkości jako dupochron i  czekać do wiosny aż pogoda się zmieni żeby można było porządnie naprawić?

Można wysuszyć dziurę za pomocą gazowej dmuchawy, zgęścić asfalt  zagęszczarką i uszczelnić lepikiem krawędzie wypełnienia.
Zajmie tyle samo czasu, kosztowo wyjdzie podobnie a wystarczy do  gruntowniejszej naprawy.

Albo skorzystac z jakiegos betonu, co lubi wode.

Kiedys Galileo zrobilo o tym program w Niemczech - wszystko kwestia
czasu i kosztow - mozna zrobic porzadnie wymieniajac nawierzchnie,
mozna doraznie łopata i gumiakiem ... i wytrzymuje od kilku tygodni,
to kilku lat.

Mozna tez posrednio jak piszesz.

J.

Powrót do przeszłości

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona