Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni

Data: 2019-12-03 05:35:55
Autor: jakdorobic.com
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji promocji, Twisto ponownie oferuje nowym klientom 100 zł łatwej premii na start. Aby odebrać bonus wystarczy zawnioskowanie o kartę z dedykowanego linku wraz z pozytywnym przejściem procesu weryfikacji. Karty docierają z opóźnieniem, ponieważ Twisto cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

Główne zalety oprócz premii: darmowa karta wielowalutowa, przewalutowania po kursach rzeczywistych organizacji Mastercard oraz darmowy limit kredytowy do 45 dni. Szczegóły u mnie na blogu: https://jakdorobic.com/twisto-bonus/

Data: 2019-12-04 21:15:17
Autor: Robert Sierant
W dniu 2019-12-03 o 14:35, jakdorobic.com pisze:
[...]

i jak to w BIK będzie wyglądało? jak kredyt czy jak chwilówka?

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-12-05 03:50:12
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 4 grudnia 2019 21:15:19 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:
> [...]
> i jak to w BIK będzie wyglądało? jak kredyt czy jak chwilówka?

Hmm, firma czeska, to może w ogóle nic wspólnego z BIK nie ma?
Coś mi się kojarzy, że o jakiejś promo czytałem, że nie sprawdzają w BIK, a jedynie w którymś z BIG - ale nie pamiętam już, czy chodziło akurat o twisto.

A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

Data: 2019-12-05 19:43:23
Autor: Robert Sierant
[...]

nie chodzi o to co sprawdzają, tylko czy wpis znajdzie się w BIK, jeżeli nie to mógłbym zrobić jakiś test

A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

trafiają tam wszystkie zobowiązania finansowe, jak ktoś bierze chwilówki to banki to widzą i może być źle

Data: 2019-12-15 04:34:54
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:50:14 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> [...]

A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

Tak w KBIG, należącym do CRIF. Twisto działające w Polsce jest zarejestrowane w Polsce jako spółka z o.o.

Data: 2019-12-12 03:04:45
Autor: jakdorobic.com
> [...]
> i jak to w BIK będzie wyglądało? jak kredyt czy jak chwilówka?

-- pozdrawiam
RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Twisto nie współpracuje z BIK. Ani nie sprawdza tam klientów, ani nie wpisuje. Sprawdza tylko w KBIG, należącym do CRIF. To baza o wiele mniejszym znaczeniu.

Data: 2019-12-13 08:17:55
Autor: z
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
Czyli przebrzydły spamer kontroluje swoje wątki i potrafi odpowiadać na pytania
Oczywiście tylko na wygodne pytania bo na niewygodne MILCZY w 13 językach...
Żałość

Data: 2019-12-05 14:43:42
Autor: z
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
A napiszesz w końcu ile masz kasy z wisienek a ile z prowadzenia tej SPAMERSKIEJ strony?

Data: 2019-12-08 02:30:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni

"z" 5de9098f$0$17354$65785112@news.neostrada.pl

A napiszesz w końcu ile masz kasy z wisienek a ile z prowadzenia tej SPAMERSKIEJ strony?

Ja za niego napiszę, bo wszystko wiem, a on na pewno będzie kłamał,
bo taki już jest! Na wisienkach zarabia w poniedziałki 3 miliardy
pln a w środy 7 miliardów pln... Wyjątkiem są środy przypadające
w święta państwowe (wówczas zarabia tylko 5 miliardów) i święta
kościelne (wówczas zarabia tylko 6 miliardów)...

Ze spamerskiej strony ma 3 razy więcej...

[prowadzę mu księgowość, więc wiem!!! -- ale
nie mogę o tym prowadzeniu pisać...]

-=-

Moje propozycje z:
 - zajmij się swymi zarobkami!
 - zrozum, że strona WWW nie może być spamerska...

   https://pl.wikipedia.org/wiki/Spam

   Spam (ang. spam ,,mielonka") - niechciane lub niepotrzebne
   wiadomości elektroniczne. Najbardziej rozpowszechniony jest
   spam za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w Usenecie.
   Część użytkowników doświadcza spamu w komunikatorach (np. ICQ
   czy Gadu-Gadu lub Messengerze), a także w SMS.

Strona WWW (z założenia) nie może być spamerska! Niektóre jej
elementy mogą być postrzegane jako spam, ale nie cała strona!

Nie podoba się Tobie jego strona -- nie zaglądaj na nią!!!
Z założenia jego strona zawiera informacje o wisienkach
itp. -- te informacje NIE MOGĄ być postrzegane jako spam!

To jego strona -- zamieszcza tam to, co chce zamieszczać!

Jeśli wg Ciebie on obraża kogoś (Ciebie lub prezydenta RP)
lub zniesławia -- możesz mu wytoczyć proces sądowy, ale nie
możesz za niego decydować o tym, co na swej stronie zamieści!
(możesz DELIKATNIE sugerować lub proponować czy podpowiadać)

Możesz prywatnie (w swym zaciszu) tupać nogami lub pienić
się, ale on ma prawo do wypowiadania na swej stronie tego,
co chce wypowiadać!

To jego strona!

Zaś ta grupa jest o bankach, więc zamieszczanie informacji
dotyczących banków nie może być postrzegane jako spamowanie!
Ponadto tu raczej można od dawna spokojnie gadać o wszystkim
poza polityką zbyt słabo związaną z bankami czy finansami,
ale akurat polityka jest nudna i obłudna!...

-=-

Jeśli kogoś napadasz (jak jego) jesteś (czy możesz być)
postrzegany jako troll -- złośliwe stworzonko zamieniające
się w głaz po naświetleniu słoneczkiem. Postrzegam Cię
właśnie jako trolla -- choć niekoniecznie uznaję, iż
Słoneczko zamienia Cię w głaz czy zamieniasz się w głaz
w efekcie naświetlania słonecznym światłem...

  https://www.youtube.com/watch?v=tCKP9wVEPBw

Ogólnie IMO na tej grupie panuje spokój, który mącisz chyba tylko
Ty... IMO z pewnością tylko Ty mącisz ten spokój permanentnie...

Postrzegam Cię jako rozwydrzone dziecko i trolla!

Zaś stronę WWW:

  https://jakdorobic.com/twisto-bonus/

postrzegam jako jedną z niewielu pożytecznych często/permanentnie
wskazywanych/linkowanych na tej grupie...
(przepraszam, jeśli kogoś ranię bądź pomijam)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-08 13:34:19
Autor: z
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
- zajmij się swymi zarobkami!

Właśnie się zajmuję. Chciałbym się dowiedzieć od przebrzydłego SPAMERA czy lepiej zarabiać miliony z wisienek które proponuje czy miliony z prowadzenia SPAMERSKIEJ strony? To jest czysto biznesowe zapytanie.

- zrozum, że strona WWW nie może być spamerska...

Podaj jakieś polskie słowo które bardziej pasuje do takiego procederu.
OSZUST, ZŁODZIEJ, CWANIAK, PROWADZĄCY DZIAŁALNOŚĆ GOSDPODARCZĄ... ;-)

Data: 2019-12-08 13:37:17
Autor: z
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni

Nie podoba się Tobie jego strona -- nie zaglądaj na nią!!!

Nie zaglądam. Zadaję konkretne pytanie po tym jak tu napisał.

Data: 2019-12-08 13:39:17
Autor: z
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
Zaś ta grupa jest o bankach, więc zamieszczanie informacji
dotyczących banków nie może być postrzegane jako spamowanie!

I gimbaza w to wierzy. Trzeba chronić młodzież przed ZŁEM w każdej postaci ;-)
Dziwne że taki guru od wszystkiego też się na to nabiera ;-)

Data: 2019-12-09 02:04:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni

"z" 5deceef4$0$17343$65785112@news.neostrada.pl

Trzeba chronić młodzież przed ZŁEM w każdej postaci ;-)

Dlaczego?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-06 18:15:40
Autor: PiteR
na pl.misc.banki.mydlane jakdorobic.com pisze tak:

Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji promocji, Twisto ponownie
oferuje nowym klientom 100 zł łatwej premii na start.

Stirlitz zamyślił się i uśmiechnął do siebie nad kuflem Guinnessa.
W świątecznej promocji będzie 165zł na godzinę. 7oo - 19oo.

Everyones invited ;)

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2019-12-08 02:32:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni

"jakdorobic.com" b3fdd6d1-8db1-46a2-a8bc-f8b92f03595c@googlegroups.com

Moja propozycja -- nie przejmuj się chamskim/prostackim/złośliwym zetem...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-08 13:45:46
Autor: z
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni

"jakdorobic.com" b3fdd6d1-8db1-46a2-a8bc-f8b92f03595c@googlegroups.com

Moja propozycja -- nie przejmuj się chamskim/prostackim/złośliwym zetem...

Chamstwo to jest złośliwe i natrętne SPAMOWANIE i nakłanianie do złego rozporządzenia mieniem.
Chcesz żeby Twoje dziecko uległo takiemu ŁAJDAKOWI i przetupało swoje kieszonkowe (taka minimalistyczna wersja ;-) )

Jak widać z etyki to umiesz tylko wygłaszać wszędzie gdzie się da TWOJE zdanie na każdy temat. Tak masz prawo do swojego zdania dopóki nie robisz innym krzywdy.

A mi wolno zapytać poraz enty z czego żyje BEZCZELNY SPAMER?
Z wisienek czy strony fufufu?

Dotąd nie pokazał że ma jaja i się na to nie zanosi.

Ale to nie znaczy że trzeba przestać przed nim ostrzegać.

Data: 2019-12-09 02:08:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni

"z" 5decf079$0$17343$65785112@news.neostrada.pl

Chcesz żeby Twoje dziecko uległo takiemu ŁAJDAKOWI

Tobie? -- nie mam dzieci, ale nie chciałbym,
by czyjekolwiek dziecko Ci uległo...

masz prawo do swojego zdania dopóki nie robisz innym krzywdy.

Innym zdaniom?

Dotąd nie pokazał że ma jaja i się na to nie zanosi.

Toś Ty napalona panieNA?...

Ale to nie znaczy że trzeba przestać przed nim ostrzegać.

[odrzucone kobiety są mściwe... jak widać...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-09 07:42:34
Autor: z
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
I właśnie za powodu pisania takich głupot powinieneś płacić BYKOWE. ;-)

Teraz kombinuj wywód konstytucyjny poparty doświadczeniami życiowymi.
Upps. Zapomniałem że nie masz dzieci. Nikt nie jest doskonały ;-)

Data: 2019-12-12 01:32:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni

"z" 5dedecd9$0$17352$65785112@news.neostrada.pl

I właśnie za powodu pisania takich głupot powinieneś płacić BYKOWE. ;-)

Wprowadzono 500+ na drugie i kolejne -- brak długotrwałego efektu...
Gdy PO przejęła władzę -- efekt (wzrost ciążenia) był podobny...
Teraz rozszerzono 500+ na każde -- IMO znów będzie podobnie...
(drgnie na rok czy dwa -- albo nie drgnie...)

Gdyby suweren rządził mądrze, zauważyłby, że wspieranie
,,potrzebujących'' niekoniecznie jest mądre, gdy jest
okupione krzywdzeniem (spychaniem do śmietnika) ludzi
myślących...

Ciągłe odbieranie szans ludziom myślącym (usprawiedliwiane
niesieniem pomocy potrzebującym) prowadzi do biednienia
ogółu (i myślących, i ,,potrzebujących'') oraz do
wzbogacania elit rządzących... (raz Tusk nachapie
się, raz Kaczyński -- itd...)

Można wprowadzić bykowe, można przywrócić kołchozy, można
uczynić cokolwiek nieuczciwego -- z tym samym skutkiem...
(Lenin czy Hitler naje się do syta -- społeczeństwo ucierpi)

--

Data: 2019-12-12 08:28:43
Autor: z
[...]

Jak chcesz szybkiego efektu to zarządź przymusową dekarbonizację i dziesięciokrotną podwyżkę cen prądu.

Dzieci będziesz miała na pęczki w MIG ;-)

Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni