Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni

Data: 2019-12-04 21:15:17
Autor: Robert Sierant
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
W dniu 2019-12-03 o 14:35, jakdorobic.com pisze:
Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji promocji, Twisto ponownie oferuje nowym klientom 100 zł łatwej premii na start. Aby odebrać bonus wystarczy zawnioskowanie o kartę z dedykowanego linku wraz z pozytywnym przejściem procesu weryfikacji. Karty docierają z opóźnieniem, ponieważ Twisto cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

i jak to w BIK będzie wyglądało? jak kredyt czy jak chwilówka?

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-12-05 03:50:12
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 4 grudnia 2019 21:15:19 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:
> [...]
> i jak to w BIK będzie wyglądało? jak kredyt czy jak chwilówka?

Hmm, firma czeska, to może w ogóle nic wspólnego z BIK nie ma?
Coś mi się kojarzy, że o jakiejś promo czytałem, że nie sprawdzają w BIK, a jedynie w którymś z BIG - ale nie pamiętam już, czy chodziło akurat o twisto.

A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

Data: 2019-12-05 19:43:23
Autor: Robert Sierant
[...]

nie chodzi o to co sprawdzają, tylko czy wpis znajdzie się w BIK, jeżeli nie to mógłbym zrobić jakiś test

A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

trafiają tam wszystkie zobowiązania finansowe, jak ktoś bierze chwilówki to banki to widzą i może być źle

Data: 2019-12-15 04:34:54
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:50:14 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> [...]

A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

Tak w KBIG, należącym do CRIF. Twisto działające w Polsce jest zarejestrowane w Polsce jako spółka z o.o.

Data: 2019-12-12 03:04:45
Autor: jakdorobic.com
> [...]
> i jak to w BIK będzie wyglądało? jak kredyt czy jak chwilówka?

-- pozdrawiam
RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Twisto nie współpracuje z BIK. Ani nie sprawdza tam klientów, ani nie wpisuje. Sprawdza tylko w KBIG, należącym do CRIF. To baza o wiele mniejszym znaczeniu.

Data: 2019-12-13 08:17:55
Autor: z
Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
Czyli przebrzydły spamer kontroluje swoje wątki i potrafi odpowiadać na pytania
Oczywiście tylko na wygodne pytania bo na niewygodne MILCZY w 13 językach...
Żałość

Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni