Powróciłam, żeby tępić w zarodku wszelkie przejawy warcholstwa! :-E

Data: 2013-01-02 21:58:39
Autor: Marek Czaplicki
Powróciłam, żeby tępić w zarodku wszelkie przejawy warcholstwa! :-E
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 styczeń 2013 21:47:

Nie będzie ulgowej taryfy! :-E

Antenka :-P

prezes ma przerypane :)
warcholstwo:
awanturnictwo, wichrzycielstwo, sianie zamętu politycznego
http://www.sjp.pl/warcholstwo

Data: 2013-01-02 13:42:09
Autor: Antenka
On 2 Sty, 21:58, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 styczeń 2013 21:47:

> Nie będzie ulgowej taryfy! :-E

> Antenka :-P

prezes ma przerypane :)

I Pan Czaplicki też!

Antenka :-P

Data: 2013-01-03 08:53:53
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 styczeń 2013 22:42:

On 2 Sty, 21:58, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 02 styczeń 2013 21:47:

> Nie będzie ulgowej taryfy! :-E

> Antenka :-P

prezes ma przerypane :)

I Pan Czaplicki też!

Antenka :-P

Z powodu? Że warchoł? Czy, że korzysta ze słownika? :)

Powróciłam, żeby tępić w zarodku wszelkie przejawy warcholstwa! :-E