Powrót będzie ciekawy

Data: 2010-11-29 12:55:05
Autor: Krees
Powrót będzie ciekawy
stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a):
Przepraszam, ale siedz=EA przy oknie w pracy i widz=EA co si=EA dzieje za
oknem. A=BF nie mog=EA si=EA skoncentrowa=E6 na istotnych sprawach, bo ju=
=BF si=EA
zastanawiam ile zabawy b=EAdzie w drodze powrotnej do domu :) Rano
jecha=B3o si=EA ok, tylko troch=EA mocno wia=B3o z boku.

--
Dorota,
Szprota.

Ha, niewykluczone, że za kilka tygodni zacznę nową pracę w okolicach Dworca
Zachodniego, więc problem zacznie mnie również dotyczyć...
Którędy Ty jeździsz, kiedy śniegu jest tyle, co ubiegłej zimy? Śmieszka wzdłuż
Prymasa jest praktycznie nieprzejezdna, bo nikomu z dęcydętów do głowy nie
przyjdzie, aby ją odśnieżyć, więc jak? Trasą z blaszakami? Czy masz może
jakieś objazdy? Ja, kiedy jeszcze pracowałem na Obozowej, zimą zasuwałem Obrońców Tobruku i
Księcia Janusza, ale do Zachodniego to nie za bardzo po drodze...

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-11-29 05:06:37
Autor: stefandora
Powrót będzie ciekawy
On 29 Lis, 13:55, "Krees" <krees_w...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
stefandora <stefand...@gmail.com> napisa (a):

> Przepraszam, ale siedz=EA przy oknie w pracy i widz=EA co si=EA dzieje za

Ha, niewykluczone, e za kilka tygodni zaczn now prac w okolicach Dworca
Zachodniego, wi c problem zacznie mnie r wnie dotyczy ...
Kt r dy Ty je dzisz, kiedy niegu jest tyle, co ubieg ej zimy? mieszka wzd u
Prymasa jest praktycznie nieprzejezdna, bo nikomu z d cyd t w do g owy nie
przyjdzie, aby j od nie y , wi c jak? Tras z blaszakami? Czy masz mo e
jakie objazdy?
Ja, kiedy jeszcze pracowa em na Obozowej, zim zasuwa em Obro c w Tobruku i
Ksi cia Janusza, ale do Zachodniego to nie za bardzo po drodze...

Mam zamiar regularnie atakować ZOM o odśnieżanie trasy, zobaczymy czy
poskutkuje. Moja trasa wiedzie wzdłuż Modlińskie, przez most Grota, a
następnie wzdłuż Trasy Prymasa do Kasprzaka/Wolskiej/Reduty Wolskiej.
Mogę odbić przed węzłem w Powązkowską do Tatarskiej i dalej jakoś
kombinować, np. Płocką, chociaż tam dużo samochodów w korku stoi. Ale
zapewne DDR lub przynajmniej chodnik wzdłuż Prymasa od Obozowej do
Kasprzaka, a nawet dalej do ronda Zesłańców będzie odśnieżony. Przy
zaśnieżonej DDR przy Prymasa wskakuję na jezdnię gdy są korki. Teraz
to będzie najprawdopodobniej codzienne.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-30 16:01:00
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Powrót będzie ciekawy
w odpowiedzi stefandora na post news:f3c5d3f4-036b-4fa7-91a0-
a8afdce6a563@i17g2000vbq.googlegroups.com z Pn 29 lis 2010 14:06:37 pisze co nastepuje:

[...]

ja przestalem jezdzic ddr przy prymasa.
a jezdze w te sama strone.

jeszcze sie nie zdazylo, zeby ktorejs zimy ddr przy prymasa byla choc nieco odsniezona, wiec chyba nic nie da atakowanie zomu niestety

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2010-11-30 19:54:50
Autor: Krees
Powrót będzie ciekawy
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik100@wytnij_wp.pl> napisał(a):

ja przestalem jezdzic ddr przy prymasa.
a jezdze w te sama strone.

Jeździsz ulicą, czy znalazłeś jakiś objazd?

jeszcze sie nie zdazylo, zeby ktorejs zimy ddr przy prymasa byla choc nieco odsniezona, wiec chyba nic nie da atakowanie zomu niestety

Mam takie same spostrzeżenia...

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-12-01 01:52:06
Autor: stefandora
Powrót będzie ciekawy
On 30 Lis, 20:54, "Krees" <krees_w...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik100@wytnij_wp.pl> napisa (a):

> ja przestalem jezdzic ddr przy prymasa.
> a jezdze w te sama strone.

Je dzisz ulic , czy znalaz e jaki objazd?

Dzisiaj na Białołęce jakaś masakra. Korek na Modlińskiej już od
Mehoffera, Tarchomin utknął w korku. Znajoma wróciła do domu i pracuje
zdalnie. Przebijałam się przez stojące samochody, nawet zaliczyłam
pierwszy raz Grota jezdnią :) Dalej Armii Krajowej, Powązkowską,
Tatarską, Obozową, Prymasa Tysiąclecia, Wolską. Całość, bez pośpiechu
zajęła mi 1h15min. Całkiem niezły wynik, muszę nieskromnie przynzać :)

> jeszcze sie nie zdazylo, zeby ktorejs zimy ddr przy prymasa byla choc
> nieco odsniezona, wiec chyba nic nie da atakowanie zomu niestety

Mam takie same spostrze enia...

Też, ale próbować i tak będę. Pierwsza próba wykonana :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-12-01 02:08:55
Autor: Paweł Wójcik
Powrót będzie ciekawy
On 1 Gru, 10:52, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

Też, ale próbować i tak będę. Pierwsza próba wykonana :)

Jeżeli to ciągi pieszo-rowerowe, można katować też Strasz Miejską,
żeby wzięła kogo trzeba za d... Pomocne jest też przypominanie (jeżeli
jest to CPRka), że ruch pieszych też tam występuje, a pieszy (w
przeciwieństwie do pedałujących) nie jest w stanie teleportować się do
najbliższego odśnieżonego łaskawie odcinka.

U nas takie podejście trochę pomogło w zeszłym roku.

Powrót będzie ciekawy