Powrót będzie ciekawy

Data: 2010-12-02 13:20:39
Autor: #:-) gps
Powrót będzie ciekawy
W dniu 2010-11-29 13:46, stefandora pisze:
Przepraszam, ale siedzę przy oknie w pracy i widzę co się dzieje za
oknem. Aż nie mogę się skoncentrować na istotnych sprawach, bo już się
zastanawiam ile zabawy będzie w drodze powrotnej do domu :) Rano
jechało się ok, tylko trochę mocno wiało z boku.

--
Dorota,
Szprota.

No, ależ rozpacz, bo spadło trochę śniegu...
Całe Kielce po pas zasypane, a dla mnie dojazd i powrót z roboty na rowerku to największa nagroda dnia. Szczególnie wczoraj w zamieci :-P! Na rzęsach zrobiły mi się sople. ale i tak żałowałem, że muszę wracać do domu na umówione spotkanie zamiast dłużej powalczyć.

Czy wszystkie 'warśawiaki' to takie mięczarstwo?!

#:-)
gps

Data: 2010-12-02 04:47:28
Autor: stefandora
Powrót będzie ciekawy
On 2 Gru, 13:20, "#:-) gps" <gpsgps...@poczta.onet.pl> wrote:

> Przepraszam, ale siedz przy oknie w pracy i widz co si dzieje za
> oknem. A nie mog si skoncentrowa na istotnych sprawach, bo ju si
> zastanawiam ile zabawy b dzie w drodze powrotnej do domu :) Rano
> jecha o si ok, tylko troch mocno wia o z boku.

No, ale rozpacz, bo spad o troch niegu...
Ca e Kielce po pas zasypane, a dla mnie dojazd i powr t z roboty na
rowerku to najwi ksza nagroda dnia. Szczeg lnie wczoraj w zamieci :-P!
Na rz sach zrobi y mi si sople. ale i tak a owa em, e musz wraca do
domu na um wione spotkanie zamiast d u ej powalczy .

Czy wszystkie 'war awiaki' to takie mi czarstwo?!

Te, scyzoryk, jakieś kompleksy? Chyba Ci sople czytanie utrudniają -
radość=rozpacz? Czy tak sobie dowolnie interpretujesz w zależności od
tego co chcesz osiągnąć? A właśnie, co chciałeś osiągnąć?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-12-05 00:38:37
Autor: #:-) gps
Powrót będzie ciekawy

[...]

Nie dość, że mięczarstwo, to jeszcze każdy 'warśawiak', to psychiatra z dyplomem :-DDD.

#:-)
gps

Data: 2010-12-06 10:56:21
Autor: Alfer_z_pracy
Powrót będzie ciekawy
#:-) gps napisał:
Nie dość, że mięczarstwo, to jeszcze każdy 'warśawiak', to psychiatra z dyplomem :-DDD.
#:-)
gps

:-DDD
#:-) #:-) #:-)
gps gps gps
:-DDD
buahahahaha, haha, haha, gps, gps
#:-) #:-) #:-)

No to się wszyscy pośmieliśmy ze znakomitego żartu walecznego kolegi z Kielc. Do rozpuku!

A.

Data: 2010-12-06 05:04:34
Autor: Michał Wolff
Powrót będzie ciekawy
On 6 Gru, 10:56, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

No to si wszyscy po mieli my ze znakomitego artu walecznego kolegi z
Kielc. Do rozpuku!

Tej rundy to nie wygrałeś...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-06 05:20:56
Autor: stefandora
Powrót będzie ciekawy
On 6 Gru, 14:04, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
On 6 Gru, 10:56, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

> No to si wszyscy po mieli my ze znakomitego artu walecznego kolegi z
> Kielc. Do rozpuku!

Tej rundy to nie wygrałeś...

Jakiej rundy, Michał? #:-) gps pisze jakieś bzdury, które trudno
zinterpretować inaczej niż tylko potrzeba przywalenia komuś (a zrobił
to wyjątkowo bez sensu). A na pytanie co chciał przekazać wypina się
równie dziwną odpowiedzą. Wygląda na to, że #:-) gps najzwyklej
troluje, a próbe zrozumienia jego wypowiedzi zbywa śmiechem.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-12-06 06:02:14
Autor: Michał Wolff
Powrót będzie ciekawy
On 6 Gru, 14:20, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

[...]

Żebyście się za bardzo nie napięli - to zauważylibyście, że Paweł po
prostu żartuje na linii miejsko-stereotypowej i to trochę celniej od
Was :))
(żeby mnie o stronniczość nie posądzić - jestem z dziada pradziada
warszawiakiem)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-06 06:23:34
Autor: stefandora
Powrót będzie ciekawy
On 6 Gru, 15:02, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
> [...]

Was :))
(żeby mnie o stronniczość nie posądzić - jestem z dziada pradziada

No, ja nie ukrywam, że się teraz pogubiłam zupełnie. Oświeć mnie, tym
razem na temat wypowiedzi #:-) gps i Twojej.

--
Dorota,
Szprotaw

Data: 2010-12-06 06:35:27
Autor: Michał Wolff
Powrót będzie ciekawy
On 6 Gru, 15:23, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

No, ja nie ukrywam, że się teraz pogubiłam zupełnie. Oświeć mnie, tym
razem na temat wypowiedzi #:-) gps i Twojej.

Jak to mawiał sam Woland - coś takiego jak jesiotr drugiej świeżości
nie istnieje; z kawałami jest podobnie :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-06 06:39:37
Autor: stefandora
Powrót będzie ciekawy
On 6 Gru, 15:35, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
> [...]

Jak to mawiał sam Woland - coś takiego jak jesiotr drugiej świeżości
nie istnieje; z kawałami jest podobnie :))

Aha, czyli sam nie wiesz o co chodzi?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-12-06 06:55:20
Autor: Michał Wolff
Powrót będzie ciekawy
On 6 Gru, 15:39, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

Aha, czyli sam nie wiesz o co chodzi?

Jak uczy Kabała:
"Pomnij mądrze, rozważ rozumnie, zbadaj, zgłębij. Sprowadź rzecz do
swej jasności i umieść autora na swoim miejscu"

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-06 18:07:35
Autor: Wojtek Sobociński
Powrót będzie ciekawy
W dniu 2010-12-06 15:55, Michał Wolff pisze:
[...]

Tia.. ale co to znaczy? Kogo umieścić i gdzie? Kolegę z Kielc? Stefandorę? Pogubiłeś się, Dora Cię przycisnęła... i co? Objawiłeś się jako kabalista, hahaha. Tym razem Michałowi "Ostatnie Słowo" Wolffowi czegoś zabrakło...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-12-06 09:22:52
Autor: Michał Wolff
Powrót będzie ciekawy
On 6 Gru, 18:07, Wojtek Sobociński <sob...@gazeta.pl> wrote:

Tia.. ale co to znaczy? Kogo umie ci i gdzie? Koleg z Kielc?
Stefandor ? Pogubi e si , Dora Ci przycisn a... i co?

Jak widać nie sprowadziłeś rzeczy do swojej jasności i w efekcie
musisz zadawać głupie pytania.

Tym razem Micha owi "Ostatnie S owo" Wolffowi
czego zabrak o...

Taaak. A lubujący się w kąsaniu po kostkach Wojtek Sobociński powinien
głęboko i wnikliwie przestudiować pewną definicję:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Humor_%28posta%C4%87_komizmu%29
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-07 22:54:34
Autor: Wojtek Sobociński
Powrót będzie ciekawy
Taaak. A lubujący się w kąsaniu po kostkach Wojtek Sobociński powinien

W kopaniu, kolego, nie w kąsaniu ;)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-12-08 08:40:51
Autor: Coaster
Powrót będzie ciekawy
Wojtek Sobociński wrote:
Taaak. A lubujący się w kąsaniu po kostkach Wojtek Sobociński powinien

W kopaniu, kolego, nie w kąsaniu ;)

Myslal, ze chodzisz w obrozy ;-)

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2010-12-06 15:00:03
Autor: Alfer_z_pracy
Powrót będzie ciekawy
Michał Wolff napisał:
Tej rundy to nie wygrałeś...

Eeee, jak dla mnie kolega z Kielc może być domyślnym zwycięzcą a ja wiecznym luzerem. Póki co to wszystko to tylko wirtualne byty, w necie każdy potrafi być "wielki". Czekam tylko aż zasadzi się kiedyś na mnie w realu w G. Świętokrzyskich z ciupagą :-)

A.

Data: 2010-12-02 13:36:07
Autor: Alfer_z_pracy
Powrót będzie ciekawy
#:-) gps napisał:
No, ależ rozpacz, bo spadło trochę śniegu...

"Rozpacz"? W słowach Szproty zauważyłem raczej frajdę.

Czy wszystkie 'warśawiaki' to takie mięczarstwo?!

Wszystkie, tak tu w stolicy mamy, niestety. Ale powiedz, czy wszystkie "kielczaki" reagują alergią na Warszawę, czy tylko Ty masz taki tik nerwowy :-)?

A.

Powrót będzie ciekawy