Powrót będzie ciekawy

Data: 2010-12-03 21:32:39
Autor: Paweł Pontek
Powrót będzie ciekawy
W dniu 2010-11-29 13:46, stefandora pisze:
Przepraszam, ale siedzę przy oknie w pracy i widzę co się dzieje za
oknem.

[W-wa] No to pierwszy tydzień zimowego jeżdżenia do roboty za nami. 180 km po śniegu, lodzie, w solnej brei, pod wiatr i ze śniegiem po oczach - ale za to ile wrażeń i przyjemności. Trasa ta sama, ale praktycznie codziennie inne warunki. Co ciekawe, te same miejsca jednego dnia są super, innego rzeźba. Widok sparaliżowanego komunikacyjnie miasta oraz komentarze mijanych przechodniów - bezcenne!

Pozdrowienia dla mijanych rowerzystów!

Graba!
PABLO

Data: 2010-12-04 23:48:44
Autor: stefandora
Powrót będzie ciekawy
On 3 Gru, 21:32, Paweł Pontek <ppon...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2010-11-29 13:46, stefandora pisze:

> Przepraszam, ale siedz przy oknie w pracy i widz co si dzieje za
> oknem.

[W-wa] No to pierwszy tydzie zimowego je d enia do roboty za nami. 180
km po niegu, lodzie, w solnej brei, pod wiatr i ze niegiem po oczach -
ale za to ile wra e i przyjemno ci. Trasa ta sama, ale praktycznie
codziennie inne warunki. Co ciekawe, te same miejsca jednego dnia s
super, innego rze ba. Widok sparali owanego komunikacyjnie miasta oraz
komentarze mijanych przechodni w - bezcenne!

Pozdrowienia dla mijanych rowerzyst w!

Tylko trochę mam już dosyć pytania zadanego niczym wielki dowcip czy
mam opony zimowe ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-12-05 10:34:45
Autor: MadMan
Powrót będzie ciekawy
Dnia Sat, 4 Dec 2010 23:48:44 -0800 (PST), stefandora napisał(a):

Tylko trochę mam już dosyć pytania zadanego niczym wielki dowcip czy
mam opony zimowe ;))

A masz?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-06 06:25:04
Autor: stefandora
Powrót będzie ciekawy
On 5 Gru, 10:34, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Dnia Sat, 4 Dec 2010 23:48:44 -0800 (PST), stefandora napisa (a):

> Tylko troch mam ju dosy pytania zadanego niczym wielki dowcip czy
> mam opony zimowe ;))

A masz?

Spadaj :p

A serio, nie mam, ale chyba sobie sprawię. I nie kolcowe. W ostatnim
wątku o oponach znalazłam ciekawe propozycje.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-12-06 20:31:03
Autor: MadMan
Powrót będzie ciekawy
Dnia Mon, 6 Dec 2010 06:25:04 -0800 (PST), stefandora napisał(a):

A masz?

Spadaj :p

A serio, nie mam, ale chyba sobie sprawię. I nie kolcowe. W ostatnim
wątku o oponach znalazłam ciekawe propozycje.

Jakie? Bo sam myślę nad Conti Winter II. Na przedzie mam Marathona
Winter i sprawia ból moim uszom :(

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138