Powrot big-komuszej gnidy!

Data: 2009-03-03 07:01:48
Autor: biguskomuszagniga
Powrot big-komuszej gnidy!
bigus aka big/bolo/miglanc/cyc/adam/ja itp itd po wypisaniu
z wariatkowa znow pojawil sie na grupie. ten abderdyta po agnozji,  z postepujaca aleksja, sklonnoscia do canina eloquente i dypsomanii znow zacznie plesc ambaje az mu egzoftalmia sie pogorszy do tego stopnia ze jego kolejna elukubracja doprowadzi go na skraj szalenstwa i znow uda sie na lobotomie na kube. niech go smrod prowadzi.

http://bigowski.w.interia.pl/index.htm ;o))))

--

 HeSk

Data: 2009-03-03 07:16:33
Autor: Piotr
Powrot big-komuszej gnidy!
Dnia Tue, 03 Mar 2009 07:01:48 +0100, "biguskomuszagniga < he®sk >"
napisał(a):

http://bigowski.w.interia.pl/index.htm ;o))))

A co ci ten moczarowiec zrobił Hesku, że tak go pokochałeś?
pz
Piotr

Data: 2009-03-03 17:28:07
Autor: Wrog Ludu
Powrot big-komuszej gnidy!
On Tue, 3 Mar 2009 07:16:33 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> http://bigowski.w.interia.pl/index.htm ;o))))

A co ci ten moczarowiec zrobił Hesku, że tak go pokochałe¶?

 DONOSIL NA MNIE. Wysylal anonimy do mojej firmy.
 Nie wiedzial tylko, ze trafiaja do mnie ;o) wiec
 zrobilem mu takie QQ ze sie przymknal ale widze,  ze chyba trzeba bedzie znow zmierzwic my lysinke ;o)

 --

 HeSk

Powrot big-komuszej gnidy!