Powrót cashback w FotoKasie

Data: 2013-02-10 17:58:04
Autor: Rafal
Powrót cashback w FotoKasie

Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:

Akcja trwa do 30.04.2013. Max kwota zwrotów na osobę 100 zł.

https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

--
Pozdrawiam,

Rafał

Data: 2013-02-10 18:55:58
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 10 Feb 2013 17:58:04 +0100, Rafal napisał(a):

Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:

Klęska urodzaju... Nie skorzystam, starczy już nadpłat.

A, i to nie jest cashback.

AK

Data: 2013-02-10 22:08:03
Autor: Rafal
Powrót cashback w FotoKasie

Ale może ktoś inny skorzysta.

Swoją drogą ciekawe, że banksterzy z Citi nazwali to cashbackiem??

--
Pozdrawiam,

Rafał

Data: 2013-02-11 00:49:20
Autor: luc
W dniu niedziela, 10 lutego 2013 17:58:04 UTC+1 użytkownik Rafal napisał:
Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:

Akcja trwa do 30.04.2013. Max kwota zwrotów na osobę 100 zł.

https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cashback/

Ktoś przerabiał zwrot nadpłaty za faktury z UPC? ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-02-12 04:37:45
Autor: marek.h
W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 09:49:20 UTC+1 użytkownik luc napisał:

Ktoś przerabiał zwrot nadpłaty za faktury z UPC? ;-)

No właśnie, to jest ciekawy temat. Na archiwalnej stronie Aster jest informacja jak to zrobić i nie jest to specjalnie skomplikowane:

http://www.aster.pl/baza-wiedzy/faq/

Pytanie czy po wchłonięciu przez UPC procedura się nie zmieniła.

Próbowałem dodzwonić się na infolinię UPC ale okazało się że jestem ochnasty w kolejce i po kilku minutach dałem sobie spokój.

Data: 2013-02-11 03:59:36
Autor: Aleksander
[...]

W poprzedniej edycji działało

Data: 2013-02-12 08:54:51
Autor: jagiello.aleksander
[...]

Piasłem powyżej że UPC działa ,chyba że nie wydrukują kody 2D na fakturze.

Data: 2013-02-12 20:59:40
Autor: Bartnick
Powrót cashback w FotoKasie
Cześć,

Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:

Czy ktoś może potwierdzić czy na fakturach z PGNiG ma kody 2D?
I ewentualnie pod jaki region PGNiG (lub miasto) podlega?

Ja mam rachunki za gaz z dolnośląskiego PGNiG i na fakturze mam tylko zwykły kod paskowy.
Dzwoniłem nawet na infolinię, ale miła pani twierdziła, że tak jak jest jest dobrze i na tą chwilę nie da się otrzymać faktury z kodem 2D.

A może ktoś mógłby podać co jest zakodowane w kodzie 2D na fakturze z PGNiG?
Kod paskowy przenosi jakąś informację numeryczną, może da się na jego podstawie wygenerować odpowiedni kod 2D?

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2013-02-12 12:32:45
Autor: marysz
[...]

Barkod zawiera  nr ewidencyjny, kwotę i nr faktury, Nie ma nr rachunku i nazwy odbiorcy (które są zawarte w kodzie QR ). Można sobie wygenerować kod QR.

Data: 2013-02-13 12:04:10
Autor: neoniusz
On 2013-02-12 21:32, marysz wrote:
[...]

No nie wiem. Jak skanowalem Sprytnym zwykly kod kreskowy z PGNiG i byly wszystkie informacje do przeprowadzenia platnosci - od razu tez wyswietlalo ktory to oddzial PGNiG i za co to zaplata.

Data: 2013-02-12 22:52:38
Autor: ls
W dniu wtorek, 12 lutego 2013 20:59:40 UTC+1 użytkownik Bartnick napisał:
[...]

U mnie sa, region: Karpacki Oddział Handlowy siedziba w Tarnowie.
Nie pamietam, co dokladnie bylo na kodzie gazowni, ale dzis placilem fotokasa TPSA i tam jest nr rachunku odbiorcy, kwota i nr FV

--
pozdr.
ls

Data: 2013-02-13 02:58:10
Autor: marek.h
Powrót cashback w FotoKasie
W UPC jak zwykle burdello.

Tylko w fakturze za grudzień 2012 jest QR kod na potrzeby płatności fotokasą. W najnowszych fakturach już go nie ma. W regulaminie nic nie piszą o tym za jaki miesiac na być faktura, więc mam nadzieje że płatność za fakturę grudniową również łykną, chociaż w tytule przelewu jest podany miesiąc płatności.

Jeśli chodzi o zwrot nadpłaty to jest możliwy po wypełnieniu formularza kontaktowego na stronie. Trzeba podać numer konta, kwotę i dołaczyć dowody wykonanych wpłat. Trochę to potrwa, ale zwrot będzie. Tako rzecze infolinia.

Data: 2013-02-13 03:09:56
Autor: marek.h
Powrót cashback w FotoKasie
A tak na marginesie: czy w citi da się juz pobrać potwierdzenie dla przelewu fotokasą wykonanego z karty kredytowej? Kiedyś był o tym wątek na grupie, ale z tego co pamiętam rozwiązaniem było zamówienie papierowego potwierdzenia. Czy coś się zmieniło? Bo wyklikać tego nie mogę.

Data: 2013-02-13 03:35:28
Autor: luc
W dniu środa, 13 lutego 2013 12:09:56 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:
[...]

Wyklikasz, tylko w innym miejscu:
Kontakt z bankiem - Zamów dokumenty bankowe - Potwierdzenie przelewu

pzdrwm
luc

Data: 2013-02-13 03:47:07
Autor: ls
W dniu środa, 13 lutego 2013 12:35:28 UTC+1 użytkownik luc napisał:
> [...]

Wyklikasz, tylko w innym miejscu:
Kontakt z bankiem - Zamów dokumenty bankowe - Potwierdzenie przelewu

Pobieraja za to jakas prowizje?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-02-13 03:54:38
Autor: marek.h
W dniu środa, 13 lutego 2013 12:47:07 UTC+1 użytkownik ls napisał:

> Kontakt z bankiem - Zamów dokumenty bankowe - Potwierdzenie przelewu

Pobieraja za to jakas prowizje?

Infolinia twierdzi że dla przelewów z karty, dla których nie mozna tego pobrać bezposrednio z systemu transakcyjnego, takiej opłaty nie pobierają.

-- pozdr.

ls

Data: 2013-02-13 12:27:14
Autor: Andrzej Kubiak
Powrót cashback w FotoKasie
Dnia Wed, 13 Feb 2013 02:58:10 -0800 (PST), marek.h napisał(a):

W UPC jak zwykle burdello.

Bordello bum bum to jest w twoim poście. Zawijaj wiersze ręcznie, jeśli
inaczej nie umiesz.

Tylko w fakturze za grudzień 2012 jest QR kod na potrzeby płatności fotokasą. W najnowszych fakturach już go nie ma.

Jak nie ma, jak jest? Przynajmniej - ja mam.

mam nadzieje że płatność za fakturę grudniową również łykną

Łykną.

AK

Data: 2013-02-13 03:46:46
Autor: marek.h
Powrót cashback w FotoKasie
W dniu środa, 13 lutego 2013 12:27:14 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
Dnia Wed, 13 Feb 2013 02:58:10 -0800 (PST), marek.h napisaďż˝(a):

> W UPC jak zwykle burdello.

Bordello bum bum to jest w twoim po�cie. Zawijaj wiersze r�cznie, je�li

inaczej nie umiesz.

Nie używam dedykowanego czytnika, używam grup googlowych więc jeśli masz jakieś pretensje to raczej do nich, nie do mnie... Ze swojej strony postaram się pilnować formatowania, przynajmniej w takim zakresie w jakim mam na to wpływ i świadomość.

> Tylko w fakturze za grudzie� 2012 jest QR kod na potrzeby p�atno�ci fotokas�. W najnowszych fakturach ju� go nie ma.

Jak nie ma, jak jest? Przynajmniej - ja mam.

Czy to że jest u Ciebie ma znaczyć że jest wszędzie? Najwyraźniej są grupy klientów u których kod się nie pojawia.

Data: 2013-02-14 14:03:55
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 13 Feb 2013 03:46:46 -0800 (PST), marek.h napisał(a):

Bordello bum bum to jest w twoim po�cie. Zawijaj wiersze r�cznie, je�li
inaczej nie umiesz.
Nie używam dedykowanego czytnika, używam grup googlowych więc jeśli masz jakieś pretensje to raczej do nich

Używasz ich z pistoletem przy głowie?

Ze swojej strony postaram się pilnować formatowania, przynajmniej w takim zakresie w jakim mam na to wpływ i świadomość.

Nie dostrzegam starań - na wciskanie Entera raczej masz wpływ.

W najnowszych fakturach juďż˝ go nie ma.
Jak nie ma, jak jest? Przynajmniej - ja mam.
Czy to że jest u Ciebie ma znaczyć że jest wszędzie?

Czy to, że u ciebie nie ma, ma znaczyć, że nie ma go nigdzie? Napisałeś
ogólnie, więc sprostowałem.

AK

Data: 2013-02-14 10:31:13
Autor: marek.h
Powrót cashback w FotoKasie
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 14:03:55 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
Dnia Wed, 13 Feb 2013 03:46:46 -0800 (PST), marek.h napisaďż˝(a):

> Nie u�ywam dedykowanego czytnika, u�ywam grup googlowych wi�c je�li masz jakie� pretensje to raczej do nich

U�ywasz ich z pistoletem przy g�owie?

Używam bo chcę i jest mi łatwiej, a niezawijanie wierszy osobiście i egoistycznie mi nie przeszkadza...

> Ze swojej strony postaram si� pilnowa� formatowania, przynajmniej w takim zakresie w jakim mam na to wp�yw i �wiadomo��.

Nie dostrzegam stara� - na wciskanie Entera raczej masz wp�yw.

A skąd mam wiedzieć jak często mam go wcisnąć, żeby zadowolić twój czytnik?

Poza tym to warstwa prezentacji powinna zajmować się odpowiednim formatowaniem tekstu a nie ja jako użytkownik taki tekst wprowadzający. Dobra, kończmy ten OT.

Data: 2013-02-13 12:36:58
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-02-13 11:58, marek.h napisał(a):
> [...]
> wykonanych wpłat. Trochę to potrwa, ale zwrot będzie. Tako rzecze infolinia.

Czy Citi się o tym nie dowie? Czy w regulaminie nie ma nic o zwrotach
zapłaconych rachunków?

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-14 14:21:53
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 13 Feb 2013 12:36:58 +0100, TrzyLinie napisał(a):

Jeśli chodzi o zwrot nadpłaty to jest możliwy po wypełnieniu formularza
kontaktowego na stronie.
Czy Citi się o tym nie dowie? Czy w regulaminie nie ma nic o zwrotach
zapłaconych rachunków?

Jeśli zwrot pójdzie na konto, to niespecjalnie będzie miał możliwość.

AK

Powrót cashback w FotoKasie