Powrot do chaosu ?

Data: 2010-04-28 13:57:48
Autor: :he®sk:
Powrot do chaosu ?

Oto wizja NASZEGO kraju pod rzadami prezesa PiS

http://miniurl.pl/4rpjk

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 07:30:15
Autor: Tomy
Powrot do chaosu ?

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:6k8gt599ict9m4cp2p0icdkmjaginqent54ax.com...

Oto wizja NASZEGO kraju pod rzadami prezesa PiS

Nadal henek jesteś jakiś mocno poirytowany całą tą sytuacją,
tak jakby strach ci w oczka zaglądał, a ty machasz rączkami
i pokrzykujesz ĹĽe siÄ™ nie boisz.

Data: 2010-04-28 14:35:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Powrot do chaosu ?

"Tomy" <tomy@letgo.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Nadal henek jesteś jakiś mocno poirytowany całą tą sytuacją,
tak jakby strach ci w oczka zaglądał, a ty machasz rączkami

   :-)

   AR

Data: 2010-04-28 15:01:18
Autor: :he®sk:
Powrot do chaosu ?
On Wed, 28 Apr 2010 07:30:15 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

>Oto wizja NASZEGO kraju pod rzadami prezesa PiS

Nadal henek

 masz jakies imie TCHORZU ?

jeste¶ jaki¶ mocno poirytowany cał± t± sytuacj±,

 paranoja siega granic smolenska.

tak jakby strach ci w oczka zagl±dał,

 za czasow rzadow obu blizniakow bylem w anglii.
 obciach jak cholera. nabijano sie nas. jarzysz ?

a ty machasz r±czkami

 raczki to maja kurduple ;o)))

i pokrzykujesz że się nie boisz.

 mam to w 4 literach. mozecie sobie wybierac kurdupla na prezia.
 najwyrazniej jestescie takie same koczkodany jak on. ohyda bierze,
 kiedy widzi sie takie pieniactwo, malostkowosc i prostactwo.

 p.s. czy lepper zostanie zaproszony na posadzke palacyku       jako nowy szef bbn ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 08:13:03
Autor: Tomy
Powrot do chaosu ?

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:n9cgt55h57ld2fkpr7ju66lst4h4n20ge84ax.com...
On Wed, 28 Apr 2010 07:30:15 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

>Oto wizja NASZEGO kraju pod rzadami prezesa PiS

Nadal henek

masz jakies imie TCHORZU ?

Już ci henek pisałem ze dwa razy że mam.

paranoja siega granic smolenska.

Spokojnie henek, musisz się uzbroić w cierpilowść, bo kocmołuch
jeszcze nie raz ciÄ™ zaskoczy.

za czasow rzadow obu blizniakow bylem w anglii.
obciach jak cholera. nabijano sie nas. jarzysz ?

Nie. Wstydziłeś się czego ? Swojej miernej znajomości
angielskiego ?

raczki to maja kurduple ;o)))

Ty masz henek grabie jak ten twój kocmołuch ?

mam to w 4 literach. mozecie sobie wybierac kurdupla na prezia.
najwyrazniej jestescie takie same koczkodany jak on. ohyda bierze,
kiedy widzi sie takie pieniactwo, malostkowosc i prostactwo.

No, no, juĹĽ ty siÄ™ nie martwa za wszystkich, pilnuj tego
ubeka z wąsami, bo jak mu się nóżka posliznie, to będziesz
miał bardzo trudne dni i noce.

p.s. czy lepper zostanie zaproszony na posadzke palacyku
     jako nowy szef bbn ?

kogo to niby obchodzi henek ?

Data: 2010-04-28 15:33:17
Autor: :he®sk:
Powrot do chaosu ?
On Wed, 28 Apr 2010 08:13:03 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> masz jakies imie TCHORZU ?
Już ci henek pisałem ze dwa razy że mam.

 to dlaczego sie go wstydzisz TCHORZU ?

> paranoja siega granic smolenska.

Spokojnie henek,

 masz jakies imie TCHORZU ?

musisz się uzbroić w cierpilow¶ć, bo kocmołuch

 masz na mysli jakiegos kurdupla ?

jeszcze nie raz cię zaskoczy.

 czym prezes zaskoczy? swoja paranoiczna wizja ?

> za czasow rzadow obu blizniakow bylem w anglii.
> obciach jak cholera. nabijano sie nas. jarzysz ?

Nie. Wstydziłe¶ się czego ?

 ze mamy takich kurdupli na stolkach premiera i prezydenta.

Swojej miernej znajomo¶ci angielskiego ?

 napisz CO¦ w jez angielskim, sprawdzimy cos za znawca.

> raczki to maja kurduple ;o)))

Ty masz henek

masz jakies imie TCHORZU ?

> [...]

> najwyrazniej jestescie takie same koczkodany jak on. ohyda bierze,
> kiedy widzi sie takie pieniactwo, malostkowosc i prostactwo.

No, no, już ty się nie martwa za wszystkich,

 wystarczy, ze prezes pis martwi za nas ;o)O)))

pilnuj tego ubeka z w±sami,

 a nie tego malego pedzia ?

bo jak mu się nóżka posliznie,

 fakt, kurduple maja nozki ;o))

to będziesz miał bardzo trudne dni i noce.

 opiwedz o swoich koszmarach, opowiedz ...

> p.s. czy lepper zostanie zaproszony na posadzke palacyku
>      jako nowy szef bbn ?

kogo to niby obchodzi henek ?

 ciebie kurduplu. idziesz do kf, smeiciu.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 08:56:05
Autor: Tomy
Powrot do chaosu ?

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:esdgt5h3nsp8thmfuestbjr1oloksn5igg4ax.com...
On Wed, 28 Apr 2010 08:13:03 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> masz jakies imie TCHORZU ?
Już ci henek pisałem ze dwa razy że mam.

to dlaczego sie go wstydzisz TCHORZU ?

Nie wstydzę, kto ci henek nasrał na okulary

> paranoja siega granic smolenska.

Spokojnie henek,

masz jakies imie TCHORZU ?

Mam henek i przestań sie jąkać.

musisz się uzbroić w cierpilowść, bo kocmołuch

masz na mysli jakiegos kurdupla ?

Jak bym miał, to bym napisał, a napisałem kocmołuch
czyli znowu masz problemy ze wzrokiem, henek.

jeszcze nie raz ciÄ™ zaskoczy.

czym prezes zaskoczy? swoja paranoiczna wizja ?

MoĹĽe ogoli sobie te wsiowe wÄ…sy, nie mam pojecia
co PeOwcy trzymają w rękawie.

> za czasow rzadow obu blizniakow bylem w anglii.
> obciach jak cholera. nabijano sie nas. jarzysz ?

Nie. Wstydziłeś się czego ?

ze mamy takich kurdupli na stolkach premiera i prezydenta.

I tłumaczyłeś to na migi, czy w tym swoim łamanym łangielskim
jak kocmołuch Bronek ?

Swojej miernej znajomości angielskiego ?

napisz COĹš w jez angielskim, sprawdzimy cos za znawca.

An idiot, dolt, or dullard is a mentally deficient person,
or someone who acts in a self-defeating or significantly
counterproductive way

> raczki to maja kurduple ;o)))

Ty masz henek

masz jakies imie TCHORZU ?

Mam henek.

grabie jak ten twój kocmołuch ?

masz na mysli jakiegos kurdupla ?

Nie, kocmołucha Bronka z wąsami

> [...]

No, no, juĹĽ ty siÄ™ nie martwa za wszystkich,

wystarczy, ze prezes pis martwi za nas ;o)O)))

buha, ha, ha henek

pilnuj tego ubeka z wÄ…sami,

a nie tego malego pedzia ?

henek, masz kompleksy małego członka ?

bo jak mu się nóżka posliznie,

fakt, kurduple maja nozki ;o))

a kocmołuchy giry o:))

to będziesz miał bardzo trudne dni i noce.

opiwedz o swoich koszmarach, opowiedz ...

Nie, bo się znowu będziesz bał

> p.s. czy lepper zostanie zaproszony na posadzke palacyku
>      jako nowy szef bbn ?

kogo to niby obchodzi henek ?

ciebie kurduplu. idziesz do kf, smeiciu.

No widzisz henek jak szybko siadasz ? Wystarczy troszke
cię do ściany przydusić 0:))))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!