Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII

Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII

Data: 2012-11-24 13:20:25
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Niniejszym ogłaszam, że na drogi wraca najczarniejszy z koszmarów PMS -
czyli rudobrody krasnal w Granadzie :D

Co prawda Granada MkIII, na kontynencie zwana Scorpio, ale co tam :D

Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
(2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul
Granada GXL...).

Aby rozwiać wątpliwości, kupiłem już zapas poxiliny :D
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-24 13:34:22
Autor: DoQ
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 24-11-2012 13:20, Adam Płaszczyca pisze:
Niniejszym ogłaszam, że na drogi wraca najczarniejszy z koszmarów PMS -
czyli rudobrody krasnal w Granadzie :D
Co prawda Granada MkIII, na kontynencie zwana Scorpio, ale co tam :D
Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
(2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul
Granada GXL...).


Gratulacje :) Awansowałeś?:)


--
pozdr.

Data: 2012-11-24 23:48:31
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Sat, 24 Nov 2012 13:34:22 +0100, DoQ napisał(a):

Niniejszym ogłaszam, że na drogi wraca najczarniejszy z koszmarów PMS -
czyli rudobrody krasnal w Granadzie :D
Co prawda Granada MkIII, na kontynencie zwana Scorpio, ale co tam :D
Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
(2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul
Granada GXL...).

Gratulacje :) Awansowałeś?:)

Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-25 00:23:49
Autor: scobowski
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-24 23:48, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sat, 24 Nov 2012 13:34:22 +0100, DoQ napisał(a):

Niniejszym ogłaszam, że na drogi wraca najczarniejszy z koszmarów PMS -
czyli rudobrody krasnal w Granadzie :D
Co prawda Granada MkIII, na kontynencie zwana Scorpio, ale co tam :D
Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
(2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul
Granada GXL...).

Gratulacje :) Awansowałeś?:)

Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.


Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

Data: 2012-11-25 02:36:44
Autor: venioo@interia.pl
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-25 00:23, scobowski pisze:

Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.


Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

Pewnie wersja z podtlenkiem LPG ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-11-25 19:31:51
Autor: neoniusz
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
On 25.11.2012 02:36, venioo@interia.pl wrote:
Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.


Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

Pewnie wersja z podtlenkiem LPG ;)


Teraz sie na to hybryda mowi ;)

Data: 2012-11-25 17:53:54
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Sun, 25 Nov 2012 00:23:49 +0100, scobowski napisał(a):

Gratulacje :) Awansowałeś?:)

Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.
Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
ekonomiczny diesel w małym autku :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-25 18:07:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-25 17:53, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sun, 25 Nov 2012 00:23:49 +0100, scobowski napisał(a):

Gratulacje :) Awansowałeś?:)

Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.
Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
ekonomiczny diesel w małym autku :D


W trasie. I to przy muskaniu gazu. Ekonomicznym dieslem w małym autku (np.207 1.4 lub 1.6HDi) przy takiej jeździe zejdziesz do 3,5-4L.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-11-25 20:12:39
Autor: MadMan
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Sun, 25 Nov 2012 18:07:10 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
ekonomiczny diesel w małym autku :D


W trasie. I to przy muskaniu gazu. Ekonomicznym dieslem w małym autku (np.207 1.4 lub 1.6HDi) przy takiej jeździe zejdziesz do 3,5-4L.

Ale jak się zepsuje to naprawa drogaaaa!
(tak w nawiązaniu do wątku z automatami)

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-11-25 20:59:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-25 20:12, MadMan pisze:
Dnia Sun, 25 Nov 2012 18:07:10 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
ekonomiczny diesel w małym autku :D


W trasie. I to przy muskaniu gazu. Ekonomicznym dieslem w małym autku
(np.207 1.4 lub 1.6HDi) przy takiej jeździe zejdziesz do 3,5-4L.

Ale jak się zepsuje to naprawa drogaaaa!
(tak w nawiązaniu do wątku z automatami)


No tak - "byleco" do takiego diesla to równowartość kompletnego silnika 2.9 do Szkoprio. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-11-25 20:15:39
Autor: Tom N
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Marcin "Kenickie" Mydlak w <news:k8tj81$di1$1news.dialog.net.pl>:

W dniu 2012-11-25 17:53, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sun, 25 Nov 2012 00:23:49 +0100, scobowski napisał(a):
Gratulacje :) Awansowałeś?:)
Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.
Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)
Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
ekonomiczny diesel w małym autku :D

W trasie.

Litrówka? W tra*n*sie powinno być

I to przy muskaniu gazu. Ekonomicznym dieslem w małym autku (np.207 1.4 lub 1.6HDi) przy takiej jeździe zejdziesz do 3,5-4L.

Nie doceniasz Kapitana Grandy (bez litrówek) ;P


--
'Tom N'

Data: 2012-11-25 20:57:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-25 20:15,  (Tom N) pisze:
Marcin "Kenickie" Mydlak w
<news:k8tj81$di1$1news.dialog.net.pl>:

W dniu 2012-11-25 17:53, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sun, 25 Nov 2012 00:23:49 +0100, scobowski napisał(a):
Gratulacje :) Awansowałeś?:)
Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.
Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)
Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
ekonomiczny diesel w małym autku :D

W trasie.

Litrówka? W tra*n*sie powinno być


NICniepiłem...hyyyp!

I to przy muskaniu gazu. Ekonomicznym dieslem w małym autku
(np.207 1.4 lub 1.6HDi) przy takiej jeździe zejdziesz do 3,5-4L.

Nie doceniasz Kapitana Grandy (bez litrówek) ;P

Sugerujesz, że zszedłby do 2L? :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-11-25 22:19:19
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Sun, 25 Nov 2012 18:07:10 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
ekonomiczny diesel w małym autku :D


W trasie. I to przy muskaniu gazu. Ekonomicznym dieslem w małym autku (np.207 1.4 lub 1.6HDi) przy takiej jeździe zejdziesz do 3,5-4L.

Nie zejdziesz. Takie spalanie mam przy prędkościach wyższych niż 40km/h :P

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-26 22:28:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-25 22:19, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sun, 25 Nov 2012 18:07:10 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Jakiż problem/ Spalanie w złotówkach około 25gr/km. Czyli tyle, co
ekonomiczny diesel w małym autku :D


W trasie. I to przy muskaniu gazu. Ekonomicznym dieslem w małym autku
(np.207 1.4 lub 1.6HDi) przy takiej jeździe zejdziesz do 3,5-4L.

Nie zejdziesz. Takie spalanie mam przy prędkościach wyższych niż 40km/h :P


Marzyciel. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-11-25 18:09:33
Autor: J.F.
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Sun, 25 Nov 2012 00:23:49 +0100, scobowski napisał(a):
W dniu 2012-11-24 23:48, Adam Płaszczyca pisze:
Gratulacje :) Awansowałeś?:)
Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.

Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

Adam ma ze trzy granady w czesciach zapasowych :-)

J.

Data: 2012-11-25 20:16:20
Autor: Tom N
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
J.F. w <news:nugmuhvlshfn$.1npadv1hp0x52$.dlg40tude.net>:

Dnia Sun, 25 Nov 2012 00:23:49 +0100, scobowski napisał(a):
W dniu 2012-11-24 23:48, Adam Płaszczyca pisze:
Gratulacje :) Awansowałeś?:)
Nie, 3000zł. + 2000 na doprowadzenie do pełnej sprawności.
Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

Adam ma ze trzy granady w czesciach zapasowych :-)

Wszystkie w bagażnikach

--
'Tom N'

Data: 2012-11-25 22:20:04
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Sun, 25 Nov 2012 18:09:33 +0100, J.F. napisał(a):

Musiałeś dostać podwyżkę. Toto trzeba jeszcze utrzymać :)

Adam ma ze trzy granady w czesciach zapasowych :-)

Nie mam. Sprzedałem za psie pieniądze razem z Granadą. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-26 02:13:36
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Nie mam. Sprzedałem za psie pieniądze razem z Granadą.

I jak się obgryzało?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-26 02:15:09
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
(2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul
Granada GXL...).

Atrakcyjny youngtimer kolego! Myślę jednak, że nie może równać się z moim Polonezem Truckiem Royem.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-27 02:12:46
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 26 Nov 2012 02:15:09 GMT, tÎż napisał(a):

Atrakcyjny youngtimer kolego! Myślę jednak, że nie może równać się z moim Polonezem Truckiem Royem.

Masz racje, z gównem się nie może równać :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-27 10:48:43
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Masz racje, z gównem się nie może równać :D

Dlaczego obrażasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya? Uważasz, że skoro mam trochę tańszy samochód od Ciebie (za mojego Poloneza Trucka Roya dałem równo 1000 zł) to jestem kimś gorszym?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 00:18:08
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 27 Nov 2012 10:48:43 GMT, tÎż napisał(a):

Masz racje, z gównem się nie może równać :D

Dlaczego obrażasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya? Uważasz, że skoro mam trochę tańszy samochód od Ciebie (za mojego Poloneza Trucka Roya dałem równo 1000 zł) to jestem kimś gorszym?

Nie. Uważam tylko, że polonez to gówno. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-28 11:32:55
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Masz racje, z gównem się nie może równać :D

Dlaczego obraĹźasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya? UwaĹźasz, Ĺźe skoro
mam trochę tańszy samochód od Ciebie (za mojego Poloneza Trucka Roya
dałem równo 1000 zł) to jestem kimś gorszym?

Nie. UwaĹźam tylko, Ĺźe polonez to gĂłwno.

A od Granady jedzie kałem gołębia.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 20:27:34
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 28 Nov 2012 11:32:55 GMT, tÎż napisał(a):

Nie. Uważam tylko, że polonez to gówno.

A od Granady jedzie kałem gołębia.

Pewnie, jak ją obesrają. Wtedy jedzie do myjni i przestaje. Polonez co byś
z nim nie robił gównem będzie. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-28 21:41:34
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Pewnie, jak ją obesrają.

Podobno srają na nią szczególnie chętnie! Kojarzy im się ze śmietnikiem.

Wtedy jedzie do myjni i przestaje.

Albo do rowu i wtedy to juĹź nie ma znaczenia.

Polonez co
byś z nim nie robił gównem będzie.

Mylisz się kolego, założyłem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz kołpaki ozdobne i bardzo zyskał na wyglądzie!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 00:00:03
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 28 Nov 2012 21:41:34 GMT, tÎż napisał(a):

Pewnie, jak ją obesrają.
Podobno srają na nią szczególnie chętnie! Kojarzy im się ze śmietnikiem.
Raczej dlatego, że na PTR to nawet ptaki nie chca srać :D

Polonez co
byś z nim nie robił gównem będzie.
Mylisz się kolego, założyłem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz kołpaki ozdobne i bardzo zyskał na wyglądzie!

No teraz jest to gówno w sreberku :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 06:54:48
Autor: DoQ
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 29-11-2012 00:00, Adam Płaszczyca pisze:
Mylisz się kolego, założyłem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz
kołpaki ozdobne i bardzo zyskał na wyglądzie!
No teraz jest to gówno w sreberku :D

Adam szacunku trochę, Polonez jest RWD!!


--
pozdr.

Data: 2012-11-29 11:01:53
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Thu, 29 Nov 2012 06:54:48 +0100, DoQ napisał(a):

Mylisz się kolego, założyłem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz
kołpaki ozdobne i bardzo zyskał na wyglądzie!
No teraz jest to gówno w sreberku :D
Adam szacunku trochę, Polonez jest RWD!!

Tak samo jak wóz drabiniasty :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 12:23:39
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Adam szacunku trochę, Polonez jest RWD!!

Tak samo jak wĂłz drabiniasty :D

Gdzie Ty widziałeś wóz z Cavallinem z tyłu? Pogrzało Cię już do reszty? ;-)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 12:22:54
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Pewnie, jak ją obesrają.
Podobno srają na nią szczególnie chętnie! Kojarzy im się ze
śmietnikiem.
Raczej dlatego, że na PTR to nawet ptaki nie chca srać :D

Bo wiedzą, że mój Polonez Truck Roy to cenny youngtimer. Natomiast na Twoja Granadę sra wszystko co przelatuje i macha skrzydłami lub przełazi i ma cztery łapy. Podobno ostatnio okoliczne koty zrobiły sobie z niej kuwetę!

Polonez co
byś z nim nie robił gównem będzie.
Mylisz się kolego, założyłem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz
kołpaki ozdobne i bardzo zyskał na wyglądzie!

No teraz jest to gĂłwno w sreberku :D

Dlaczego, po raz kolejny, obraĹźasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya? --
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 12:57:10
Autor: Jakub Witkowski
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
W dniu 2012-11-26 03:15, tÎż pisze:
Adam Płaszczyca wrote:

Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
(2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul
Granada GXL...).

Atrakcyjny youngtimer kolego! Myślę jednak, że nie może równać się z moim
Polonezem Truckiem Royem.

No, cóż, jeśli się chce kupić za jedną pensję auto z segmentu E, wygodne, napakowane takimi
udogodnieniami jak grzane siedzenia, poziomowane zawieszenie, podgrzewane szyby i lusterka,
pełna elektryka itd, a to wszystko w miarę na chodzie, nieodwijane z przystanku i serwisowalne
w ludzkich pieniądzach, co cóż zostaje do wyboru poza Scorpio? No i oczywiście PTR? ;>

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2012-11-28 13:14:20
Autor: Maciek
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
W dniu 2012-11-28 12:57, Jakub Witkowski pisze:
No, cóż, jeśli się chce kupić za jedną pensję auto z segmentu E, wygodne, napakowane takimi
udogodnieniami jak grzane siedzenia, poziomowane zawieszenie, podgrzewane szyby i lusterka,
pełna elektryka itd, a to wszystko w miarę na chodzie, nieodwijane z przystanku i serwisowalne
w ludzkich pieniądzach, co cóż zostaje do wyboru poza Scorpio? No i oczywiście PTR? ;>
Z tą różnicą, że w PTR siedzenia grzejesz własnym tyłkiem, zawieszenie
poziomujesz młotem, szyby i lusterka podgrzewasz chuchając, a w pełnej
elektryce masz pakiet załączania świateł zewnętrznych :->

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-11-28 12:57:16
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Maciek wrote:

Z tą różnicą, że w PTR siedzenia grzejesz własnym tyłkiem, zawieszenie
poziomujesz młotem, szyby i lusterka podgrzewasz chuchając, a w pełnej
elektryce masz pakiet załączania świateł zewnętrznych :->

Otóż nie, drogi kolego. W moim Polonezie Trucku Royu zastosowałem ciekawe
rozwiązanie polegające na zamianie rozrusznika na korbę. Dzięki temu nie
potrzebuję już elektryki, a dodatkowo przed odpaleniem rozgrzewam się
manualnym kręceniem, więc bez problemu ogrzewam później siedzenia metodą
biologiczną. Zawieszenie nie wymaga uwagi, ponieważ zostało zaprojektowane
przez światowej klasy specjalistów z FSO jeszcze przed erą, gdy zabrali
się za to księgowi. Co do świateł zewnętrznych, to nie uważam, żeby było
potrzebne, skoro w dzień świeci słońce, w nocy księżyc. Jak ktoś ktoś nie
widzi gdzie jedzie bez sztucznego wspomagania, to najwyraĹşniej jest
niewidomy i powinien mieć odebrane prawo jazdy.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 21:39:18
Autor: Maciek
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
W dniu 2012-11-28 13:57, tÎż pisze:
Otóż nie, drogi kolego. W moim Polonezie Trucku Royu zastosowałem ciekawe
rozwiązanie polegające na zamianie rozrusznika na korbę. Dzięki temu nie
potrzebuję już elektryki, a dodatkowo przed odpaleniem rozgrzewam się
manualnym kręceniem, więc bez problemu ogrzewam później siedzenia metodą
biologiczną.
Metoda zaiste energooszczędna. Szczegółów ogrzewania foteli nie chcę
dalej poznawać :->

Zawieszenie nie wymaga uwagi, ponieważ zostało zaprojektowane
przez światowej klasy specjalistów z FSO jeszcze przed erą, gdy zabrali
się za to księgowi. Co do świateł zewnętrznych, to nie uważam, żeby było
potrzebne, skoro w dzień świeci słońce, w nocy księżyc. Jak ktoś ktoś nie
widzi gdzie jedzie bez sztucznego wspomagania, to najwyraĹşniej jest
niewidomy i powinien mieć odebrane prawo jazdy.
Jestem tego samego zdania. Gdybyś zdecydował się kandydować kiedyś na
prezydęta, będę na Ciebie głosował! :->

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-11-28 23:00:26
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 28 Nov 2012 12:57:16 GMT, tÎż napisał(a):

biologiczną. Zawieszenie nie wymaga uwagi, ponieważ zostało zaprojektowane
przez światowej klasy specjalistów z FSO jeszcze przed erą, gdy zabrali
się za to księgowi.

Ciekawe. A to nie byli Włosi, bo to gówno ma zawieszenie przełożone z fiata
125.


--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 12:26:24
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

biologiczną. Zawieszenie nie wymaga uwagi, ponieważ zostało
zaprojektowane przez światowej klasy specjalistów z FSO jeszcze przed
erą, gdy zabrali się za to księgowi.

Ciekawe. A to nie byli Włosi, bo to gówno ma zawieszenie przełożone z
fiata 125.

Włoski, to Ty masz silnik w Granadzie. Mój Polonez Truck Roy jest produktem rdzennie polskim, zaprojektowanym przez światowej klasy inżynierów i stylistów z FSO.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 21:23:36
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 29 Nov 2012 12:26:24 GMT, tÎż napisał(a):

Ciekawe. A to nie byli Włosi, bo to gówno ma zawieszenie przełożone z
fiata 125.

Włoski, to Ty masz silnik w Granadzie. Mój Polonez Truck Roy jest produktem rdzennie polskim, zaprojektowanym przez światowej klasy inżynierów i stylistów z FSO.

Oczywiście. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i płyta
podłogowa) - to Polacy. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 20:33:14
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Oczywiście. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i
płyta podłogowa) - to Polacy.

Skup się. Nie mówimy o Bertone i Fiacie tylko o Polonezie Trucku Royu.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 23:33:28
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 29 Nov 2012 20:33:14 GMT, tÎż napisał(a):

Oczywiście. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i
płyta podłogowa) - to Polacy.

Skup się. Nie mówimy o Bertone i Fiacie tylko o Polonezie Trucku Royu.

Czyli o połowie nadwozia zaprojektowanego przez Bertone z silnikiem Fiata
1500, zawieszeniem Fiata 125 i polską, uwaga, skrzynia ładunkową :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-12-01 07:45:46
Autor: DoQ
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 29-11-2012 23:33, Adam Płaszczyca pisze:
Oczywiście. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i
płyta podłogowa) - to Polacy.
Skup się. Nie mówimy o Bertone i Fiacie tylko o Polonezie Trucku Royu.
Czyli o połowie nadwozia zaprojektowanego przez Bertone z silnikiem Fiata
1500, zawieszeniem Fiata 125 i polską, uwaga, skrzynia ładunkową :D

A nie gryzie cię nic w dupę przypadkiem???


--
pozdr.

Data: 2012-12-01 10:49:44
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
DoQ wrote:

A nie gryzie cię nic w dupę przypadkiem???

Kęszycki dzik zza krzaka. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 14:42:13
Autor: Jakub Witkowski
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
W dniu 2012-11-28 13:14, Maciek pisze:
W dniu 2012-11-28 12:57, Jakub Witkowski pisze:
No, cóż, jeśli się chce kupić za jedną pensję auto z segmentu E, wygodne, napakowane takimi
udogodnieniami jak grzane siedzenia, poziomowane zawieszenie, podgrzewane szyby i lusterka,
pełna elektryka itd, a to wszystko w miarę na chodzie, nieodwijane z przystanku i serwisowalne
w ludzkich pieniądzach, co cóż zostaje do wyboru poza Scorpio? No i oczywiście PTR? ;>

Z tą różnicą, że w PTR siedzenia grzejesz własnym tyłkiem, zawieszenie
poziomujesz młotem, szyby i lusterka podgrzewasz chuchając, a w pełnej
elektryce masz pakiet załączania świateł zewnętrznych :->

Ważna jest funkcjonalność, a nie szczegóły realizacji ;>

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2012-11-28 22:39:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
W dniu 2012-11-28 12:57, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2012-11-26 03:15, tÎż pisze:
Adam Płaszczyca wrote:

Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
(2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul
Granada GXL...).

Atrakcyjny youngtimer kolego! Myślę jednak, że nie może równać się z moim
Polonezem Truckiem Royem.

No, cóż, jeśli się chce kupić za jedną pensję auto z segmentu E,
wygodne, napakowane takimi
udogodnieniami jak grzane siedzenia, poziomowane zawieszenie,
podgrzewane szyby i lusterka,
pełna elektryka itd, a to wszystko w miarę na chodzie, nieodwijane z
przystanku i serwisowalne
w ludzkich pieniądzach, co cóż zostaje do wyboru poza Scorpio? No i
oczywiście PTR? ;>


Ja tam bym wolał Safrane. Scorpio w swojej "pełnej elektryce" nie ma połowy tych bajerów. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-11-29 00:00:46
Autor: Adam Płaszczyca
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
Dnia Wed, 28 Nov 2012 22:39:22 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Ja tam bym wolał Safrane. Scorpio w swojej "pełnej elektryce" nie ma połowy tych bajerów. :)

Tak bardzo lubisz mieć niesprawne bajery?

A swoją drogą, to niby czego Scorpio nie miało?

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 00:22:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-29 00:00, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Wed, 28 Nov 2012 22:39:22 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Ja tam bym wolał Safrane. Scorpio w swojej "pełnej elektryce" nie ma
połowy tych bajerów. :)

Tak bardzo lubisz mieć niesprawne bajery?

A swoją drogą, to niby czego Scorpio nie miało?


Komputera z syntezatorem mowy, pompowanych (5-punktowo) foteli, elektrycznej kanapy tylnej, ksenonów, navi, napędu na 4 łapy (był krótko w Scorpio - wycofany bo się nadmiernie piermandolił), elektropneumatycznego zawieszenia, wersji Biturbo...
:P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-11-29 01:53:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
W dniu 2012-11-29 00:22, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

A swoją drogą, to niby czego Scorpio nie miało?
Komputera z syntezatorem mowy, pompowanych (5-punktowo) foteli,
elektrycznej kanapy tylnej, ksenonów, navi, napędu na 4 łapy
(był krótko w Scorpio - wycofany bo się nadmiernie
piermandolił), elektropneumatycznego zawieszenia, wersji Biturbo...
:P

Teściowej jeszcze nie ma, a już chce mieć elektryczne tylne krzesło :)


--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-11-29 11:03:55
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Thu, 29 Nov 2012 00:22:06 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):


Komputera z syntezatorem mowy,
Tego nie.
pompowanych (5-punktowo) foteli,
No tylko dwupunktowo.
elektrycznej kanapy tylnej,
LOL. To nawet Cypkowy scorpiak miał.
ksenonów,
Jak sobie dołozysz, to masz :D

navi,
No nie miał. Zresztą w tych latach produkcji ciężko było ;)

napędu na 4 łapy (był krótko
LOL. Był przez cały okres produkcji :D

elektropneumatycznego zawieszenia,
Nivo

wersji Biturbo...
Nie? Cholera ;D Dobre :D



--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 11:40:59
Autor: Jakub Witkowski
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
W dniu 2012-11-28 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Ja tam bym wolał Safrane.

Tylko czy spełnia warunki? Ja tam znam kilka scorpio "w miarę na chodzie" i generalnie
jest to też "serwisowalne w ludzkich pieniądzach" - jak słyszałem...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2012-11-29 11:57:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
W dniu 2012-11-29 11:40, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2012-11-28 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Ja tam bym wolał Safrane.

Tylko czy spełnia warunki? Ja tam znam kilka scorpio "w miarę na
chodzie" i generalnie
jest to też "serwisowalne w ludzkich pieniądzach" - jak słyszałem...


W Safrane, poza wersją Biturbo Quadra, nie ma zasadniczo nic szczególnie trudnego do naprawy. Da się to serwisować dobrze, za stosunkowo małe pieniądze.
Jeden z moich zaufanych mechaników jeździ Renówką 25. To poprzednik Safranki. Auto kompletnie odbudowane, tak by z czystym sumieniem nadać mu status kolekcjonerskiego youngtimera.
To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak każde auto będzie się mścić.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-11-29 11:19:33
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

W Safrane, poza wersją Biturbo Quadra, nie ma zasadniczo nic szczególnie
trudnego do naprawy. Da się to serwisować dobrze, za stosunkowo małe
pieniądze.

Tak, wyobrażam sobie serwisowanie za ludzkie pieniądze tych wszystkich wysranych elektronicznych gadżetów. --
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 21:24:14
Autor: Adam Płaszczyca
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
Dnia Thu, 29 Nov 2012 11:57:52 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Jeden z moich zaufanych mechaników jeździ Renówką 25. To poprzednik Safranki. Auto kompletnie odbudowane, tak by z czystym sumieniem nadać mu status kolekcjonerskiego youngtimera.
To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak każde auto będzie się mścić.

Mapy do navi skąd weźmiesz?
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 23:04:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-29 21:24, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Thu, 29 Nov 2012 11:57:52 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Jeden z moich zaufanych mechaników jeździ Renówką 25. To poprzednik
Safranki. Auto kompletnie odbudowane, tak by z czystym sumieniem nadać
mu status kolekcjonerskiego youngtimera.
To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z
przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak
każde auto będzie się mścić.

Mapy do navi skąd weźmiesz?


http://www.forum.safrane.pl/viewtopic.php?t=1527&sid=9dd6515b881a0d99df94ed6fe01e8727

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-11-29 22:38:38
Autor: J.F.
PowrĂłt do korzeni, czyli Granada MkII I
Dnia Thu, 29 Nov 2012 11:57:52 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak każde auto będzie się mścić.

Nie, nie, kazde nie, sierre mialem, to wiem co pisze :-)

Znajoma ma xsare, jak na to auto klnie ... i nie bez podstaw :-)

J.

Data: 2012-11-29 23:05:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-29 22:38, J.F. pisze:
Dnia Thu, 29 Nov 2012 11:57:52 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z
przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak
każde auto będzie się mścić.

Nie, nie, kazde nie, sierre mialem, to wiem co pisze :-)

Znajoma ma xsare, jak na to auto klnie ... i nie bez podstaw :-)

A nie klnie za twoje lekcje użytkowania (na przykładzie Sierry)? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-11-30 00:04:23
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Thu, 29 Nov 2012 23:05:23 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Nie, nie, kazde nie, sierre mialem, to wiem co pisze :-)

Znajoma ma xsare, jak na to auto klnie ... i nie bez podstaw :-)

A nie klnie za twoje lekcje użytkowania (na przykładzie Sierry)? :>

No wiesz, Francy nie da się tak, jak sierry używać. Ona pewnie myśli, że
francą można jeździć. A tu niespodzianka, bo jeździć można, ale raz, że na
lawecie, a dwa do serwisu. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-26 22:17:34
Autor: Axel
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII

"Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote in message news:c1.01.3Y7tky$1PPmike.oldfield.org.pl...
Niniejszym ogłaszam, że na drogi wraca najczarniejszy z koszmarów PMS -
czyli rudobrody krasnal w Granadzie :D


Zima sie zbliza... znaczy, zgodnie z tradycja, zwiedzanie okolicznych rowow bedzie? :-P

--
Axel

Data: 2012-11-27 02:13:12
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Mon, 26 Nov 2012 22:17:34 +0100, Axel napisał(a):

Zima sie zbliza... znaczy, zgodnie z tradycja, zwiedzanie okolicznych rowow bedzie? :-P

Jakoś Sierrą ujeżdżaną od 4 lat nie zwiedzam, a ta bardziej narowista...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-27 06:17:42
Autor: DoQ
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 27-11-2012 02:13, Adam Płaszczyca pisze:
Zima sie zbliza... znaczy, zgodnie z tradycja, zwiedzanie okolicznych rowow
bedzie? :-P
Jakoś Sierrą ujeżdżaną od 4 lat nie zwiedzam, a ta bardziej narowista...

Bo teraz więcej jeździsz Partnerem FWD? :P


--
pozdr.

Data: 2012-11-28 00:18:27
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Tue, 27 Nov 2012 06:17:42 +0100, DoQ napisał(a):

Jakoś Sierrą ujeżdżaną od 4 lat nie zwiedzam, a ta bardziej narowista...

Bo teraz więcej jeździsz Partnerem FWD? :P

Masz nieaktualne dane. Zmieniłem pracę :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-28 14:54:27
Autor: Jakub Witkowski
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-24 13:20, Adam Płaszczyca pisze:

Aby rozwiać wątpliwości, kupiłem już zapas poxiliny :D

Wiem że piszesz 100% poważnie, więc zdradź gdzie się ją kupuje tanio?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2012-11-28 20:28:28
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Wed, 28 Nov 2012 14:54:27 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

Aby rozwiać wątpliwości, kupiłem już zapas poxiliny :D

Wiem że piszesz 100% poważnie, więc zdradź gdzie się ją kupuje tanio?

W sklepie ;) --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 11:11:43
Autor: Jakub Witkowski
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-28 20:28, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Wed, 28 Nov 2012 14:54:27 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

Aby rozwiać wątpliwości, kupiłem już zapas poxiliny :D

Wiem że piszesz 100% poważnie, więc zdradź gdzie się ją kupuje tanio?

W sklepie ;)

Ale odbudowa większych elementów poxiliną w typowej cenie sklepowej nie wychodzi tanio. Ech, zawiodłem się...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

Data: 2012-11-28 15:04:42
Autor: Michal Jankowski
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> writes:

  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna

Zawsze mnie nurtowało - Kęszyca czy Keszyca?
:)

  MJ

Data: 2012-11-28 20:28:50
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Wed, 28 Nov 2012 15:04:42 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna

Zawsze mnie nurtowało - Kęszyca czy Keszyca?
:)

Kęszyca. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 00:04:55
Autor: venioo@interia.pl
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
W dniu 2012-11-28 20:28, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Wed, 28 Nov 2012 15:04:42 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

   ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna

Zawsze mnie nurtowało - Kęszyca czy Keszyca?
:)

Kęszyca.


Ale tam na stałe teraz mieszkasz?
Bo ostatnio mnie nurtowalo, zeby wpasc na szybka kawe przejazdem :|

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-11-29 10:57:54
Autor: radekp@konto.pl
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Thu, 29 Nov 2012 00:04:55 +0100, w <50b69894$1@news.home.net.pl>,
"venioo@interia.pl" <venioo@interia.pl> napisał(-a):

W dniu 2012-11-28 20:28, Adam Płaszczyca pisze:
> Dnia Wed, 28 Nov 2012 15:04:42 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
>
>>>    ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
>>
>> Zawsze mnie nurtowało - Kęszyca czy Keszyca?
>> :)
>
> Kęszyca.

Ale tam na stałe teraz mieszkasz?
Bo ostatnio mnie nurtowalo, zeby wpasc na szybka kawe przejazdem :|

Jechałem rok temu tamtędy. Pozazdrościć jednej drogi (skrótu z jakiejś DW),
takiej kostki daaaaaawno nie widziałem. :>

Data: 2012-11-29 21:25:28
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Thu, 29 Nov 2012 10:57:54 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Ale tam na stałe teraz mieszkasz?
Bo ostatnio mnie nurtowalo, zeby wpasc na szybka kawe przejazdem :|

Jechałem rok temu tamtędy. Pozazdrościć jednej drogi (skrótu z jakiejś DW),
takiej kostki daaaaaawno nie widziałem. :>

Jak się jeszcze uświadomi, że te kostki od 70 lat są nienaprawiane ;)
A jeśli to skrót z drogi z Międzyrzecza na Sulęcin, to tam się tak fajnie
bokami jeździ :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-30 09:49:03
Autor: radekp@konto.pl
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Thu, 29 Nov 2012 21:25:28 +0100, w <c1.01.3YC9GK$1QJ@mike.oldfield.org.pl>,
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(-a):

Dnia Thu, 29 Nov 2012 10:57:54 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

>> Ale tam na stałe teraz mieszkasz?
>> Bo ostatnio mnie nurtowalo, zeby wpasc na szybka kawe przejazdem :|
> > Jechałem rok temu tamtędy. Pozazdrościć jednej drogi (skrótu z jakiejś DW),
> takiej kostki daaaaaawno nie widziałem. :>

Jak się jeszcze uświadomi, że te kostki od 70 lat są nienaprawiane ;)
A jeśli to skrót z drogi z Międzyrzecza na Sulęcin, to tam się tak fajnie
bokami jeździ :D

Skrót z DW137 na Kęszycę, potem wylot w Nietoperku. Droga do jazdy bokami
niezbyt się nadawała, łatwiej byłoby auto przewrócić na tej kostce niż postawić
bokiem :].

Data: 2012-12-01 21:24:57
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Fri, 30 Nov 2012 09:49:03 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Jak się jeszcze uświadomi, że te kostki od 70 lat są nienaprawiane ;)
A jeśli to skrót z drogi z Międzyrzecza na Sulęcin, to tam się tak fajnie
bokami jeździ :D

Skrót z DW137 na Kęszycę, potem wylot w Nietoperku. Droga do jazdy bokami
niezbyt się nadawała, łatwiej byłoby auto przewrócić na tej kostce niż postawić
bokiem :].

Phi, 120km/h i bez problemu tyłek wyjeżdża :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 11:04:30
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Thu, 29 Nov 2012 00:04:55 +0100, venioo@interia.pl napisał(a):

Kęszyca.

Ale tam na stałe teraz mieszkasz?
Bo ostatnio mnie nurtowalo, zeby wpasc na szybka kawe przejazdem :|

Nie, od czasu do czasu. Ale zamieszkują tam trzy hoże dziewoje ;)

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 12:30:10
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Ale zamieszkują tam trzy hoże dziewoje ;)

Znajome Moona? Czyli jednak przegrałeś?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 21:25:54
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 29 Nov 2012 12:30:10 GMT, tÎż napisał(a):

Ale zamieszkują tam trzy hoże dziewoje ;)

Znajome Moona? Czyli jednak przegrałeś?

Nie, Moon nie zna dziewczyn. Moon jest gejem :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 20:32:37
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Moon jest gejem :D

Dlaczego tak uważasz? Przecież ma żonę. Czyżby się do Ciebie zalecał?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 23:34:22
Autor: Adam Płaszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 29 Nov 2012 20:32:37 GMT, tÎż napisał(a):

Moon jest gejem :D

Dlaczego tak uważasz? Przecież ma żonę. Czyżby się do Ciebie zalecał?

A to gej nie może mieć żony? Tak samo jak gówno (PTR) kół?

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-11-29 22:50:40
Autor: tÎż
Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

A to gej nie może mieć żony?

MoĹźe. Ale dlaczego uwaĹźasz, Ĺźe Moon jest gejem?

Tak samo jak gówno (PTR) kół?

Przykład Granady pokazuje, że może.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona