Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII

Data: 2012-11-26 02:15:09
Autor: tο
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Jak tradycja nakazuje auto jest pełnoletnie (19 lat), ma poządny silnik
(2.9v6 12v) i jest niesamowicie wygodne (choć jednak nie jest to Consul
Granada GXL...).

Atrakcyjny youngtimer kolego! Myślę jednak, że nie może równać się z moim Polonezem Truckiem Royem.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-27 02:12:46
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 26 Nov 2012 02:15:09 GMT, tο napisa(a):

Atrakcyjny youngtimer kolego! Myl jednak, e nie moe rwna si z moim Polonezem Truckiem Royem.

Masz racje, z gwnem si nie moe rwna :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2012-11-27 10:48:43
Autor: tο
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Masz racje, z gównem się nie może równać :D

Dlaczego obrażasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya? Uważasz, że skoro mam trochę tańszy samochód od Ciebie (za mojego Poloneza Trucka Roya dałem równo 1000 zł) to jestem kimś gorszym?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 00:18:08
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 27 Nov 2012 10:48:43 GMT, tο napisa(a):

Masz racje, z gwnem si nie moe rwna :D

Dlaczego obraasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya? Uwaasz, e skoro mam troch taszy samochd od Ciebie (za mojego Poloneza Trucka Roya daem rwno 1000 z) to jestem kim gorszym?

Nie. Uwaam tylko, e polonez to gwno. --

Data: 2012-11-28 11:32:55
Autor: tο
Adam Płaszczyca wrote:

[...]

Nie. Uważam tylko, że polonez to gówno.

A od Granady jedzie kałem gołębia.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 20:27:34
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 28 Nov 2012 11:32:55 GMT, tο napisa(a):

Nie. Uwaam tylko, e polonez to gwno.

A od Granady jedzie kaem gobia.

Pewnie, jak j obesraj. Wtedy jedzie do myjni i przestaje. Polonez co by
z nim nie robi gwnem bdzie. --

Data: 2012-11-28 21:41:34
Autor: tο
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Pewnie, jak ją obesrają.

Podobno srają na nią szczególnie chętnie! Kojarzy im się ze śmietnikiem.

Wtedy jedzie do myjni i przestaje.

Albo do rowu i wtedy to już nie ma znaczenia.

Polonez co
byś z nim nie robił gównem będzie.

Mylisz się kolego, założyłem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz kołpaki ozdobne i bardzo zyskał na wyglądzie!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 00:00:03
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 28 Nov 2012 21:41:34 GMT, tο napisa(a):

Pewnie, jak j obesraj.
Podobno sraj na ni szczeglnie chtnie! Kojarzy im si ze mietnikiem.
Raczej dlatego, e na PTR to nawet ptaki nie chca sra :D

Polonez co
by z nim nie robi gwnem bdzie.
Mylisz si kolego, zaoyem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz kopaki ozdobne i bardzo zyska na wygldzie!

No teraz jest to gwno w sreberku :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kszyca Lena 51/9, 66-305 Kszyca Lena
 _______/ /_     Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/

Data: 2012-11-29 06:54:48
Autor: DoQ
W dniu 29-11-2012 00:00, Adam Paszczyca pisze:
Mylisz si kolego, zaoyem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz
kopaki ozdobne i bardzo zyska na wygldzie!
No teraz jest to gwno w sreberku :D

Adam szacunku troch, Polonez jest RWD!!

--
pozdr.

Data: 2012-11-29 11:01:53
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Thu, 29 Nov 2012 06:54:48 +0100, DoQ napisa(a):

Tak samo jak wz drabiniasty :D

Data: 2012-11-29 12:23:39
Autor: tο
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Adam szacunku trochę, Polonez jest RWD!!

Tak samo jak wóz drabiniasty :D

Gdzie Ty widziałeś wóz z Cavallinem z tyłu? Pogrzało Cię już do reszty? ;-)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 12:22:54
Autor: tο
Adam Płaszczyca wrote:

Pewnie, jak ją obesrają.
Podobno srają na nią szczególnie chętnie! Kojarzy im się ze
śmietnikiem.
Raczej dlatego, że na PTR to nawet ptaki nie chca srać :D

Bo wiedzą, że mój Polonez Truck Roy to cenny youngtimer. Natomiast na Twoja Granadę sra wszystko co przelatuje i macha skrzydłami lub przełazi i ma cztery łapy. Podobno ostatnio okoliczne koty zrobiły sobie z niej kuwetę!

Polonez co
byś z nim nie robił gównem będzie.
Mylisz się kolego, założyłem mu chromowane parapety, owiewki HEKO oraz
kołpaki ozdobne i bardzo zyskał na wyglądzie!

No teraz jest to gówno w sreberku :D

Dlaczego, po raz kolejny, obrażasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya? --
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 12:57:10
Autor: Jakub Witkowski
Powrót do korzeni, czyli Granada MkII I
W dniu 2012-11-26 03:15, tο pisze:
Adam Płaszczyca wrote:

[...]

No, cóż, jeśli się chce kupić za jedną pensję auto z segmentu E, wygodne, napakowane takimi
udogodnieniami jak grzane siedzenia, poziomowane zawieszenie, podgrzewane szyby i lusterka,
pełna elektryka itd, a to wszystko w miarę na chodzie, nieodwijane z przystanku i serwisowalne
w ludzkich pieniądzach, co cóż zostaje do wyboru poza Scorpio? No i oczywiście PTR? ;>

Data: 2012-11-28 13:14:20
Autor: Maciek
[...]
Z tą różnicą, że w PTR siedzenia grzejesz własnym tyłkiem, zawieszenie
poziomujesz młotem, szyby i lusterka podgrzewasz chuchając, a w pełnej
elektryce masz pakiet załączania świateł zewnętrznych :->

Maciek

Data: 2012-11-28 12:57:16
Autor: tο
Maciek wrote:

Z tą różnicą, że w PTR siedzenia grzejesz własnym tyłkiem, zawieszenie
poziomujesz młotem, szyby i lusterka podgrzewasz chuchając, a w pełnej
elektryce masz pakiet załączania świateł zewnętrznych :->

Otóż nie, drogi kolego. W moim Polonezie Trucku Royu zastosowałem ciekawe
rozwiązanie polegające na zamianie rozrusznika na korbę. Dzięki temu nie
potrzebuję już elektryki, a dodatkowo przed odpaleniem rozgrzewam się
manualnym kręceniem, więc bez problemu ogrzewam później siedzenia metodą
biologiczną. Zawieszenie nie wymaga uwagi, ponieważ zostało zaprojektowane
przez światowej klasy specjalistów z FSO jeszcze przed erą, gdy zabrali
się za to księgowi. Co do świateł zewnętrznych, to nie uważam, żeby było
potrzebne, skoro w dzień świeci słońce, w nocy księżyc. Jak ktoś ktoś nie
widzi gdzie jedzie bez sztucznego wspomagania, to najwyraźniej jest
niewidomy i powinien mieć odebrane prawo jazdy.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 21:39:18
Autor: Maciek
W dniu 2012-11-28 13:57, tο pisze:
[...]
Metoda zaiste energooszczędna. Szczegółów ogrzewania foteli nie chcę
dalej poznawać :->

[...]
Jestem tego samego zdania. Gdybyś zdecydował się kandydować kiedyś na
prezydęta, będę na Ciebie głosował! :->

Maciek

Data: 2012-11-28 23:00:26
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 28 Nov 2012 12:57:16 GMT, tο napisa(a):

biologiczn. Zawieszenie nie wymaga uwagi, poniewa zostao zaprojektowane
przez wiatowej klasy specjalistw z FSO jeszcze przed er, gdy zabrali
si za to ksigowi.

Ciekawe. A to nie byli Wosi, bo to gwno ma zawieszenie przeoone z fiata
125.

Data: 2012-11-29 12:26:24
Autor: tο
Adam Płaszczyca wrote:

biologiczną. Zawieszenie nie wymaga uwagi, ponieważ zostało
zaprojektowane przez światowej klasy specjalistów z FSO jeszcze przed
erą, gdy zabrali się za to księgowi.

Ciekawe. A to nie byli Włosi, bo to gówno ma zawieszenie przełożone z
fiata 125.

Włoski, to Ty masz silnik w Granadzie. Mój Polonez Truck Roy jest produktem rdzennie polskim, zaprojektowanym przez światowej klasy inżynierów i stylistów z FSO.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 21:23:36
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 29 Nov 2012 12:26:24 GMT, tο napisa(a):

Ciekawe. A to nie byli Wosi, bo to gwno ma zawieszenie przeoone z
fiata 125.

Woski, to Ty masz silnik w Granadzie. Mj Polonez Truck Roy jest produktem rdzennie polskim, zaprojektowanym przez wiatowej klasy inynierw i stylistw z FSO.

Oczywicie. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i pyta
podogowa) - to Polacy. --

Data: 2012-11-29 20:33:14
Autor: tο
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Adam Płaszczyca wrote:

Oczywiście. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i
płyta podłogowa) - to Polacy.

Skup się. Nie mówimy o Bertone i Fiacie tylko o Polonezie Trucku Royu.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 23:33:28
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia 29 Nov 2012 20:33:14 GMT, tο napisa(a):

Oczywicie. Bertone (nadwozie) to Polacy. Fiat (silnik, zawieszenie i
pyta podogowa) - to Polacy.

Skup si. Nie mwimy o Bertone i Fiacie tylko o Polonezie Trucku Royu.

Czyli o poowie nadwozia zaprojektowanego przez Bertone z silnikiem Fiata
1500, zawieszeniem Fiata 125 i polsk, uwaga, skrzynia adunkow :D

Data: 2012-12-01 07:45:46
Autor: DoQ
W dniu 29-11-2012 23:33, Adam Paszczyca pisze:
[...]

A nie gryzie ci nic w dup przypadkiem???

--
pozdr.

Data: 2012-12-01 10:49:44
Autor: tο
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
DoQ wrote:

A nie gryzie cię nic w dupę przypadkiem???

Kęszycki dzik zza krzaka. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-28 14:42:13
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-11-28 13:14, Maciek pisze:
[...]

Ważna jest funkcjonalność, a nie szczegóły realizacji ;>

Data: 2012-11-28 22:39:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adam Płaszczyca wrote:

[...]

Ja tam bym wolał Safrane. Scorpio w swojej "pełnej elektryce" nie ma połowy tych bajerów. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-11-29 00:00:46
Autor: Adam Paszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkII I
Dnia Wed, 28 Nov 2012 22:39:22 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisa(a):

Ja tam bym wola Safrane. Scorpio w swojej "penej elektryce" nie ma poowy tych bajerw. :)

Tak bardzo lubisz mie niesprawne bajery?

A swoj drog, to niby czego Scorpio nie miao?

Data: 2012-11-29 00:22:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-11-29 00:00, Adam Paszczyca pisze:
[...]

Komputera z syntezatorem mowy, pompowanych (5-punktowo) foteli, elektrycznej kanapy tylnej, ksenonw, navi, napdu na 4 apy (by krtko w Scorpio - wycofany bo si nadmiernie piermandoli), elektropneumatycznego zawieszenia, wersji Biturbo...
:P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-11-29 01:53:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Powrót do korzeni, czyli Granada MkII I

A swoją drogą, to niby czego Scorpio nie miało?
Komputera z syntezatorem mowy, pompowanych (5-punktowo) foteli,
elektrycznej kanapy tylnej, ksenonów, navi, napędu na 4 łapy
(był krótko w Scorpio - wycofany bo się nadmiernie
piermandolił), elektropneumatycznego zawieszenia, wersji Biturbo...
:P

Teściowej jeszcze nie ma, a już chce mieć elektryczne tylne krzesło :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2012-11-29 11:03:55
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Thu, 29 Nov 2012 00:22:06 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisa(a):

Komputera z syntezatorem mowy,
Tego nie.
pompowanych (5-punktowo) foteli,
No tylko dwupunktowo.
elektrycznej kanapy tylnej,
LOL. To nawet Cypkowy scorpiak mia.
ksenonw,
Jak sobie doozysz, to masz :D

navi,
No nie mia. Zreszt w tych latach produkcji ciko byo ;)

napdu na 4 apy (by krtko
LOL. By przez cay okres produkcji :D

elektropneumatycznego zawieszenia,
Nivo

wersji Biturbo...
Nie? Cholera ;D Dobre :D

Data: 2012-11-29 11:40:59
Autor: Jakub Witkowski
Powrót do korzeni, czyli Granada MkII I

Ja tam bym wolał Safrane.

Tylko czy spełnia warunki? Ja tam znam kilka scorpio "w miarę na chodzie" i generalnie
jest to też "serwisowalne w ludzkich pieniądzach" - jak słyszałem...

Data: 2012-11-29 11:57:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

W Safrane, poza wersją Biturbo Quadra, nie ma zasadniczo nic szczególnie trudnego do naprawy. Da się to serwisować dobrze, za stosunkowo małe pieniądze.
Jeden z moich zaufanych mechaników jeździ Renówką 25. To poprzednik Safranki. Auto kompletnie odbudowane, tak by z czystym sumieniem nadać mu status kolekcjonerskiego youngtimera.
To co niejaki Michał tu wypisywał nt Safrane, trzeba traktować z przymrużeniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak każde auto będzie się mścić.

Data: 2012-11-29 11:19:33
Autor: tο
Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

W Safrane, poza wersją Biturbo Quadra, nie ma zasadniczo nic szczególnie
trudnego do naprawy. Da się to serwisować dobrze, za stosunkowo małe
pieniądze.

Tak, wyobrażam sobie serwisowanie za ludzkie pieniądze tych wszystkich wysranych elektronicznych gadżetów. --
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-29 21:24:14
Autor: Adam Paszczyca
Powrót do korzeni, czyli Granada MkII I
Dnia Thu, 29 Nov 2012 11:57:52 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisa(a):

Jeden z moich zaufanych mechanikw jedzi Renwk 25. To poprzednik Safranki. Auto kompletnie odbudowane, tak by z czystym sumieniem nada mu status kolekcjonerskiego youngtimera.
To co niejaki Micha tu wypisywa nt Safrane, trzeba traktowa z przymrueniem oka. Za katowanie i zaniedbywanie serwisowe, to jednak kade auto bdzie si mci.

Mapy do navi skd wemiesz?

Data: 2012-11-29 23:04:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

http://www.forum.safrane.pl/viewtopic.php?t=1527&sid=9dd6515b881a0d99df94ed6fe01e8727

Data: 2012-11-29 22:38:38
Autor: J.F.
[...]

Nie, nie, kazde nie, sierre mialem, to wiem co pisze :-)

Znajoma ma xsare, jak na to auto klnie ... i nie bez podstaw :-)

J.

Data: 2012-11-29 23:05:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-11-29 22:38, J.F. pisze:
[...]

A nie klnie za twoje lekcje uytkowania (na przykadzie Sierry)? :>

Data: 2012-11-30 00:04:23
Autor: Adam Paszczyca
Powrt do korzeni, czyli Granada MkIII
Dnia Thu, 29 Nov 2012 23:05:23 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisa(a):

Nie, nie, kazde nie, sierre mialem, to wiem co pisze :-)

Znajoma ma xsare, jak na to auto klnie ... i nie bez podstaw :-)

A nie klnie za twoje lekcje uytkowania (na przykadzie Sierry)? :>

No wiesz, Francy nie da si tak, jak sierry uywa. Ona pewnie myli, e
franc mona jedzi. A tu niespodzianka, bo jedzi mona, ale raz, e na
lawecie, a dwa do serwisu. --