Data: 2009-08-30 04:45:31 | |
Autor: Barnaba | |
Powrot do 'zywych'! [dlugie] | |
Elo ziomki!
W koncu, po ponad roku przerwy, szukaniu odpowiedniego sprzeta (od TT600R, AT, TA az po inne supersporty) postanowilem kupic sprzeta do turystyki i milego smigania po miescie. Po wielu ciezkich poszukiwaniach kupilem wymarzona VFR 800 '02. Nie bylo calkiem kolorowo: dowiadywalem sie co nieco o tym sprzecie i wyszlo ze prawdopodobnie byl po walnieciu, troszke krzywo zamontowany bak, byl malowany. Pogodzilem sie z tym faktem, jako ze sprzet jezdzi dobrze, ma pelna historie serwisowania w Polsce, a kupilem go troszke taniej. Moze zrobilem glupio, a sie teraz sam przed soba tlumacze - nie wiem :) Boli mnie tylko jedno, w starym XVS 650 moglem puscic calkowicie kierownice przy kazdej predkosci, wyciagnac z kieszeni hamburgera i sie nim zajadac, tutaj natomiast jakakolwiek minimalna nierownosc lub ruch dupa powoduje shimmy. Drogie Bravo, czytalem archiwum, wiem ze to moze byc spowodowane kiepskimi lozyskami glowki ramy, oponami, itp itd. Od czego zaczac? Wywazenie kol? Dodam ze trzymajac kierownice nawet jednym palcem nie wpada w zadne drgania. Dodatkowo spytam siem: do kogo w Wawie, a moze nawet w Polsce zglaszac sie do serwisowania VFRy? Chodzi glownie o obsluge VTECa. -- Pozdrawiam, Barnaba VFR - co za seksowna i lotnicza nazwa ;) |
|
Data: 2009-08-30 13:52:17 | |
Autor: Hinek | |
Powrot do 'zywych'! [dlugie] | |
Uzytkownik "Barnaba" <piotrek.franczak@gmail.com> napisal Najpierw sprawdz czy opona z przodu nie jest pozabkowana. No i czy przypadkiem nie ma napisu Dunlop D 205 lub D 220... Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2009-08-30 05:43:57 | |
Autor: Barnaba | |
Powrot do 'zywych'! [dlugie] | |
On 30 Sie, 13:52, "Hinek" <hi...@autograf.pl.invalid> wrote:
Uzytkownik "Barnaba" <piotrek.franc...@gmail.com> napisal Bede musial sie upewnic na 100%. Teraz nie pamietam. Posprawdzam, a w nastepnym tygodniu udam sie do serwisu. Dodam jeszcze ze ta maszyna sie jezdzi pieknie, jest ciezka (ale tylko przy przepychaniu na parkingu), bardzo mila w jezdzie, wydechy ciche, ale przyjemne. Ostatnio jezdzilem sporo SV1000S, to w porownaniu z SV jest przyjemniejsza, a kopa ma porownywalnego :) Jestem kurde szczesliwy! -- Pozdrawiam, Barnaba VFR |
|
Data: 2009-08-30 14:00:52 | |
Autor: tech. Wheelman | |
Powrot do 'zywych'! [dlugie] | |
Uzytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisal w wiadomosci Najpierw sprawdz czy opona z przodu nie jest pozabkowana. No i czy przypadkiem A jak jest napis D220 to mozna sie ciezyc :) tech. |
|
Data: 2009-08-30 13:56:35 | |
Autor: pgalos | |
Powrot do 'zywych'! [dlugie] | |
Barnaba pisze:
moze byc spowodowane kiepskimi lozyskami glowki ramy, oponami, itp Zacząłbym od opon. Ząbki, mocne zużycie, brak wyważenia koła to może dawać taki efekt. Potem łożyska główki ramy bo rozumiem, że samą ramę jako tako sprawdziłeś przy zakupie. nawet jednym palcem nie wpada w zadne drgania. Dodatkowo spytam siem: W Krakowie wiem, w Warszawie niestety nie pomogę. Obługa VTECa - domyślam się, że chodzi o regulację zaworów bo innej obsługi to tam nie ma. -- -- Pozdrawiam Pawel VFR 800 A3 |
|
Data: 2009-08-30 05:46:43 | |
Autor: Barnaba | |
Powrot do 'zywych'! [dlugie] | |
On 30 Sie, 13:56, pgalos <pga...@USUN.interia.pl.USUN> wrote:
W Krakowie wiem, w Warszawie niestety nie pomogę. Obługa VTECa - Krakow tez odpowiada, nawet bardziej. Ja jestem centusio-cwaniak warszawsko-krakowski ;) Rama sprawdzona, na tyle ile sam moglem, laserowo nie mierzylem, nic nie sciaga, jezdzi ladnie. Odnosnie VTECa to chodzi wlasnie o zawory, slyszalem ze malo osob tym sie zajmuje, chcialbym miec pewny serwis, gdzie przykladaja sie do tego co robia. -- -- Dzieki i pozdrawiam, Barnaba VFR |
|
Data: 2009-08-30 20:14:19 | |
Autor: pgalos | |
Powrot do 'zywych'! [dlugie] | |
Barnaba pisze:
Krakow tez odpowiada, nawet bardziej. Ja jestem centusio-cwaniak Mototop na Wielickiej. Gadaj z Adamem Dukał±. Tanio tam nie jest ale robota zrobiona dobrze. Je¶li chodzi o regulację zaworów z VTEC to tam luz zaworowy regulujesz nie płytk± ale cał± szklank± i w takim przypadku regulacja może być droga. -- Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2009-08-31 09:52:05 | |
Autor: mkochano | |
Powrot do 'zywych'! [dlugie] | |
On Aug 30, 1:45 pm, Barnaba <piotrek.franc...@gmail.com> wrote:
Boli mnie tylko jedno, w starym XVS 650 moglem puscic calkowicie U mnie było tak, że przed zakupem było potężne shimmy przy ok. 80km/h (ale tylko po puszczeniu kierownicy). Poprzedni wła¶ciciel stwierdził że to łożysko główki, wymienił je i problem niby znikn±ł. Mój mechanik jednak stwierdził że łożysko zostało zbyt mocno skręcone i po poprawnym skręceniu shimmy wróciło. Problem znikn±ł po wymianie opon na Pilot Road 2 (stare były już lekko "kwadratowe"). Pozdrawiam Michał PS. Polecam forum klubu VFR-OC: http://www.vfr-oc.pl/ |
|
Data: 2009-08-31 18:13:33 | |
Autor: Magic | |
Powrot do 'zywych'! [dlugie] | |
Barnaba pisze:
poszukiwaniach kupilem wymarzona VFR 800 '02. Gratz. Boli mnie tylko jedno, w starym XVS 650 moglem puscic calkowicie Nie powinno tak być, u mnie do niedawna mogłem shamować do zera z puszczon± kierownic± i nic się nie działo, ostatnio pojawiła sie shima ale moto ma zrobione 63 kkm, a łożyska w główce były zmieniane przy 30 kkm, więc winię je. Co do serwisu - www.motorista.pl, ul. Kopijników (równoległa do TT) na Pradze Płn. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |