Powrot do 'zywych'! [dlugie]

Data: 2009-08-30 13:52:17
Autor: Hinek
Powrot do 'zywych'! [dlugie]

Uzytkownik "Barnaba" <piotrek.franczak@gmail.com> napisal

Drogie Bravo, czytalem archiwum, wiem ze to
moze byc spowodowane kiepskimi lozyskami glowki ramy, oponami, itp
itd. Od czego zaczac?
Najpierw sprawdz czy opona z przodu nie jest pozabkowana. No i czy przypadkiem
nie ma napisu Dunlop D 205 lub D 220...
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-08-30 05:43:57
Autor: Barnaba
Powrot do 'zywych'! [dlugie]
On 30 Sie, 13:52, "Hinek" <hi...@autograf.pl.invalid> wrote:
Uzytkownik "Barnaba" <piotrek.franc...@gmail.com> napisal

> [...]
> itd. Od czego zaczac?

Najpierw sprawdz czy opona z przodu nie jest pozabkowana. No i czy przypadkiem

Bede musial sie upewnic na 100%. Teraz nie pamietam. Posprawdzam, a w
nastepnym tygodniu udam sie do serwisu.
Dodam jeszcze ze ta maszyna sie jezdzi pieknie, jest ciezka (ale tylko
przy przepychaniu na parkingu), bardzo mila w jezdzie, wydechy ciche,
ale przyjemne. Ostatnio jezdzilem sporo SV1000S, to w porownaniu z SV
jest przyjemniejsza, a kopa ma porownywalnego :) Jestem kurde
szczesliwy!

--
Pozdrawiam,
Barnaba

Data: 2009-08-30 14:00:52
Autor: tech. Wheelman
Powrot do 'zywych'! [dlugie]

Uzytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisal w wiadomosci

Najpierw sprawdz czy opona z przodu nie jest pozabkowana. No i czy przypadkiem
nie ma napisu Dunlop D 205 lub D 220...

A jak jest napis D220 to mozna sie ciezyc :)

tech.

Powrot do 'zywych'! [dlugie]