Powrot do 'zywych'! [dlugie]

Data: 2009-08-30 13:56:35
Autor: pgalos
Powrot do 'zywych'! [dlugie]
Barnaba pisze:
moze byc spowodowane kiepskimi lozyskami glowki ramy, oponami, itp
itd. Od czego zaczac? Wywazenie kol? Dodam ze trzymajac kierownice

Zacząłbym od opon. Ząbki, mocne zużycie, brak wyważenia koła to może dawać taki efekt. Potem łożyska główki ramy bo rozumiem, że samą ramę jako tako sprawdziłeś przy zakupie.

nawet jednym palcem nie wpada w zadne drgania. Dodatkowo spytam siem:
do kogo w Wawie, a moze nawet w Polsce zglaszac sie do serwisowania
VFRy? Chodzi glownie o obsluge VTECa.

W Krakowie wiem, w Warszawie niestety nie pomogę. Obługa VTECa - domyślam się, że chodzi o regulację zaworów bo innej obsługi to tam nie ma.

--
Pozdrawiam,
Barnaba

Pawel
VFR 800 A3

Data: 2009-08-30 05:46:43
Autor: Barnaba
Powrot do 'zywych'! [dlugie]
On 30 Sie, 13:56, pgalos <pga...@USUN.interia.pl.USUN> wrote:

W Krakowie wiem, w Warszawie niestety nie pomogę. Obługa VTECa -
domy¶lam się, że chodzi o regulację zaworów bo innej obsługi to tam nie ma.

Krakow tez odpowiada, nawet bardziej. Ja jestem centusio-cwaniak
warszawsko-krakowski ;) Rama sprawdzona, na tyle ile sam moglem,
laserowo nie mierzylem, nic nie sciaga, jezdzi ladnie. Odnosnie VTECa
to chodzi wlasnie o zawory, slyszalem ze malo osob tym sie zajmuje,
chcialbym miec pewny serwis, gdzie przykladaja sie do tego co robia.

Pawel
VFR 800 A3

--
Dzieki i pozdrawiam,
Barnaba

Data: 2009-08-30 20:14:19
Autor: pgalos
Powrot do 'zywych'! [dlugie]
Barnaba pisze:
[...]

Mototop na Wielickiej. Gadaj z Adamem Dukał±. Tanio tam nie jest ale robota zrobiona dobrze. Je¶li chodzi o regulację zaworów z VTEC to tam luz zaworowy regulujesz nie płytk± ale cał± szklank± i w takim przypadku regulacja może być droga.

Pawel

Powrot do 'zywych'! [dlugie]