Powrót kasownika?

Data: 2009-10-10 20:18:50
Autor: jadrys
Powrót kasownika?

Czy to tylko u mnie nie widać połowy dzisiejszych postów z psp?

Data: 2009-10-10 11:19:51
Autor: Marek
Powrót kasownika?
On 10 Paź, 20:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Czy to tylko u mnie nie widać połowy dzisiejszych postów z psp?

Nie potrafisz, debilu skonfigurowac programu pocztowego...!!! ???

Data: 2009-10-10 20:27:44
Autor: jadrys
Powrót kasownika?
Marek pisze:
On 10 Paź, 20:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Czy to tylko u mnie nie widać połowy dzisiejszych postów z psp?

Nie potrafisz, debilu skonfigurowac programu pocztowego...!!! ???

Raczej nie mam ochoty korzystać z debilnego "Google" do przesyłu postów tak jak Ty.

Data: 2009-10-10 11:31:27
Autor: Marek
Powrót kasownika?
On 10 Paź, 20:27, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> Nie potrafisz, debilu skonfigurowac programu pocztowego...!!! ???

Raczej nie mam ochoty korzystać z debilnego "Google" do przesyłu postów
tak jak Ty.

....w zwiazku z tym, nie widzisz, co sie dzieje...debilu

Data: 2009-10-10 20:40:18
Autor: jadrys
Powrót kasownika?

Marek pisze:

[...]

Widzę...że ktoś kasuje, odpowiedziałem ja , choć  chyba swój post skierowałeś nie do mnie a do jakiegoś "debila.

Data: 2009-10-10 11:49:06
Autor: Marek
Powrót kasownika?
On 10 Paź, 20:42, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
On 10 Paź, 20:40, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Widzę...że ktoś kasuje

Debil kasownik mający obsesję na punkcie Biłyka znowu się uaktywnił..
Pewnie z powodu podpisana traktatu lizbońskiego, hehe...

Ty jestes obsesja wielu: kazdy z nich chcialby, zeby cie tu nie bylo.

Data: 2009-10-10 21:10:42
Autor: Slawomir Stoff
Powrót kasownika?

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c9b8816d-3e09-4efa-b589-baae3a2530d7x37g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

Pewnie z powodu podpisana traktatu lizbońskiego, hehe...

Ty jestes obsesja wielu: kazdy z nich chcialby, zeby cie tu nie bylo.

-- -
ten e-zop to jakis kretyn niedomyty

ar

Data: 2009-10-10 21:35:55
Autor: jadrys
Powrót kasownika?
Slawomir Stoff pisze:
[...]

E, to chyba trochę za mocne słowa, ja bym zdiagnozował lekkie upośledzenie umysłowe :-D .

Data: 2009-10-10 11:50:47
Autor: Marek
Powrót kasownika?
Marek pisze:

> ...w zwiazku z tym, nie widzisz, co sie dzieje...debilu

Widzę...że ktoś kasuje, odpowiedziałem ja , choć  chyba swój post
skierowałeś nie do mnie a do jakiegoś "debila.

Mialem ciebie na mysli...

Data: 2009-10-10 20:29:45
Autor: matusm
Powrót kasownika?

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:haqj67$4dp$1news.onet.pl...

Czy to tylko u mnie nie widać połowy dzisiejszych postów z psp?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Pozdrowienia
matusm

Powrót kasownika?