Powrót syna marnotrawnego

Data: 2011-04-26 10:36:28
Autor: Bombel
Powrót syna marnotrawnego
Wracam do starej kswyki. Zapewne niektórzy z was ucieszą się! Ciągła zmiana ksywek mi się znudziła. Dość ukrywania się! Teraz wiecie, że ten AAA to ja! Nie dajcie się zwieść podszywaczom!  Jedynie Raff zachował komuszo-rewolucyjną czujność! Należy mu się jako staremu komuchowi order Lenina z tęczową wstęgą! Nazwałem go komuchem bo jak każdy komuch Raff to leń i nierób! Uznanie równiez dla Hansa Klotza! Proletariacki węch nieco mu się przytępił ale on również był czujny chociaż do końca nie był pewny! Pozdrawiam również inne pisowskie oszołomy takie jak Cytryna, Obsrywator czy HaMMer. Możecie liczyć, że dam wam popalić! Oczywiście merytorycznie i na temat. Żadnych wycieczek osobistych. Te pozostawiam wam bo wiem, że nie macie żadnych argumentów na obronę zachowań waszego szefa. Tak więc by rozpocząć merytoryczną dyskusję pytam: Ile razy i KIEDY ostatnio J.Kaczyński był na grobie brata? Kto pierwszy odpowie na to proste z pozoru pytanie?

BomBel

Data: 2011-04-26 12:34:02
Autor: cytryna4
Powrót syna marnotrawnego
[...]

*********************************

Mam poważniejszy problem; nie wiem co ci zaproponować w sytuacji, kiedy opadają
mi ręce i spodnie, a podnosi się koszula. Może cmoka w bombla. Czuwaj zuchu i popalaj kota czyli ogon palikota.

Data: 2011-04-26 12:53:28
Autor: Leprechaun
Powrót syna marnotrawnego

Użytkownik <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:772f.0000006c.4db69f9anewsgate.onet.pl...

Mam poważniejszy problem; nie wiem co ci zaproponować w sytuacji, kiedy opadają
mi ręce i spodnie, a podnosi się koszula. Może cmoka w bombla. Czuwaj zuchu i
popalaj kota czyli ogon palikota.

Nic mi nie proponuj. W przeciwieństwie do ciebie potrafię samodzielnie myśleć i wyciagać wnioski z analizy sytuacji. Proponuję ci nałykanie się helu. Będzie pociesznie.

BomBel

Data: 2011-04-26 16:33:37
Autor: ~heÂŽsk~
Powrót syna marnotrawnego
On Tue, 26 Apr 2011 12:53:28 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

Nic mi nie proponuj. W przeciwieństwie do ciebie potrafię samodzielnie myśleć i wyciagać wnioski z analizy sytuacji. Proponuję ci nałykanie się helu. Będzie pociesznie.

 wrzuc cytryne do kf. nie oczekuj od niego merytorycznej dyskusji.

Data: 2011-04-26 13:41:24
Autor: raff
Powrót syna marnotrawnego

"Bombel" <mydliny@piana.tw> wrote in message news:4db6840d$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znow zmieniasz ksywke. Nic ci to nie da. Za kazdym razem polecisz do kosza.

R.

Data: 2011-04-26 13:47:54
Autor: Leprechaun
Powrót syna marnotrawnego

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip6b1b$qml$1news.onet.pl...

[...]

Komuszy synu, walę to co zrobisz. Cieszy mnie to nawet. Oznacza to, że trafiam cię kopniakiem w sam odbyt.

BomBel

Data: 2011-04-26 16:33:37
Autor: ~heÂŽsk~
Powrót syna marnotrawnego
On Tue, 26 Apr 2011 13:47:54 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

R.

Komuszy synu, walę to co zrobisz. Cieszy mnie to nawet. Oznacza to, że trafiam cię kopniakiem w sam odbyt.

 raffcio sie odezwal? wszystkich wrzuca do kosza.  wystarczy, ze powiedza prawde na temat jego pogladow.
 to leser i patentowy len.

Data: 2011-04-26 16:33:36
Autor: ~heÂŽsk~
Powrót syna marnotrawnego
On Tue, 26 Apr 2011 10:36:28 +0200, "Bombel" <mydliny@piana.tw> wrote:

[...]

 naiwny. byl tylko raz. 18 kwietnia. byl bo musial. co ciekawe
 dzis twierdzi, ze w tej trumnie to nie byl jego brat. moze stad
 niechec do odwiedzania grobu na wawelu?

Powrót syna marnotrawnego