Powrót syna marnotrawnego

Data: 2011-04-26 12:34:02
Autor: cytryna4
Powrót syna marnotrawnego
Wracam do starej kswyki. Zapewne niektórzy z was ucieszą się! Ciągła zmiana

ksywek mi się znudziła. Dość ukrywania się! Teraz wiecie, że ten AAA to ja!

Nie dajcie się zwieść podszywaczom!  Jedynie Raff zachował

komuszo-rewolucyjną czujność! Należy mu się jako staremu komuchowi order

Lenina z tęczową wstęgą! Nazwałem go komuchem bo jak każdy komuch Raff to

leń i nierób! Uznanie równiez dla Hansa Klotza! Proletariacki węch nieco mu

się przytępił ale on również był czujny chociaż do końca nie był pewny!

Pozdrawiam również inne pisowskie oszołomy takie jak Cytryna, Obsrywator czy

HaMMer. Możecie liczyć, że dam wam popalić! Oczywiście merytorycznie i na

temat. Żadnych wycieczek osobistych. Te pozostawiam wam bo wiem, że nie

macie żadnych argumentów na obronę zachowań waszego szefa. Tak więc by

rozpocząć merytoryczną dyskusję pytam: Ile razy i KIEDY ostatnio J.Kaczyński

był na grobie brata? Kto pierwszy odpowie na to proste z pozoru pytanie?

BomBel

*********************************

Mam poważniejszy problem; nie wiem co ci zaproponować w sytuacji, kiedy opadają
mi ręce i spodnie, a podnosi się koszula. Może cmoka w bombla. Czuwaj zuchu i popalaj kota czyli ogon palikota.

Data: 2011-04-26 12:53:28
Autor: Leprechaun
Powrót syna marnotrawnego

Użytkownik <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:772f.0000006c.4db69f9anewsgate.onet.pl...

Mam poważniejszy problem; nie wiem co ci zaproponować w sytuacji, kiedy opadają
mi ręce i spodnie, a podnosi się koszula. Może cmoka w bombla. Czuwaj zuchu i
popalaj kota czyli ogon palikota.

Nic mi nie proponuj. W przeciwieństwie do ciebie potrafię samodzielnie myśleć i wyciagać wnioski z analizy sytuacji. Proponuję ci nałykanie się helu. Będzie pociesznie.

BomBel

Data: 2011-04-26 16:33:37
Autor: ~heÂŽsk~
Powrót syna marnotrawnego
On Tue, 26 Apr 2011 12:53:28 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

Nic mi nie proponuj. W przeciwieństwie do ciebie potrafię samodzielnie myśleć i wyciagać wnioski z analizy sytuacji. Proponuję ci nałykanie się helu. Będzie pociesznie.

 wrzuc cytryne do kf. nie oczekuj od niego merytorycznej dyskusji.

Powrót syna marnotrawnego