Powrót z Egiptu - dla szarmdajwera: Return from Egipt

Data: 2010-04-27 05:17:22
Autor: jacekplacek
Powrót z Egiptu - dla szarmdajwera: Return from Egipt
Na stronie: http://www.nurek.pl/index.php?id=111 znalazłem takie coś:

"Jak wiadomo kursy nurkowania wykonywane w ciepłych morzach są niepełnowartościowe, ponieważ nie przygotowują do nurkowań w warunkach trudniejszych niż szkoleniowe. Świadczy o tym statystyka wypadków, np. na trzy śmiertelne wypadki nurkowe, które miały miejsce w Polsce, w Bałtyku, w roku 2004 - WSZYSTKIE dotyczyły osób, które niedawno wróciły z Egiptu. Sytuacja wyraźnie poprawiła się od momentu wdrożenia systemu szkoleń uzupełniających.

W związku z tym proponujemy, osobom wyszkolonym w ciepłych morzach, szkolenie uzupełniające „Return from Egipt". Szkolenie trwa dwa dni, składa się z pięciu nurkowań w jeziorze (jedno z tych nurkowań jest nocne) i kosztuje 600 zł. W podaną cenę wliczono wyłącznie: szkolenie, użytkowanie sprzętu (butle, automat oddechowy, skafander, rękawiczki, kamizelka ratowniczo - wypornościowa, łodzie, sprężarki itd.) i egzamin.
Każdy uczestnik kursu RFE otrzymuje w prezencie: skrypty, tabelę dekompresyjną oraz podręcznik pt. „Wypadki nurkowe - analiza gorzkich doświadczeń" (zawierający opisy 120 wypadków nurkowych z całego świata, opatrzone komentarzem), a także album 6 płyt DVD z 12 filmami z wykładów.

Podczas kursu nurek ćwiczy awaryjne oddychanie z zalodzonego automatu oddechowego, przejście przez termoklinę, podstawy autoratownictwa i asekuracji partnerskiej w warunkach ograniczonej przejrzystości i niskiej temperatury wody.
Uczestnicy szkoleń otrzymują wpisy do log booków, z podaniem warunków nurkowania - temperatury i przejrzystości wody, głębokości, rodzaju wykonywanych ćwiczeń itd.
Na każdy kurs RFE można przyjechać bez uprzedzenia dowolnego dnia funkcjonowania bazy, na odprawę o godz. 10:00 lub 16:00."

Szrmdajwer - co myślisz o tej opinii najlepszego polskiego instruktora, szkolącego ostrze włóczni światowego nurkowania? Gość wie co pisze, bo robi doktorat z tematu bezpieczeństwa w nurkowaniu. A TY szarmdajwer, jaką masz pracę naukową w temacie bezpiecznego nurkowania?

Data: 2010-04-27 05:45:08
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

"jacekplacek" jeśli chcesz żeby Ciebie przedstawić jedynemu prof z AMW
zajmującego się nurkowaniem, to mogę to dla Ciebie zrobić.
Przynieś z sobą jakieś materiały naukowe czy naukowo techniczne, żeby człowiek
nie tracił czasu na poznawanie obszymurka.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-27 05:57:16
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Szrmdajwer - co myślisz o tej opinii najlepszego polskiego instruktora, > szkolącego ostrze włóczni światowego nurkowania? Gość wie co pisze, bo
> [...]

człowiek
nie tracił czasu na poznawanie obszymurka.

A co? Jeszcze nie wyszedł z traumy po rozmowie z tobą? Rysiu, fakt, że najlepszy polski instruktor w Sorkwitach robi doktorat, nie oznacza, że ja też. Nie oznacza nawet, że ty robisz doktorat. To, że Józek z Wólki robi doktorat, oznacza tylko tyle, że Józek z Wólki robi doktorat. A pytanie wstawiłem, bo ciekawi mnie czy najlepszy polski instruktor w Szarm ma jakieś bazy godne polecenia w Polsce jako kurs uzupełniający po szkoleniu w Egipcie. Dlatego zacytowałem najlepszego polskiego instruktora w Sorkwitach.
Jak tam kariera na: http://forum.dziwnetabletki.com/ Pozdrawiam. Jacek.

Data: 2010-04-27 09:08:51
Autor:
Powrót z Egiptu - dla szarmdajwera: Return from Egipt
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > "jacekplacek" jeśli chcesz żeby Ciebie przedstawić jedynemu prof z AMW
> [...]
> nie tracił czasu na poznawanie obszymurka.

A co? Jeszcze nie wyszedł z traumy po rozmowie z tobą? Rysiu,

Mówisz o dr robotyku ?

[...]

Jak byś nie wiedział to ktoś inny ogłasza siebie za najlepszego instruktora,
ma nawet odłam wyznawców IANTD Żabierek.

Jak tam kariera na: http://forum.dziwnetabletki.com/ Pozdrawiam. Jacek.

"jacekplacek" synapsy tobie nie ryksztasują, komputer także i serwer również.

Napisałem temat:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1106836&MID=%3Chr165a%24qjg%241%40inews.gazeta.pl%3E

Wśród odpowiedzi jest taka:
"&#8226;  Re: Wysoka chłonność wapna sodowanego to gwarancja ? -  jacekplacek -
26-04-2010, 11:27:53" W środku taki tekst:

"pl.rec.nurkowanie

+ odpowiedz na ten list

Re: Zdjęcia ...
Autor: raff patagonia3456@onet.pl
Data: 26-04-2010, 11:52:14
+ pokaż cały nagłówek

Piotr pisze:

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr3msc$hdk$1news.onet.pl...

Zenus lubi liczyc, moze policzy...

Ba! Ale już nie ma Zenusia, jest narąbana Eulalia...
Powiedz, jak to jest, że z większości peespowskich liberalnych-demokratów, po roku-dwóch wyłazi
wrzaskliwy postymp?
Zenuś, zgrześ, Kawecki... I wielu, wielu innych...
Czego oni się tak przebierają w te owcze skóry? :-)
Piotr

Zeby byc wiarygodnymi.

Wrzaskliwych pieniaczy nikt nie slucha.

R."

Jak zwykle (wzasadzie zawsze) nie masz nic merytorycznego do powiedzenia.
To podsrywasz, zmień log na "jacekpodsrywajko".

pozdrawiam rc --

Data: 2010-04-27 09:43:09
Autor: jacekplacek

Autor: raff patagonia3456@onet.pl
Data: 26-04-2010, 11:52:14
+ pokaż cały nagłówek

Piotr pisze:

> [...]
> wrzaskliwy postymp?
> Zenuś, zgrześ, Kawecki... I wielu, wielu innych...
> Czego oni się tak przebierają w te owcze skóry? :-)

WoW! Podmianka tekstu na sekcie... Robi się ciekawie :) Rysio, to jacyś twoi kumple?

Jak zwykle (wzasadzie zawsze) nie masz nic merytorycznego do powiedzenia.
To podsrywasz, zmień log na "jacekpodsrywajko".

A ty Rysiu, gdzie polecasz kursy doszkalające? W zasadzie gówno mnie to obchodzi, ciągnę wątek tylko, aż pszemol się włączy i im więcej napiszesz, tym weselej będzie. Szkoda tylko, że szarmdajwer nie ma nic do powiedzenia. A mógłby coś skrobnąć o pijanych polakach śpiących pod szarmowymi palmami, nurkującym po pijaku z pijanymi instruktorami z pijanych śmierdzących łodzi, ze śmierdzącego portu... Tak fajnie się czyta, ja sramdajwer sra po rodakach.

Data: 2010-04-27 10:03:37
Autor:
Powrót z Egiptu - dla szarmdajwera: Return from Egipt
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
A ty Rysiu, gdzie polecasz kursy doszkalające? W zasadzie gówno mnie to obchodzi, ciągnę wątek tylko,

To proste pytanie, dostaniesz prostą odpowiedź.
Na PP w Warszawie wiele osób mnie poznawało z jednym wyjątkiem.
To PP, nie poznawał, to również nie poznawałem, wiele osób chciało
przedstawić, jaja przednie. Dlatego polecam tego instruktora Tobie.

[...]

Nie widziałeś balującego towarzystwa w Jastarni ?
Brak mówienia likwiduje problem ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-27 10:16:33
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > A ty Rysiu, gdzie polecasz kursy doszkalające? W zasadzie gówno mnie to > obchodzi, ciągnę wątek tylko, To proste pytanie, dostaniesz prostą odpowiedź.
Na PP w Warszawie wiele osób mnie poznawało z jednym wyjątkiem.
To PP, nie poznawał, to również nie poznawałem, wiele osób chciało
przedstawić, jaja przednie.

Twoja sława cię wyprzedza. Autografy brali?

> [...]

rodakach.

Nie widziałeś balującego towarzystwa w Jastarni ?

Jakoś mijałem się z tobą. Robisz za nurkowego Jurka Urbana?

Data: 2010-04-27 18:30:36
Autor:
Powrót z Egiptu - dla szarmdajwera: Return from Egipt
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jakoś mijałem się z tobą.

Masz tak mało do powiedzenia że nic nie straciłem.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-04-27 07:51:05
Autor: Janina Kolina
Powrót z Egiptu - dla szarmdajwera: Return from Egipt
Przynieś z sobą jakieś materiały naukowe czy naukowo techniczne, żeby człowiek

niech lepiej napisze o oblanym egazminie (poraz drugi).....
zainteresowani wiedżą o co chodzi

jk

Data: 2010-04-27 07:07:08
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hr5s12$696$1inews.gazeta.pl...
[...]

Coś mi tu śmierdzi w tej statystyce... Albo to niewinny brak precyzji wypowiedzi
albo świadome wprowadzanie ludzi w błąd... "dotyczyły osób, które niedawno
wróciły z Egiptu" czy też "dotyczyły osób, które szkoliły się w Egipcie i nie mieli
innych doświadczeń nurkowych niż Egipt" - bo to zasadnicza różnica...
Dajmy na to Ty, Jacku-Placku, pojedziesz ze swoim doświadczeniem do Egiptu
po czym dajmy na to pojedziesz na Bałtyk i będziesz tam miał śmiertelny
wypadek - podpadłbyś pod statystykę "osób, które niedawno wróciły z Egiptu".

Data: 2010-04-27 07:22:39
Autor: Janina Kolina
Powrót z Egiptu - dla szarmdajwera: Return from Egipt
doktorat z tematu bezpieczeństwa w nurkowaniu. A TY szarmdajwer, jaką masz
pracę naukową w temacie bezpiecznego nurkowania?

ponad 3tyś BESPIECZNIE wyszkolonych nurków mówi ci to coś zazdrośniku?

jk

Data: 2010-04-27 06:46:58
Autor: jacekplacek
Janina Kolina <kolstek.walica@yako.com> napisał(a):
> doktorat z tematu bezpieczeństwa w nurkowaniu. A TY szarmdajwer, jaką masz
> pracę naukową w temacie bezpiecznego nurkowania?

ponad 3tyś BESPIECZNIE wyszkolonych nurków mówi ci to coś zazdrośniku?

Wiele mówi i pogratulować wyniku Tomkowi Strugalskiemu. Kolina a Wy w warszawskim klubie byznesmena, uczycie się gdzieś nurkować po kursach w Egipcie czy idziecie na żywioł?

--

Powrót z Egiptu - dla szarmdajwera: Return from Egipt