Powroty z 1 listopada

Data: 2013-11-03 18:39:42
Autor: Przemeq
Powroty z 1 listopada
Przejechałem pól polski i prawie pod domem walnął mnie na suszarę ale nie iskrę tylko rapid.
Fakt przekroczyłem żona siedząca obok twierdzi że było 65 na 50, pan policjant że 75, ja nie zwróciłem uwagi.
W megan III jest prędkościomierz cyfrowy i prędkość wyświetla się cyfrowo o pomyłce nie ma mowy.
Dostałem 4 pkt i 100 zł mandatu. ( tak mam wypisane przekroczenie o 25 kwota 100 pln)
Szukam w necie taryfikatora i coÅ› mi nie pasuje jest:
- Przekroczenie prędkości od 11 do 20 km/h - 2 pkt - 100-200 zł
- Przekroczenie prędkości od 21 do 30 km/h - 4 pkt - 200-300 zł
Jestem odpowiedzialny za swe czyny, przekroczyłem płace nie cierpię jednak jak próbuje się mnie w ci..a robić.
Wiadomo za 100 pln do sądu nie pójdę ale bardziej wierze żonie niż temu policjantowi. Pomiar pokazał na suszarce (pytanie czy mój).
Tak będzie puki faktycznie nie będzie choćby na monitorze zdjęcia auta i czasu pomiaru + prędkość. Teraz to na suszarce mogę nawet 120 pokazać i powiedzieć to pański wynik.

Przemeq

Data: 2013-11-03 18:53:35
Autor: Artur Maśląg
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-03 18:39, Przemeq pisze:
(...)
[...]

Policjant był łaskawy i dał rabat na zakup słownika ortograficznego :)

Data: 2013-11-03 18:59:55
Autor: Budzik
Powroty z 1 listopada
Osobnik posiadaj±cy mail przemeq@onet.eu napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Przejecha³em pól polski i prawie pod domem waln±³ mnie na suszarê ale nie iskrê tylko rapid.

Jak juz przyj±³es to po ptokach ale czy rapid i iskra nie dzia³aj± na tej samej zasadzie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-11-03 20:09:37
Autor: Przemeq
Powroty z 1 listopada
Oczywi¶cie ¿e zap³acê.
Mnie chodzi o zasadê, ¿e mo¿na z³apaæ ka¿dego pokazaæ to co na wy¶wietlaczu i wcisn±æ ka¿dy kit z tekstem jak siê nie podoba to do s±du.
I ciekawe ile procent super ekspertów z netu by siê bulwersowa³o.
Prawda jest taka ¿e kierowca ma ZERO metod weryfikacji tego co Pan w³adza nam pokazuje.
I nie namawiam tutaj do zaklinania rzeczywisto¶ci jak du¿a grupa
w internecie pisze "przekroczy³e¶" nie p³ac, bo nie mieli homologacji, bo by³a linia wysokiego napiêcia, bo plansza reklamowa, bo zupa by³a za s³ona.
Przekroczy³e¶ p³aæ ale miej twardy dowód, a nie parê cyferek na wy¶wietlaczu.

Przemeq

Data: 2013-11-03 20:43:44
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-03 20:09, Przemeq pisze:
Oczywi¶cie ¿e zap³acê.
Mnie chodzi o zasadê, ¿e mo¿na z³apaæ ka¿dego pokazaæ to co na
wy¶wietlaczu i wcisn±æ ka¿dy kit z tekstem jak siê nie podoba to do s±du.

Có¿, zasadniczo to nikt nie pokazuje "starego" odczytu i nie wciska
kitów. Jak chcesz to zawsze mo¿esz sprawê pozostawiæ s±dowi.

I ciekawe ile procent super ekspertów z netu by siê bulwersowa³o.

LOL - s± tu tacy. Eksperci z nich ¿adni, ale siê wci±¿ bulwersuj± ;)

Prawda jest taka ¿e kierowca ma ZERO metod weryfikacji tego co Pan
w³adza nam pokazuje.

Có¿, kierowca to ma ¶rednio co weryfikowaæ - najwy¿ej mo¿e siê nie
zgodziæ i sprawê pozostawiæ s±dowi.

[...]

A sk±d Twoje przekonanie, ¿e to co poda³a rodzina to by³a warto¶æ
z momentu odczytu?

Przekroczy³e¶ p³aæ ale miej twardy dowód, a nie parê cyferek na
wy¶wietlaczu.

LOL - a rodzinnym odczytom z licznika wierzysz?

Data: 2013-11-03 20:59:55
Autor: Budzik
Powroty z 1 listopada
Osobnik posiadaj±cy mail futrzak@polbox.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Przekroczy³e¶ p³aæ ale miej twardy dowód, a nie parê cyferek na
wy¶wietlaczu.

LOL - a rodzinnym odczytom z licznika wierzysz?

Wiesz jak to jest, raz wierzysz, raz nie.
Jak mówi ze jecha³ 65 to wskazanie 75 na radarze jest lekko podejrzane.
Wczesniej pewnie powiedzia³oby sie w duchu "kurde, zdaw±³o mi sie" - sam tak mia³em kilka razy, ale dzisiaj wiemy troche wiecej.

A co do liczników w domu - jak mi wskazuja co 2 miesiace tyle samo zuzycia to wierze, jak mi raz licznik pradu czy wody wskazywa³ ¼le to zglosi³em i naprawili.
Zeby nie by³o, raz wskazywa³ za duzo a raz duzo za ma³o ale za to za ma³o to i tak oberwa³em, bo zg³osi³em akurat w okresie wakacyjnym a te mendy policzy³y mi wed³ug standardowego zuzycia jakbym by³ w domu.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Nawet najd³u¿sza droga zaczyna siê zawsze od pierwszego kroku.
(M±dro¶æ Wschodu)

Data: 2013-11-04 09:00:52
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-03 21:59, Budzik pisze:
[...]

Ta, jasne, lekko podejrzane. Bladego pojêcia nie ma jaka by³a dok³adne prêdko¶æ w czasie pomiaru, ale od razu podejrzenie, ¿e radar k³amie,
a obserwacja by³a dobra.

Wczesniej pewnie powiedzia³oby sie w duchu "kurde, zdaw±³o mi sie" - sam
tak mia³em kilka razy, ale dzisiaj wiemy troche wiecej.

Oczywi¶cie, napisz jeszcze jak wygl±da mechanizm reakcji na widok
policji u niektórych - hamuj±, po fakcie pomiaru, standard.

A co do liczników w domu - jak mi wskazuja co 2 miesiace tyle samo zuzycia
to wierze, jak mi raz licznik pradu czy wody wskazywa³ ¼le to zglosi³em i
naprawili.

Wahania +-15% wykrywasz moc±, czy stosujesz ci±g³y pomiar porównawczy?

Data: 2013-11-04 11:01:00
Autor: Budzik
Powroty z 1 listopada
Osobnik posiadaj±cy mail news@wp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Ma¶l±g, naprawde nie musisz za ka¿dym razem powtarzac, ze ludzie to idioci i tylko plicja potrafi ocenic predkosc.
Znam juz twoje zdanie.

[...]

A to ma jakis zwi±zek ze swiadomo¶cia predkosci z jak± sie wczesniej porusza³em?

[...]

Domowe liczniki nie sa rozliczane z ilosci z³apanych kierowców, poza tym s±  na sta³e przymocowane do mojego mieszkania.
Ergo, wiem, ze o ile miernik sie nie popsu³, to odczyt jest poprawny a dodatkowo, co najwazniejsze, mam twardy dowdów, ze odczyt jest z mojego mieszkania! A suszarka... cóz... tyle sie o tym ostatnio mówi, co ona mierzy ze az nie warto powtarzac...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Kobiety mog± uczyniæ milionerem tylko takiego mê¿czyznê, który jest
miliarderem"   - Charlie Chaplin

Data: 2013-11-04 13:08:09
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-04 12:01, Budzik pisze:
[...]

Poznaæ chama po s³owach jego :)

naprawde nie musisz za ka¿dym razem powtarzac, ze ludzie to idioci
i tylko plicja potrafi ocenic predkosc.

To Twoje zdanie i wiele wspólnego nie ma z tym co ja napisa³em.
Obie tezy s± fa³szywe i przypisujesz je mi, bo tak wygodnie.

Znam juz twoje zdanie.

Jak widaæ nie znasz, a czytaæ ze zrozumieniem nie chcesz:>

[...]

¦wiadomo¶ci? Mo¿e o ¶wiadomo¶ci to nie pisz, bo zazwyczaj ta ¶wiadomo¶æ
w formie podawanej do publicznej wiadomo¶ci jaka¶ taka trochê nie do
koñca zgodna z prawd±. Wydawa³o siê, je¿d¿ê tylko trochê szybciej,
a pó¼niej hamowanie na widok policji i zerkniêcie na licznik ile to
by³o. No, tylko pomiar by³ wykonany wcze¶niej.

Wahania +-15% wykrywasz moc±, czy stosujesz ci±g³y pomiar porównawczy?

Domowe liczniki nie sa rozliczane z ilosci z³apanych kierowców, poza tym s±

To mo¿e ich do tego nie mieszaj.

Data: 2013-11-04 19:00:48
Autor: Budzik
Powroty z 1 listopada
Osobnik posiadaj±cy mail news@wp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Ma¶l±g,

Poznaæ chama po s³owach jego :)

Wybacz, co¶ przekrêci³em?

[...]

Aha, czyli to nie policja wie najlepiej...
To Ty wiesz najlepiej... Rozumiem...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"W demokracji wolno g³upcom g³osowaæ,
w dyktaturze wolno g³upcom rz±dziæ."  Bertrand Russell

Data: 2013-11-04 20:41:13
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-04 20:00, Budzik pisze:
(...)
Aha, czyli to nie policja wie najlepiej...
To Ty wiesz najlepiej... Rozumiem...

Zieeeew...

Data: 2013-11-03 22:59:51
Autor: WOJO
Powroty z 1 listopada
Có¿, zasadniczo to nikt nie pokazuje "starego" odczytu i nie wciska
kitów. Jak chcesz to zawsze mo¿esz sprawê pozostawiæ s±dowi.

Pozwolisz, ¿e siê nie zgodzê. Raz z 8 lat temu mia³em okazjê w Górze Kalwarii poprosiæ o czas pomiaru na "rêczniaku".
Na co pan polucjant odpowiedzia³ z rozbrajaj±cym u¶miechem "O skasowa³o siê..."
Ja w ten sam sposób z rozbrajaj±cym u¶miechem odpowiedzia³em "Do widzenia" i pojecha³em dalej.
Do dzisiaj nie wiem czy skasowa³ siê pomiar, czy czas pomiaru, czy zwyczajnie chcieli mnie straszyæ starym pomiarem.
A stali w tym samym miejscu przez kilka godzin, a mnie próbowali dorwaæ, kiedy wraca³em i pamiêta³em, ¿e stoj±.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-11-04 08:08:46
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-03 22:59, WOJO pisze:
Có¿, zasadniczo to nikt nie pokazuje "starego" odczytu i nie wciska
         ^^^^^^^^^^
[...]

Zdarza siê. i nie polucjant, a policjant.

Ja w ten sam sposób z rozbrajaj±cym u¶miechem odpowiedzia³em "Do
widzenia" i pojecha³em dalej.
Do dzisiaj nie wiem czy skasowa³ siê pomiar, czy czas pomiaru, czy
zwyczajnie chcieli mnie straszyæ starym pomiarem.

No tak, czyli wiesz, ale z za³o¿enia bêdziesz ideologiê dorabia³,
¿e chcieli naci±gn±æ. Inna sprawa, ¿e przez 8 lat to siê sporo zmieni³o.

A stali w tym samym miejscu przez kilka godzin, a mnie próbowali dorwaæ,
kiedy wraca³em i pamiêta³em, ¿e stoj±.

Z ca³± pewno¶ci± polowali na Ciebie i tym razem nie mieli 'obcego'
odczytu z dobrym czasem:>

Data: 2013-11-04 08:49:10
Autor: Budzik
Powroty z 1 listopada
[...]

No co ty...
My¶le, ze WOJO mia³ jednak na my¶li to drguei, zdecydowanie negatywne okre¶lenie.

A stali w tym samym miejscu przez kilka godzin, a mnie próbowali dorwaæ,
kiedy wraca³em i pamiêta³em, ¿e stoj±.

Z ca³± pewno¶ci± polowali na Ciebie i tym razem nie mieli 'obcego'
odczytu z dobrym czasem:>

Co za bzdura.
Je¿eli by³o tak jak WOJO pisze, to nie polowali na niego, a polowali na kogokolwiek, maj±c starszy odczyt od kogo¶ kogo z³apali wcze¶niej.
Jakby mieli nowy to by zatrzymali autora nowego odczytu.
Ca³y w tym ambaras aby dwóch z³apaæ na raz...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Nic na to nie mo¿na poradziæ. To by³by
dobry tytu³ do historii mojego ¿ycia."  Irwin Shaw

Data: 2013-11-04 10:09:37
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-04 09:49, Budzik pisze:
[...]

Raczej obra¼liwe i w necie poszczekaæ w taki sposób ³atwo.

[...]

Id¼ do lekarza, mo¿e opatrzy rany od pok±sania:.

Je¿eli by³o tak jak WOJO pisze, to nie polowali na niego, a polowali na
kogokolwiek, maj±c starszy odczyt od kogo¶ kogo z³apali wcze¶niej.

Przecie¿ nie mieli - 'skasowa³ siê' obecny. To siê zdarza.

Data: 2013-11-04 11:00:59
Autor: Budzik
Powroty z 1 listopada
[...]

Nie...? Pisz±cy poda³, ¿e mieli odczyt. Skasowa³ im sie nagle, jak zostali zapytani o czas pomiaru...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie u³atwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2013-11-04 17:36:34
Autor: WOJO
Powroty z 1 listopada
Nie...? Pisz±cy poda³, ¿e mieli odczyt. Skasowa³ im sie nagle, jak zostali
zapytani o czas pomiaru...
Dok³adnie tak.
WOJO

Data: 2013-11-04 10:12:00
Autor: Myjk
Powroty z 1 listopada
Mon, 4 Nov 2013 08:49:10 +0000 (UTC), Budzik
Cały w tym ambaras aby dwóch złapać na raz...

Zapodaj jeszcze jakieÅ› ciekawe teorie spisku...
Ja już bierę czipsy.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-11-04 09:23:56
Autor: Przemeq
Powroty z 1 listopada
Prawda jest taka mog± was zatrzymaæ i z u¶miechem Panie kierowco jecha³ Pan 120 tu na wy¶wietlaczu mam wynik,a jak siê Pannie zgadza to do s±du.
Kolega na s³u¿bie potwierdzi, "tak, tak, by³o" choæ by³ w krzakach
i nic nie widzia³, mamy s³owo, kontra s³owo i tyle.
Mnie zatrzymali na drodze z Jastrzêbia-Zdroju do Zebrzydowic zawsze tam stoj± i nie jest tajemnic± ¿e ta droga to na odcinku 10 km potrafi mieæ
i z  3 kontrole radarowe. Dlatego siê upieram nie mia³em 75 i tyle dalej to se mogê pogadaæ, popisaæ itp. System jest taki, ¿e mo¿na
w skrajnych przypadkach ka¿demu wcisn±æ wszystko i gówno zrobimy.

Przemeq

Data: 2013-11-04 09:37:01
Autor: J.F
Powroty z 1 listopada
U¿ytkownik "Przemeq"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Czasy sie zmieniaja, rejestrator 200 zl kosztuje ..

J.

Data: 2013-11-04 09:57:38
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-04 09:23, Przemeq pisze:
[...]

Prawda jest tak, ¿e ja kto¶ ma tak± opiniê to mo¿e spokojnie kupiæ
stosowny rejestrator - nie wspomnê ju¿ o tym, ¿e policjanci doskonale
o tym wiedz±, a z daleka go nie widaæ.

[...]

No, zabudowany, akcja "Znicz" (zreszt± to chyba ¶rednio istotne),
odcinek znany (w szczególno¶ci przez autora) z wysokiego wska¼nika
patroli na kilometr drogi, a autor jedzie powy¿ej (i to w sumie
sporo) ograniczenia i mamy teoriê o z³ej policji, naci±ganiu
na wykroczenia itd., poniewa¿ siê da³ z³apaæ jak sierota :)

Data: 2013-11-04 10:12:12
Autor: J.F
Powroty z 1 listopada
U¿ytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

Bardzo srednio, bo z okazji tej akcji na dk8 miedzy Wroclawiem a Belchatowem raczej mniej suszarek  niz wiecej.

[...]

Ale autorzy przeciez nie narzeka ze ci zli, niedobrzy policjancji susza, tylko nabral uzasadnionego podejrzenia co do sprawnosci ich aparatury pomiarowej ... albo rzetelnosci policjanta, ktory nie wiadomo co i kiedy zmierzyl.
Normalnie by pewnie nie zwrocil uwagi, ale tym razem jednak zona zwrocila.

J.

Data: 2013-11-04 13:14:22
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-04 10:12, J.F pisze:
[...]

Byæ mo¿e, stad pisa³em ¶rednio, poniewa¿ mimo og³aszanych akcji
to ja policji nie obserwujê wiêcej.

[...]

Standardowe narzekanie jak kogo¶ z³api±. A ju¿ szczególnie teraz, kiedy
piski i wrzaski o Iskrach itd.

Normalnie by pewnie nie zwrocil uwagi, ale tym razem jednak zona zwrocila.

Tak, ¿ona wpatrywa³a siê w licznik ca³± drogê, a nie zerknê³a wtedy,
kiedy zrobi³o siê hamowanie po dokonanym pomiarze.

Data: 2013-11-04 17:32:40
Autor: WOJO
Powroty z 1 listopada
Zdarza siê. i nie polucjant, a policjant.
Mo¿liwe, ¿e Ty spotykasz policjantów (mi siê te¿ czêsto zdarza), jednak tamci to zdecydowanie, poluj±cy na kierowców polucjanci byli :)

No tak, czyli wiesz, ale z za³o¿enia bêdziesz ideologiê dorabia³,
¿e chcieli naci±gn±æ. Inna sprawa, ¿e przez 8 lat to siê sporo zmieni³o.
Mo¿liwe, ale czy na lepsze?

A stali w tym samym miejscu przez kilka godzin, a mnie próbowali dorwaæ,
kiedy wraca³em i pamiêta³em, ¿e stoj±.
Z ca³± pewno¶ci± polowali na Ciebie i tym razem nie mieli 'obcego'
odczytu z dobrym czasem:>
Nie polowali tylko na mnie. Polowali ogólnie na jelenia, który z pokor± pozbêdzie siê grosiwa z kiesy.
Szkoda, ¿e w ten sposób. Wiedziony intuicj±, ¿e mog± tam jeszcze staæ jecha³em powoli, z +/- dozwolon± prêdko¶ci±.
Jednak nie ustrzeg³em siê "lizania". Chcia³em spojrzeæ na czas pomiaru, bo nie mie¶ci³o mi siê w g³owie, ¿e przekroczy³em prêdko¶æ.
Czasem warto skorzystaæ z przys³uguj±cego nam prawa.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-11-04 18:36:05
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-04 17:32, WOJO pisze:
(...)
No tak, czyli wiesz, ale z za³o¿enia bêdziesz ideologiê dorabia³,
¿e chcieli naci±gn±æ. Inna sprawa, ¿e przez 8 lat to siê sporo zmieni³o.
Mo¿liwe, ale czy na lepsze?

Owszem.

[...]

To s± tylko Twoje domniemania, a jelenie to siê z w³asnej g³upoty
pozbywaj± kasy - w szczególno¶ci za prêdko¶æ :)

[...]

A powiedzieli chocia¿ o ile j± przekroczy³e¶?

Czasem warto skorzystaæ z przys³uguj±cego nam prawa.

Nie przeczê, a wrêcz polecam i ¿eby¶ siê nie czu³ siê ura¿ony
osobi¶cie moim sceptycyzmem - ludzie niestety czêsto siê mijaj±
z prawda na kilometr, by nie stwierdziæ, ¿e czêsto wrêcz k³ami±.
Bior±c pod uwagê sugerowane intencje tego patrolu (a czasem takie
siê zdarza³y) to jedyna metod± ich eliminacji jest podej¶cie
w³a¶nie zgodne z prawem, czyli jak nie pope³nili¶my wykroczenia
(b±d¼ mamy powa¿ne w±tpliwo¶ci np. co do odczytu) to do s±du, a jak
nie ma w±tpliwo¶ci to przyjmowaæ mandat (tak, mandat, a nie dawanie
³apówki bo taniej i konsekwencji chwilowych brak, choæ to przestêpstwo)
i wymagaæ tego mandatu od policjantów. Mo¿e to brzmi dziwnie, ale jak
kombinuj± to mandatem strasz±, ale wypisaæ to niekoniecznie chc±,
poniewa¿ to dokumentuje ich dokonania. Ba, dodatkowo jak mamy powa¿ne
w±tpliwo¶ci co do ich pracy to spokojnie to mo¿na zg³osiæ gdzie trzeba.
Przy takim podej¶ciu szybko siê patologia eliminuje w zasadzie sama,
poniewa¿ ciê¿ko w ten sposób zarobiæ ekstra pieni±dze i ryzyko spore.
No, ale do tego potrzeba elementarnej uczciwo¶ci, a nie podwójnej
moralno¶ci jak to niektórzy prezentuj± i to nawet publicznie.

Data: 2013-11-04 19:00:49
Autor: Budzik
Powroty z 1 listopada
Osobnik posiadaj±cy mail futrzak@polbox.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

to do s±du

Naprawde? I co w tym s±dzie?
Wysoki s±dzie, ja nie jecha³em.

A s±d poleci Twoim trybem my¶lenia: zapewne pan jecha³, teraz pewnie Pan k³amie a w ogóle to ¿ona nie jest wiarygodna, bo zapewne na licznik spojrza³a dopiero podczas hamowania.

Zobacz ile trzeba by³o zachodu, zeby ktos wygra³ sprawe o iskre pomimo tego, ze od dawna mówi sie o ich przek³amaniach.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Ka¿dy kiedy¶ osi±gnie najwy¿szy stopieñ niekompetencji
Tylko ¿e politycy go osi±gaj± tu¿ po wyborach"

Data: 2013-11-04 21:05:03
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-04 20:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadaj±cy mail futrzak@polbox.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

to do s±du

Naprawde? I co w tym s±dzie?

Sprawd¼, zreszt± sk±d wiedzia³em, ¿e siê odezwiesz?
Jeste¶ w³a¶nie jedn± z tych osób o podwójnej moralno¶ci, o której
pisa³em. Wola³e¶ dawaæ w ³apê ni¿ byæ uczciwym. Zaczê³o ci to
dopiero przeszkadzaæ wtedy, kiedy uzna³e¶ to za jak±¶ normê
i zrobi³o siê tego 'za du¿o'.

Zobacz ile trzeba by³o zachodu, zeby ktos wygra³ sprawe o iskre pomimo
tego, ze od dawna mówi sie o ich przek³amaniach.

Wróæ i przeczytaj ze zrozumieniem to co próbujesz nieudolnie
skomentowaæ, a mo¿e dojdziesz do wniosku, ¿e tak jest w³a¶nie
dlatego, ¿e jak wiele osób prezentujesz podwójna moralno¶æ
o niestety do¶æ wybiórcz± 'uczciwo¶æ'.

Data: 2013-11-04 23:27:40
Autor: Budzik
Powroty z 1 listopada
[...]

Zacze³o mi przeszkadzac, jak o forse zacz±³ sie ubiegaæ ktos troche bardziej ³apczywy ni¿ policjant - rz±d. I wtedy zrobi³a sie ³apanka na ca³ego. Ale to inna inszo¶æ.

Zalecasz i¶c do s±du - pytanie ponawiam - i co w tym s±dzie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"...kobiety tak dalece szanowaæ nale¿y, jak dalece
same siebie szanowaæ umiej±." Wojciech Bogus³awski

Data: 2013-11-05 13:58:50
Autor: kogutek444
Powroty z 1 listopada
W dniu wtorek, 5 listopada 2013 00:27:40 UTC+1 u¿ytkownik Budzik napisa³:
> [...]

"...kobiety tak dalece szanowaæ nale¿y, jak dalece

same siebie szanowaæ umiej±." Wojciech Bogus³awski

Obud¼ siê Budzik. To idzie nie o kasê któr± podobno ma rz±d zarobiæ. To idzie o kasê której nie chce wydawaæ na nastêpstwa wypadków. Przy kasie na nastêpstwa ta z mandatów to jakie¶ drobne.

Data: 2013-11-06 07:52:08
Autor: sqlwiel
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-05 22:58, kogutek444@gmail.com pisze:

Obud¼ siê Budzik. To idzie nie o kasê któr± podobno ma rz±d zarobiæ. To idzie o kasê której nie chce wydawaæ na nastêpstwa wypadków. Przy kasie na nastêpstwa ta z mandatów to jakie¶ drobne.

Gdyby rz±d nie chcia³ wydawaæ na nastêpstwa wypadków, to by zadba³ o bezkolizyjne skrzy¿owania, o¶wietlone drogi, staranne oznakowania itp.
Ale kasa na nastêpstwa wypadków nie jest zmartwieniem TEGO rz±du, Bêdzie zmartwieniem nastêpnego rz±du (i kolejnych).
TEN rz±d potrzebuje kasy "na ju¿". Do zasypywania dziury.

--

Dziêkujê. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-06 08:35:28
Autor: Budzik
Powroty z 1 listopada
Osobnik posiadaj±cy mail kogutek444@gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Obud¼ siê Budzik. To idzie nie o kasê któr± podobno ma rz±d zarobiæ.
To idzie o kasê której nie chce wydawaæ na nastêpstwa wypadków. Przy
kasie na nastêpstwa ta z mandatów to jakie¶ drobne.
I to ja mam sie obudzic...?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Czas to pieni±dz, pieni±dz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2013-11-03 19:01:26
Autor: J.F.
Powroty z 1 listopada
Dnia Sun, 03 Nov 2013 18:39:42 +0100, Przemeq napisa³(a):
Przejecha³em pól polski i prawie pod domem waln±³ mnie na suszarê ale nie iskrê tylko rapid.
Fakt przekroczy³em ¿ona siedz±ca obok twierdzi ¿e by³o 65 na 50, pan policjant ¿e 75, ja nie zwróci³em uwagi.
W megan III jest prêdko¶ciomierz cyfrowy i prêdko¶æ wy¶wietla siê cyfrowo o pomy³ce nie ma mowy.

Swoja dokladnosc tez ma, i raczej zawyza, i to moze sporo.

Dosta³em 4 pkt i 100 z³ mandatu. ( tak mam wypisane przekroczenie o 25 kwota 100 pln)
Szukam w necie taryfikatora i co¶ mi nie pasuje jest:
- Przekroczenie prêdko¶ci od 11 do 20 km/h - 2 pkt - 100-200 z³
- Przekroczenie prêdko¶ci od 21 do 30 km/h - 4 pkt - 200-300 z³
Jestem odpowiedzialny za swe czyny, przekroczy³em p³ace nie cierpiê jednak jak próbuje siê mnie w ci..a robiæ.
Wiadomo za 100 pln do s±du nie pójdê ale bardziej wierze ¿onie ni¿ temu

Szczegolnie ze powinienes doplacic stowe :-)

policjantowi. Pomiar pokaza³ na suszarce (pytanie czy mój).
Tak bêdzie puki faktycznie nie bêdzie choæby na monitorze zdjêcia auta i czasu pomiaru + prêdko¶æ. Teraz to na suszarce mogê nawet 120 pokazaæ i powiedzieæ to pañski wynik.

Zazwyczaj jest jeszcze zegar czasu od pomiaru.

Z mojego doswiadczenia - raczej nie oszukuja. No bo i po co - malo to piratow, ktorych mozna uczciwie zlapac ? :-)

W piatek widzialem jedna suszarke, ale posiadaczka jakos tak bez wiary
suszyla :-)
Za to uwaga na Yanosika - mam wrazenie ze zawyzal ograniczenia.

J.

Data: 2013-11-03 19:11:55
Autor: kamil/Endurorider.pl
Powroty z 1 listopada
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7hnzhuf2jfr8$.6lnjav01ba3q.dlg40tude.net...

Za to uwaga na Yanosika - mam wrazenie ze zawyzal ograniczenia.

Jako z lubo¶ci± czyni Navi Expert. I to w obydwie strony :)

kml

Data: 2013-11-04 00:36:54
Autor: JK
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-03 19:11, kamil/Endurorider.pl pisze:
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Za to uwaga na Yanosika - mam wrazenie ze zawyzal ograniczenia.

Jako z lubo¶ci± czyni Navi Expert. I to w obydwie strony :)

Jak siê zawy¿a ograniczenia w obydwie strony?

JK

Data: 2013-11-04 09:33:32
Autor: mappl
Powroty z 1 listopada
Jak siê zawy¿a ograniczenia w obydwie strony?

w górê - in plus a w dó³ - in minus ;)

Data: 2013-11-03 19:11:59
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-03 19:01, J.F. pisze:
(...)
Za to uwaga na Yanosika - mam wrazenie ze zawyzal ograniczenia.

Tam jest burdel, Panie. Zawy¿a, zani¿a, piszczy i trzeszczy
informuj±c o FR o oddalonych FR na drogach równoleg³ych...

Zmienia siê, na lepsze:>

Data: 2013-11-05 22:39:12
Autor: J.F.
Powroty z 1 listopada
Dnia Sun, 03 Nov 2013 19:11:59 +0100, Artur Ma¶l±g napisa³(a):
W dniu 2013-11-03 19:01, J.F. pisze:
(...)
Za to uwaga na Yanosika - mam wrazenie ze zawyzal ograniczenia.

Tam jest burdel, Panie. Zawy¿a, zani¿a, piszczy i trzeszczy

A nie, twierdza ze obowiazujacy limit ustalaja na podstawie sredniej
predkosci kierowcow.

I w tym momencie stwierdzenie "wszyscy tam jada szybciej" nabiera
ciekawego uzasadnienia.

J.

Data: 2013-11-03 19:14:31
Autor: Przemeq
Powroty z 1 listopada
Jak by powiedzia³ przekroczone o 15,
100 pln i 2 pkt z³ego s³owa bym nie powiedzia³ moja wina p³ace.
Ale on wciska kit przekroczone o 25, mandat daje jak za 15,
a punkty jak za 25.
Rodzina na pok³adzie twierdzi ¿e by³o 65.
To albo prêdko¶ciomierz zani¿a o 10, albo pan policjant ¶ciemnia, czasu kiedy by³ wykonywany pomiar nie pokaza³.

Przemeq

Data: 2013-11-03 19:30:35
Autor: Artur Ma¶l±g
Powroty z 1 listopada
W dniu 2013-11-03 19:14, Przemeq pisze:
[...]

A rodzina to kiedy zaczê³a siê wskazaniami licznika fascynowaæ?

Data: 2013-11-03 19:30:55
Autor: ToMasz
Powroty z 1 listopada
(...)
Fakt przekroczyłem żona siedząca obok twierdzi że było 65 na 50, pan
(...)
chmm, ja dostałem podobnie, zapytałem tutaj co mam zrobić, dostałem kopy w dupę od grupowiczów z nakazem płacenia bo prawdziwy mężczyzna płaci nie targuje się. mnie się udało wytargować 50%, ale jak bym bliżej mieszkał, bo zdecydowałbym się na sprawę w sądzie.
Na Twoim miejscu zapłaciłbym jak najszybciej i zapomniał o sprawie. Poprostu szczęśliwy przypadek ze dostałeś tylko za 100.
ToMasz

Data: 2013-11-03 20:34:19
Autor: J.F.
Powroty z 1 listopada
Dnia Sun, 03 Nov 2013 19:30:55 +0100, ToMasz napisa³(a):
(...)
Fakt przekroczy³em ¿ona siedz±ca obok twierdzi ¿e by³o 65 na 50, pan
(...)
chmm, ja dosta³em podobnie, zapyta³em tutaj co mam zrobiæ, dosta³em kopy w dupê od grupowiczów z nakazem p³acenia bo prawdziwy mê¿czyzna p³aci nie targuje siê. mnie siê uda³o wytargowaæ 50%, ale jak bym bli¿ej mieszka³, bo zdecydowa³bym siê na sprawê w s±dzie.

W sadzie generalnie jestes przegrany.
Sad oskarzonemu nie uwierzy, zonie nie uwierzy, bo zona,
funkcjonariuszowi uwierzy.

No chyba ze masz nagranie z kamery, albo np wilgotnosc byla za duza
:-)
 J.

Data: 2013-11-03 21:31:12
Autor: ToMasz
Powroty z 1 listopada
(...)
[...]

ja mia³em + 21km/h a b³±d radaru to 3km/h wiêc zgodzi³bym siê na 19. druga sprawa... skomplikowana, ale kto¶ w stra¿y nie przeczyta³ o¶wiadczenia nastêpnie oskar¿y³ mnie i ¿onê o "celowe wprowadzenie w b³±d". Z ty ju¿ poszed³em zapytaæ o opiniê i wszy³ na to ¿e spoko mo¿na by siê s±dziæ, ale pytanie czy warto. 500km w jedn± stronê, a musia³bym jechaæ i ja i ¿ona. Da³em sobie spokój i zap³aci³em za 100
ToMasz
Ps opiszê to kiedy¶, dla przestrogi

Powroty z 1 listopada