Powroty z 1 listopada

Data: 2013-11-03 19:30:55
Autor: ToMasz
Powroty z 1 listopada
(...)
Fakt przekroczyłem żona siedząca obok twierdzi że było 65 na 50, pan
(...)
chmm, ja dostałem podobnie, zapytałem tutaj co mam zrobić, dostałem kopy w dupę od grupowiczów z nakazem płacenia bo prawdziwy mężczyzna płaci nie targuje się. mnie się udało wytargować 50%, ale jak bym bliżej mieszkał, bo zdecydowałbym się na sprawę w sądzie.
Na Twoim miejscu zapłaciłbym jak najszybciej i zapomniał o sprawie. Poprostu szczęśliwy przypadek ze dostałeś tylko za 100.
ToMasz

Data: 2013-11-03 20:34:19
Autor: J.F.
Powroty z 1 listopada
Dnia Sun, 03 Nov 2013 19:30:55 +0100, ToMasz napisał(a):
(...)
Fakt przekroczyłem żona siedz±ca obok twierdzi że było 65 na 50, pan
(...)
chmm, ja dostałem podobnie, zapytałem tutaj co mam zrobić, dostałem kopy w dupę od grupowiczów z nakazem płacenia bo prawdziwy mężczyzna płaci nie targuje się. mnie się udało wytargować 50%, ale jak bym bliżej mieszkał, bo zdecydowałbym się na sprawę w s±dzie.

W sadzie generalnie jestes przegrany.
Sad oskarzonemu nie uwierzy, zonie nie uwierzy, bo zona,
funkcjonariuszowi uwierzy.

No chyba ze masz nagranie z kamery, albo np wilgotnosc byla za duza
:-)
 J.

Data: 2013-11-03 21:31:12
Autor: ToMasz
Powroty z 1 listopada
(...)
[...]

ja miałem + 21km/h a bł±d radaru to 3km/h więc zgodziłbym się na 19. druga sprawa... skomplikowana, ale kto¶ w straży nie przeczytał o¶wiadczenia następnie oskarżył mnie i żonę o "celowe wprowadzenie w bł±d". Z ty już poszedłem zapytać o opinię i wszył na to że spoko można by się s±dzić, ale pytanie czy warto. 500km w jedn± stronę, a musiałbym jechać i ja i żona. Dałem sobie spokój i zapłaciłem za 100
ToMasz
Ps opiszę to kiedy¶, dla przestrogi

Powroty z 1 listopada