Powróżycie co rozwaliłem? :)

Data: 2011-01-27 18:03:28
Autor: J.F.
Powróżycie co rozwaliłem? :)
On Thu, 27 Jan 2011 17:57:22 +0100,  Marcin Kiciński wrote:
Tydzień temu wpadłem w dziurę.
Efekt wizualny to połamany kołpak. Brak widocznych uszkodzeń ma oponie.

Dzisiaj wyskoczyłem na chwilę na A4 i po przekroczeniu 100km/h zaczęło bić na kierownicy i nawet żona na siedzeniu pasażera zauważyła że coś dziwnie trzęsie autem. Poniżej 100 jest OK.

W sobotę GP idzie do mechanika, jak myślicie co to będzie?
Opona, felga, zawieszenie?

Wywazenie.

Tez kiedys zauwazylem ze jak sie szybko jezdzi po dziurach to potem
trzesie :-)

J.

Data: 2011-01-27 18:31:57
Autor: Marcin Kiciński
Powróżycie co rozwaliłem? :)
W dniu 2011-01-27 18:03, J.F. pisze:

Wywazenie.

No to jest wersja optymistyczna :)
Do tego jeszcze nowy kołpak za 50 zeta.

Tez kiedys zauwazylem ze jak sie szybko jezdzi po dziurach to potem
trzesie :-)

U mnie są takie dziury, że wystarczy jeździć, wcale nie trzeba szybko ;)

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-01-27 18:38:51
Autor: Gabriel 'wilk'
Powróżycie co rozwaliłem? :)
W dniu 2011-01-27 18:31, Marcin Kiciński pisze:
[...]

Bo ty mieszkasz w Dziurowicach o ile dobrze pamiętam :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-27 18:42:23
Autor: Marcin Kiciński
Powróżycie co rozwaliłem? :)
W dniu 2011-01-27 18:38, Gabriel 'wilk' pisze:
U mnie są takie dziury, że wystarczy jeździć, wcale nie trzeba szybko ;)
Bo ty mieszkasz w Dziurowicach o ile dobrze pamiętam :-)
pozdrawiam

Dobrze pamiętasz :)
Ale za to w święta mieliśmy odśnieżone i posypane, a w Jaworznie były zaspy ;P

--
Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-01-27 20:06:21
Autor: Gabriel 'wilk'
Powróżycie co rozwaliłem? :)
W dniu 2011-01-27 18:42, Marcin Kiciński pisze:
[...]

Ja tam wole jeździć po białym, a i zasp nie widziałem za dużych :-)

   Oskar Wilde

Powróżycie co rozwaliłem? :)