Powróżycie co rozwaliłem? :)

Data: 2011-01-27 18:23:46
Autor: Olo
Powróżycie co rozwaliłem? :)
On 2011-01-27 17:57, Marcin Kiciński wrote:
Tydzień temu wpadłem w dziurę.
Efekt wizualny to połamany kołpak. Brak widocznych uszkodzeń ma oponie.
Powietrze trzyma. Jeżdż±c po mie¶cie nie odnotowałem żadnych problemów -
brak bicia, ¶ci±gania przy ruszaniu czy hamowaniu, nic się nie tłucze.

Dzisiaj wyskoczyłem na chwilę na A4 i po przekroczeniu 100km/h zaczęło
bić na kierownicy i nawet żona na siedzeniu pasażera zauważyła że co¶
dziwnie trzęsie autem. Poniżej 100 jest OK.

W sobotę GP idzie do mechanika, jak my¶licie co to będzie?
Opona, felga, zawieszenie?

Pozdrawiam

najprawdopodobniej zgubiłe¶ ciężarek z felgi, albo j± skrzywiłe¶... a więc jedĽ najpierw na wyważenie, jak będzie ok to będziesz się martwił :)

Data: 2011-01-27 18:34:06
Autor: Przemysław Gubernat
Powróżycie co rozwaliłem? :)
On 2011-01-27 17:57, Marcin Kiciński wrote:
Tydzień temu wpadłem w dziurę.
Efekt wizualny to połamany kołpak. Brak widocznych uszkodzeń ma oponie.
Powietrze trzyma. Jeżdżąc po mieście nie odnotowałem żadnych problemów -
brak bicia, ściągania przy ruszaniu czy hamowaniu, nic się nie tłucze.

Dzisiaj wyskoczyłem na chwilę na A4 i po przekroczeniu 100km/h zaczęło
bić na kierownicy i nawet żona na siedzeniu pasażera zauważyła że coś
dziwnie trzęsie autem. Poniżej 100 jest OK.

W sobotę GP idzie do mechanika, jak myślicie co to będzie?
Opona, felga, zawieszenie?

Pozdrawiam

najprawdopodobniej zgubiłeś ciężarek z felgi, albo ją skrzywiłeś... a więc jedź
najpierw na wyważenie, jak będzie ok to będziesz się martwił :)
Jest jeszcze moĹĽliwe uszkodzenie kordu w oponie.
Swego czasu wymieniałem całkiem sprawne opony, gdyż nie dało się na nich jeździć.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2011-01-27 18:44:32
Autor: Marcin Kiciński
Powróżycie co rozwaliłem? :)
W dniu 2011-01-27 18:34, Przemysław Gubernat pisze:
Jest jeszcze moĹĽliwe uszkodzenie kordu w oponie.
Swego czasu wymieniałem całkiem sprawne opony, gdyż nie dało się na nich jeździć.

I to jest chyba najgorsza opcja, bo oznacza zakup dwĂłch opon :(

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Powróżycie co rozwaliłem? :)