Powspominamy miło i pokażemy młodym, jak się żyło cudownie w PRLu

Data: 2013-11-22 00:16:18
Autor: boukun
Powspominamy miło i pokażemy młodym, jak się żyło cudownie w PRLu
Telewizja Publiczna ma zająć się stworzeniem Biblioteki Cyfrowej Mediów Publicznych. Za kilkadziesiąt milionów złotych powstać ma serwis, w którym obejrzymy stare filmy, audycje czy mecze naszej reprezentacji. Nie wiadomo jednak, kiedy Kowalski ze zbiorów skorzysta. No i czy będzie musiał za to zapłacić.

Około pół miliona złotych ma kosztować pierwszy etap prac nad Biblioteką Cyfrową Mediów Publicznych. Projekt śmiało można nazwać polskim youtubem. Zamiast filmików gimnazjalistów prezentował będzie największe produkcje TVP oraz Polskiego Radia. W serwisie znajdą się zarówno wydania Telewizyjnego Dziennika, programy Kabaretu Starszych Panów czy archiwalne mecze polskiej reprezentacji. Oprócz tego BCMP będzie też gromadzić audycje Polskiego Radia i publicznych rozgłośni regionalnych.

- To projekt, który ma na celu stworzenie jednolitego systemu wyszukiwania materiałów audialnych i audiowizualnych gromadzonych w zbiorach publicznej radiofonii i telewizji od wielu dziesięcioleci - mówi szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak.

Data: 2013-11-22 10:46:06
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l6m522$cjk$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty pewnia chciałbyś za darmoche!

MW

Data: 2013-11-22 14:02:12
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-22 00:16, boukun pisze:
[...]

Nie przejdzie, IPN się nie zgodzi, albo wszystko ustawi po swojemu, tak żeby ci co nie pamiętają tamtych czasów byli wdzięczni opatrzności (i Wałęsie i tobie) za to że nie było im dane wtedy żyć.

Data: 2013-11-22 14:14:10
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l6nkko$t7o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Już mądzry ludzie w Polsce wiedzą doskonale, komu mogą być wdzięczni za ten kurewski system Jaruzelskiego...

boukun

Data: 2013-11-22 17:30:12
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-22 14:14, boukun pisze:

[...]

Mądrzy to na pewno nie odrzucają faktów, i w pełni sobie zdają sprawę komu zawdzięczają to co teraz jest w kraju. Jak w bajce - był sobie czas - Polska rosla w siłę, a ludzie żyli dostatnio. Komuś tam za siódmym morzem bardzo się to nie podobało, no to zwerbował boukunów, z wielkim elektrykiem na czele, a ci powiedzieli rajowi - koniec, no i słowo ciałem się stało - dzisiaj  Polacy żyją z dnia na dzień - resztkami i popłuczynami które pozostały po tamtym raju.

Data: 2013-11-22 18:55:20
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l6o0q0$amk$1node1.news.atman.pl...
[...]

No, a fakty o stanie wojennhym, napaści i spacyfikowaniu zrywającego się do wolności narodu polskiego mądrzy Polacy znają i kto ich sprzedał i okradł przez kolejne 8 lat i potem przy okragłym stole.. To nie za siódmym morzem, tylko tu, wśród potomków UBeków, szokolnych przez NKWD tworzono agenturę i spacyfikowano milionu boukunów i zniewolono na wieki... Zbrodniarz Jaruzelski, architekt tego kurestwa dogorywa sobie spokojnie na sowitej emeryturze bezkarnie...
Tfu!

boukun

Data: 2013-11-22 18:58:11
Autor: u2
W dniu 2013-11-22 18:55, boukun pisze:
Zbrodniarz Jaruzelski, architekt tego kurestwa dogorywa sobie spokojnie
na sowitej emeryturze bezkarnie.

6 tysiecy to tylko na podpaski dla zniedoleznialego starucha, ale kisiak to ma sie znakomicie na tej swojej daczy na mazurach ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-22 19:04:59
Autor: Mark Woydak
Dnia Fri, 22 Nov 2013 18:58:11 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Czekaj, czekaj. Doczekasz się i ty podpasek. Już teraz popuszczasz mocz w
nogawkę!

Data: 2013-11-22 22:55:08
Autor: jr
> [...]

| komu zawdzięczają to co teraz jest w kraju. Jak w bajce - był sobie czas
| - Polska rosla w siłę, a ludzie żyli dostatnio.

Jak dobrze pójdzie, wszyscy znowu ujrzą te bajki. Z wiadomych przyczyn oprócz
ciebie Trybunie, dlatego twoje tu ględzenie nabierze szczególnego kolorytu.

Data: 2013-11-22 22:46:55
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l6nm5c$4v5$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Już mądzry ludzie w Polsce wiedzą doskonale, komu mogą być wdzięczni za ten
| kurewski system Jaruzelskiego...

Zobaczysz i Jaruzelskiego obok Gomółki i Gierka. Myślę, że dzięki tej cyfryzacji zniknie połowa jałowych dyskusji na psp.

Data: 2013-11-22 23:06:23
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l6ojub$v1h$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Zobaczysz i Jaruzelskiego obok Gomółki i Gierka. Myślę, że dzięki tej cyfryzacji
zniknie połowa jałowych dyskusji na psp.

Wręcz przeciwnie, nie będziemy zmuszeni na propagandę żydokomuny i powycinane relacje. Każdy będzie mógł sobie obejrzeć zwycięskie mecze drużyny Górskiego i powspominać czasy naszej glorii..., gdzie każdy był wychowywany w duchu patriotycznym...

boukun

Data: 2013-11-23 00:24:22
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l6olbe$643$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |
> [...]
| powspominać czasy naszej glorii..., gdzie każdy był wychowywany w duchu

Górski to przedwojenna szkoła futbolu, tylko że ten futbol w komunie to trochę jak zubeczony kler - opium dla ludu.

Data: 2013-11-23 00:38:03
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l6opi2$54t$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| patriotycznym...

Górski to przedwojenna szkoła futbolu, tylko że ten futbol w komunie to trochę

Futbol jak futbol, ale wszystko w PRLu Gierka stało na wysokim poziomie, sport w całej jego okazałości, 10-ta gospodarka świata. Jaka gospodarka, taki i sport...

boukun

Data: 2013-11-23 14:36:31
Autor: jr

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |

| > |
Górskiego
| > |

| Futbol jak futbol, ale wszystko w PRLu Gierka stało na wysokim poziomie, sport
| całej jego okazałości

 Sport w NRD był na dużo wyższym poziomie i co z tego? Czy uciekł ktoś z tego
powodu do NRD?

, 10-ta gospodarka świata

i nocne kolejki pod sklepami. W dzień opium dla znieczulenia..

Data: 2013-11-22 22:54:26
Autor: jr
Powspominamy miło i pokażemy młodym, jak się żyło cudownie w PRLu

| Nie przejdzie, IPN się nie zgodzi, albo wszystko ustawi po swojemu,

Po co 'cenzura IPN', skoro własną masz w głowie? Nie raz dawałem ci tu linki
do Wikipedii na temat sowieciarstwa i podejrzewam,   że do żadnego nie
zajrzałeś.

 tak
| żeby ci co nie pamiętają tamtych czasów byli wdzięczni opatrzności

Ale intuicja cię nie myli Trybunie. Prawda obroni się sama.

Data: 2013-11-22 22:53:55
Autor: jr
> [...]

| filmików gimnazjalistów prezentował będzie największe produkcje TVP oraz
| Polskiego Radia. W serwisie znajdą się zarówno wydania Telewizyjnego

To naprawdę wspaniała wiadomość!
Młodzi ludzie będą mogli zobaczyć, jak to wszystko wyglądało choćby nawet przez pryzmat komuszej propagandy. Jeśli dożyję czasu, gdy to wrzucą do sieci, będe tutaj regularnie podawał linki do smakowitszych kąsków. Dla tęsknot za peerelowskim chlewem ta inicjatywa to śmierć.
jb

Data: 2013-11-22 23:03:12
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l6ojud$v1h$2node1.news.atman.pl...

> [...]

tutaj regularnie podawał linki do smakowitszych kąsków. Dla tęsknot za
peerelowskim chlewem ta inicjatywa to śmierć.

Nie musisz czekać, możesz juz dziś włączyć TVP Historia, TVP Kultura, TVP Rozrywka, a nawet TVP 1 i TVP 2, bez produkcji i rozrywki z PRLu, nie byłoby dzisiaj co oglądać...

boukun

Data: 2013-11-23 00:26:56
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l6ol5g$5hc$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |
| > |
| > |

| Nie musisz czekać, możesz juz dziś włączyć TVP Historia, TVP Kultura, TVP
| Rozrywka, a nawet TVP 1 i TVP 2,

Owszem oglądam, ale linków do tego nie ma.

Data: 2013-11-23 09:12:07
Autor: stevep
Dnia 22-11-2013 o 23:03:12 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Nie musisz czekać, możesz juz dziś włączyć TVP Historia, TVP Kultura,  TVP Rozrywka, a nawet TVP 1 i TVP 2, bez produkcji i rozrywki z PRLu,  nie byłoby dzisiaj co oglądać...

Raczej bez kabaretu wyszydzającego PRL.
--
stevep

Data: 2013-11-23 20:32:27
Autor: jr

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6zs2h1050oqoastevep-komputer...
> [...]

Nie musisz czekać, możesz juz dziś włączyć TVP Historia, TVP Kultura,
TVP Rozrywka, a nawet TVP 1 i TVP 2, bez produkcji i rozrywki z PRLu,

Dlaczego bez?
Non stop puszczaja Laskowika i Smolenia z lat 80-81 -  to był karnawał!

Data: 2013-11-24 07:33:14
Autor: stevep
Dnia 23-11-2013 o 20:32:27 jr <bezadresu@jr.pl> napisał(a):

> [...]

Dlaczego bez?
Non stop puszczaja Laskowika i Smolenia z lat 80-81 -  to był karnawał!

No niestety, dzisiejsze kabarety poziomem sięgają bruku.
--
stevep

Data: 2013-11-24 16:09:47
Autor: jr

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w61i5oz350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

Non stop puszczaja Laskowika i Smolenia z lat 80-81 -  to był karnawał!

No niestety, dzisiejsze kabarety poziomem sięgają bruku.

Pokojna głowa - kiedyś się przebudzą.
Laskowik w latach 70 też robił durną błazenadę (studio gamma itd)

Powspominamy miło i pokażemy młodym, jak się żyło cudownie w PRLu