Powstają nowe zawody ...

Data: 2009-02-26 09:30:21
Autor: MH
Powstają nowe zawody ...
Prawie 300 polskich naukowców wystosowało do minister pracy Jolanty Fedak "List
w obronie rozumu"

http://fakty.interia.pl/polska/news/list-w-obronie-rozumu-do-pani-minister,1265793

==============

Słów qrva brakuje do własnego komentarza...

MH

Data: 2009-02-26 09:37:06
Autor: rAzor
Powstają nowe zawody ...
No weźmy taki MH! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
[...]

No przecież platformiane wykształciuchy pisały to rozporządzenie, to czego? No chyba, ze masz na mysli  bezczelnosć naukowców, aaaa to co innego. he he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-26 09:43:40
Autor: MH
Powstają nowe zawody ...
> [...]

No przecież platformiane wykształciuchy pisały to rozporządzenie, to czego? No chyba, ze masz na mysli  bezczelnosć naukowców, aaaa to co innego. he he he

"List w obronie rozumu" nie dotyczy nieposiadających go , a w szczególności
kundli. Do budy !!

MH

Data: 2009-02-26 09:46:29
Autor: rAzor
Powstają nowe zawody ...
[...]

No to zamilcz, milcz, sapristi!

a w szczególności
kundli. Do budy !!

Nie da rady, Katon już się tam rozwalił jak hrabia.

Data: 2009-02-26 13:55:16
Autor: KatonStarszy
Powstają nowe zawody ...
rAzor pisze:

Nie da rady, Katon już się tam rozwalił jak hrabia.

A wiesz po co? zebys ty azorku cała noc po zimnie musiał biegac , pieseczku ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-02-26 09:47:16
Autor: jadrys
Powstają nowe zawody ...
rAzor pisze:
[...]

Raczej ma na myśli głupotę naukowców..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 09:50:57
Autor: rAzor
Powstają nowe zawody ...
No weźmy taki jadrys! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
No przecież platformiane wykształciuchy pisały to rozporządzenie, to czego? No chyba, ze masz na mysli  bezczelnosć naukowców, aaaa to co innego. he he he

Raczej ma na myśli głupotę naukowców..

Hm.. no patrząc na poczynania rządu w zakresie walki z kryzysem, musieli zatrudnić cały sztab wróżbitów i astrologów.

Data: 2009-02-26 09:49:25
Autor: MH
Powstają nowe zawody ...

Data: 2009-02-26 09:51:49
Autor: awe
Powstają nowe zawody ...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:19fa.0000004e.49a6531dnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
nie bardzo rozumiem, zawod to profesja wykonywana. Zeby go wykonywac musi byc na to popyt, a wiec trzeba go zaspokajac profesjonalnie. Jesli ktos chce wrozbite - prosze bardzo. Skoro mozna byc prostytutka to chyba zawsze lepiej astrologiem? ja wiem dlaczego oni to zaprotestowali. Wsrod protestujacych byla pewnie prof Sroda
awe

Data: 2009-02-26 10:18:41
Autor: MH
Powstają nowe zawody ...

> [...]
nie bardzo rozumiem, zawod to profesja wykonywana. Zeby go wykonywac musi byc na to popyt, a wiec trzeba go zaspokajac profesjonalnie. Jesli ktos chce wrozbite - prosze bardzo. Skoro mozna byc prostytutka to chyba zawsze lepiej astrologiem? ja wiem dlaczego oni to zaprotestowali. Wsrod protestujacych byla pewnie prof Sroda
Nawet dość logiczne uzasadnienie! Co się zaś tyczy prostytutki , to nadal bidula
jest źle , a raczej wogóle nie traktowana przez ustawodawcę. A jak wiemy ,
niejednokrotnie nasi ustawodawcy z usług owych korzystali...

MH --

Data: 2009-02-26 10:52:14
Autor: konserwator
Powstają nowe zawody ...

--
-- -
Już od kilku lat UE świętuje zwycięstwo nad demokracją....
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go5l72$dv9$1news.onet.pl...

[...]

no wlasnie. Przeciez np. zawod "ekonomista" nie budzi zadnych kontrowersji a jak pokazaly ostatnie wydarzenia wartosc wiedzy takiego zawodowego "ekonomisty" porownywalna jest do wiedzy wrozbity czy astrologa.
Czemu emocji nie budzi np. zawodowy "politolog"? Przeciez to jasne, iz to wyksztalcony idiota!

rym

Data: 2009-02-26 10:59:16
Autor: ColgatesBilly
Powstają nowe zawody ...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:go5l72$dv9$1news.onet.pl...

[...]

No przeca... to wlasnie oni tego zawsze chcieli, a teraz sie lewactwo burzy tu mi

Kol

Data: 2009-02-26 10:45:58
Autor: ColgatesBilly
Powstają nowe zawody ...

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:19fa.0000004e.49a6531dnewsgate.onet.pl...
[...]

A wlasnie ze jestem ciekaw, bo naprawde nie wiem
o co cie sie chodzi?

Ze ksiedza nie ma, czy co?

Data: 2009-02-26 09:51:22
Autor: MH
Powstają nowe zawody ...

> [...]
>
> Słów qrva brakuje do własnego komentarza...
>
> MH

A wlasnie ze jestem ciekaw, bo naprawde nie wiem

To chyba już jest. Liczyłem na szamana ...

MH

Data: 2009-02-26 10:58:07
Autor: ColgatesBilly
Powstają nowe zawody ...

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:19fa.00000053.49a6580anewsgate.onet.pl...

> [...]

o co cie sie chodzi?

Ze ksiedza nie ma, czy co?

To chyba już jest. Liczyłem na szamana ...

Ale, co ich "postepowcow" wlasciwie razi i obchodzi?
Jakies nadymane glupki....

Kol

Powstają nowe zawody ...