Powstają nowe zawody ...

Data: 2009-02-26 10:45:58
Autor: ColgatesBilly
Powstają nowe zawody ...

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:19fa.0000004e.49a6531dnewsgate.onet.pl...
Prawie 300 polskich naukowców wystosowało do minister pracy Jolanty Fedak "List
w obronie rozumu"

http://fakty.interia.pl/polska/news/list-w-obronie-rozumu-do-pani-minister,1265793

==============

Słów qrva brakuje do własnego komentarza...

MH

A wlasnie ze jestem ciekaw, bo naprawde nie wiem
o co cie sie chodzi?

Ze ksiedza nie ma, czy co?

Data: 2009-02-26 09:51:22
Autor: MH
Powstają nowe zawody ...

> [...]
>
> Słów qrva brakuje do własnego komentarza...
>
> MH

A wlasnie ze jestem ciekaw, bo naprawde nie wiem

To chyba już jest. Liczyłem na szamana ...

MH

Data: 2009-02-26 10:58:07
Autor: ColgatesBilly
Powstają nowe zawody ...

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:19fa.00000053.49a6580anewsgate.onet.pl...

> [...]

o co cie sie chodzi?

Ze ksiedza nie ma, czy co?

To chyba już jest. Liczyłem na szamana ...

Ale, co ich "postepowcow" wlasciwie razi i obchodzi?
Jakies nadymane glupki....

Kol

Powstają nowe zawody ...