Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"

Data: 2020-02-16 11:58:18
Autor: Bruno Brunowski
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"
To zbierajcie. Powodzenia.

--
Bruno

Data: 2020-02-16 21:12:51
Autor: z
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"
Jak pokazuje historia takie filmy nic nikomu nie dają.

Szkoda sił i środków

Data: 2020-02-16 21:22:55
Autor: u2
W dniu 16.02.2020 o 21:12, z pisze:
Jak pokazuje historia takie filmy nic nikomu nie dają.

Szkoda sił i środków

a ja chętnie obejrzę, lubię takie dokumenty:)

Data: 2020-02-16 12:43:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 16 lutego 2020 21:23:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 16.02.2020 o 21:12, z pisze:
> Jak pokazuje historia takie filmy nic nikomu nie dają.

a ja chętnie obejrzę, lubię takie dokumenty:)

To się dorzuć najpierw.

--
Bruno

Data: 2020-02-16 12:46:31
Autor: mrbluesky.pl
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"
Milion ludzi po 50 groszy na lebka. Taniocha ;P

Data: 2020-02-16 21:57:07
Autor: u2
W dniu 16.02.2020 o 21:46, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Milion ludzi po 50 groszy na lebka. Taniocha ;P

mogę nawet dać 12 groszy, a co ? nie stać mnie ?:)

Data: 2020-02-16 14:07:58
Autor: mrbluesky.pl
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"
Milion ludzi po 50 groszy na lebka. Taniocha ;P

mogę nawet dać 12 groszy, a co ? nie stać mnie ?:) -- -
A nie zlotych? Wtedy dalbys sam za 24 obywatelcow ;)

Data: 2020-02-16 23:12:27
Autor: u2
W dniu 16.02.2020 o 23:07, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Milion ludzi po 50 groszy na lebka. Taniocha ;P

mogę nawet dać 12 groszy, a co ? nie stać mnie ?:)
-- -
A nie zlotych? Wtedy dalbys sam za 24 obywatelcow ;)

12 groszy, tylko nie płacz proszę:)

Data: 2020-02-17 08:22:13
Autor: mrbluesky.pl
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"
12 groszy, tylko nie płacz proszę:) -- -
To nie ja place 12 groszy i placze ze wiecej nie dam chocbym[s] sie zes... ;P
Ale czemu akurat 12gr? Bo tyle wychodzi na obywatela RP? Toz to nierealne zeby kazdy dal a POwcy&sympatki chyba by sie realnie zes.... ;)

Data: 2020-02-16 23:06:44
Autor: z
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"
Zupełnie wystarcza zacytowanie Michnika jak leci tekstem o zakonnicy w ciąży na pasach.

Jestem litościwy

Krystyna po co w tym gównie drążyć? ;-)

Data: 2020-02-16 14:10:12
Autor: mrbluesky.pl
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"

Krystyna po co w tym gównie drążyć? ;-) -- -
Zeby wykryc jakie pasozyty majom wyjad na zywej tkance narodu? ;P

Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"