Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej" - czy powstanie film o PC?

Data: 2020-02-17 08:28:20
Autor: Runt
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej" - czy powstanie film o PC?
W dniu 2020-02-16 o 20:24, boukun pisze:
W sieci rozpoczęła się zbiórka pieniędzy na film dokumentalny o roboczym tytule "Gra w gazetę". Reżyser chce opowiedzieć prawdziwa historię wydawnictwa Agora i "Gazety Wyborczej", za którą "stoją państwowe pieniądze i ludzie związani ściśle z jedną stroną sceny politycznej".

Proponuję film o roboczej nazwie "Dwie Srebrne Wieże" oparte o scenariusz na podstawie:

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pieniadze-z-fozz-pomogly-kaczynskim/52lte75

Inny film mógłby nosić robocza nazwę: "Telegraf"

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-17 00:32:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 17 lutego 2020 08:28:20 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
> [...]

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pieniadze-z-fozz-pomogly-kaczynskim/52lte75

Inny film mógłby nosić robocza nazwę: "Telegraf"

A to, to już jest. Słynny półkownik "Dramat w trzech aktach".

--
Bruno

Data: 2020-02-17 12:55:09
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Olek
12 min. temu

Szechter utrzymuje sie z tym lewackim brukowcem tylko dzieki Sorosowi. Obydwaj Zydzi.

Czyt
7 min. temu

A co to była za afera w Gie-Wu z Anna Travel?

Data: 2020-02-17 13:30:58
Autor: Runt
W dniu 2020-02-17 o 12:55, boukun pisze:
[...]

Możesz napisać coś od siebie, a nie cytować spam płatnych trolli?

Data: 2020-02-17 15:38:34
Autor: A. Filip
Runt <Runt@anakumena.soc> pisze:
[...]

Ależ on zaliczył nieco filozofii wielkiego mecenasa Giertycha jak
uczynić (własne) wypowiedzi "mniej skarżalnymi" o bezpłatny trollu ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-17 16:02:24
Autor: z
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej"
I kto to pisze? ;-)

Data: 2020-02-17 15:32:58
Autor: A. Filip
Powstaje film o Agorze i "Gazecie Wyborczej" - czy powstaną filmy o PC, prez. Wałęsie i Falandyszu, Waiter Gate, ...?
[...]

A ile można na tym stracić?  Ktoś ci zabrania zacząć zbiórkę
*cudzych* pieniędzy? :-)

Ja osobiście obstawiam na 70% że jak Kaczyński wygra _trzecią_ kadencje
to film o dwóch wieżach powstanie.  Drobny problem z tym że to może
wyglądać jako nierozliczony fundusz na łapówki głównie pod samorząd
Warszawy jakoś się obejdzie.  "Nie grzeszący rozumem" sami nie dojdą ;-)

Ja osobiście sądzę że publika ma (chwilowo) dość filmów politycznie
bardzo zaangażowanych.  Byle gówno może odnieść umiarkowany sukces
polityczny ale nie sukces kasowy.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!