Powstaje horror „Tusk”

Data: 2014-08-04 18:05:12
Autor: u2
Powstaje horror „Tusk”
W jednej z ról córka Johnny'ego Deppa

Dodano: 04.08.2014 [16:46]

http://niezalezna.pl/58005-powstaje-horror-tusk-w-jednej-z-rol-corka-johnny-ego-deppa

Na wstępie zaznaczamy – to nie jest film o Polsce pod rządami premiera Donalda Tuska. Ciekawostką jest natomiast, że jedną z ról gra w nim córka Johnny'ego Deppa i Vanessy Paradis.

15-letnia Lily-Rose Depp zadebiutuje na dużym ekranie w horrorze Kevina Smitha „Tusk” („Kieł”).

„Jestem bardzo szczęśliwa, mogąc podzielić się z wami moim skromnym wkładem w film „Tusk”, w którym gra także mój ojciec. Mam nadzieję, że wam się spodoba!” – napisała na swoim koncie na Instagramie Lily-Rose Depp.

Jak informuje tvn24.pl, w filmie, który będzie miał premierę w USA 19 września, zobaczyć będzie można także Justina Longa, Michaela Parksa i Haleya Joela Osmenta.

Jedną z głównych ról zagra też sam Johnny Depp, który pojawi się w filmie jako francusko-kanadyjski detektyw imieniem Guy Lapointe.
--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-08-05 08:31:04
Autor: leming.show
Powstaje horror "Tusk"
UTC+2 uytkownik u2 napisa:
W jednej z rl crka Johnny'ego Deppa

Dodano: 04.08.2014 [16:46]

http://niezalezna.pl/58005-powstaje-horror-tusk-w-jednej-z-rol-corka-johnny-ego-deppa

Wadza nie pozwoli na taki tytul w PL. Gdyby film nazywal sie Kaczorro, to co innego, bilety by rozdawali pol darmo.

Data: 2014-08-05 11:12:55
Autor: T.
Powstaje horror „Tusk”
W dniu 2014-08-04 18:05, u2 pisze:
[...]

Premiera odbyła się w 2007 r. Od tej pory znamy już ten horror...
T.

Data: 2014-08-05 17:13:57
Autor: u2
Powstaje horror „Tusk”
W dniu 2014-08-05 o 11:12, T. pisze:

Premiera odbyła się w 2007 r. Od tej pory znamy już ten horror...

no fakt wybil wiecej polskich generalow niz hitler:)