Powstaje największy na świecie pomnik Jezusa...

Data: 2010-05-07 09:36:21
Autor: Piotr
Powstaje największy na świecie pomnik Jezusa...
"Będzie o trzy metry wyższy od najbardziej znanego na świecie Chrystusa,
który rozpościera swoje ręce nad Rio de Janeiro w Brazylii. 33-metrową
postać Syna Bożego zwieńczy trzymetrowa korona. Te liczby mówią same za
siebie. Świebodziński Chrystus będzie najwyższy na świecie!

Z gigantycznego nasypu na rogatkach Świebodzina (woj. lubuskie) wyłania się
powoli olbrzymi posąg. Metr po metrze robotnicy używając potężnych dźwigów
na żelazną konstrukcję nakładają betonowe kręgi z których powstaje figura.
Kilka dni temu światło dzienne ujrzała głowa Jezusa."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Najwiekszy-na-swiecie-pomnik-Jezusa-powstaje-w-Polsce,wid,12241737,wiadomosc_prasa.html

Tylko szkoda, że to Śwebodzin, a nie Świdnica/ :-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-07 00:52:44
Autor: Antenka
On 7 Maj, 09:36, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
[...]

W Poznaniu mieliśmy przed wojną pomnik - wotym wdzięczności narodu
polskiego za odzyskanie niepodległości w roku 1918  Najświetszego
Serca Pana Jezusa w środku miasta.  Niestety hitlerowcy wysadzili ten
imponujący moniument już na początku wojny. Tak wyglądał :

http://fotopolska.eu/13793,foto.html

Nie było on jednak tak imponującej wielkości jak ten, który powstaje w
Świebodzinie. No i nie był to pomnik Chrystusa Króla Wszechświata.
To bardzo dobra wiadomość i powinna dać do myślenia Episkopatowi
Polski.

Antenka

Data: 2010-05-07 09:38:07
Autor: PaPi
Powstaje największy na świecie pomn ik Jezusa...
Co to ma wspolnego z tematyka grupy ?

Data: 2010-05-07 09:46:55
Autor: Piotr
Dnia Fri, 07 May 2010 09:38:07 +0200, PaPi napisał(a):

Co to ma wspolnego z tematyka grupy ?

To ciekawostka. Myślę, że zainteresuje wielu z piszących na grupę, z opcji
antyklerykalnej.
Dziękuję ci Papi za uwagę, mam nadzieję, że będziesz również reagował na
posty seksualno-religijnych obsesjonatów. :-)
Piotr

Data: 2010-05-07 09:53:14
Autor: PaPi
Powstaje największy na świecie pomn ik Jezusa...
Co to ma wspolnego z tematyka grupy ?

To ciekawostka.

Napisz cos tez na temat np. rozplodu trzody hodowlanej. Taka ciekawostka bedzie.

Dziękuję ci Papi za uwagę, mam nadzieję, że będziesz również reagował na
posty seksualno-religijnych obsesjonatów. :-)

A co mnie obchodza posty abc czy Grzegorza Z. tudziez mkarwana.
Chcesz sie wpisac w ten rynsztok robiacy z grupy o polityce grupe o wszystkim ale nie o polityce ?

Data: 2010-05-07 09:57:50
Autor: Piotr
Dnia Fri, 07 May 2010 09:53:14 +0200, PaPi napisał(a):

To ciekawostka.

Napisz cos tez na temat np. rozplodu trzody hodowlanej. Taka ciekawostka bedzie.

Dlaczego porównujesz Jezusa do trzody hodowlanej? Nie dostrzegasz różnicy? Czy to ładnie tak robić?
Piotr
:-) Ja też umiem zadawać pytania, he, he.

Data: 2010-05-07 09:59:54
Autor: PaPi
[...]

Dostrzegam. Jedno i drugie nie ma nic wspolnego z tematyka grupy.

Data: 2010-05-07 15:05:20
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hs0ghb$87b$1news.onet.pl...
[...]

A co ma posag Jezusa z atyklerykalizmem ? .
Co wogole Jezus ma wspolnego z klerem pozatym , ze stanowi dla tych ostatnich szyld reklamowy ? .
Nawet w Watykanie kardynalowie w Niego nie wierza , o czym pisza juz stali rezydenci tego koscielnego panstwa , tez ksieza !.

cyc
..

Data: 2010-05-08 13:52:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 09:46:55 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Fri, 07 May 2010 09:38:07 +0200, PaPi napisał(a):

Co to ma wspolnego z tematyka grupy ?

To ciekawostka. Myślę, że zainteresuje wielu z piszących na grupę, z opcji
antyklerykalnej.

A antysemitów? W końcu to pomnik Żyda.

Data: 2010-05-08 13:53:32
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 13:52, Grzegorz Z. pisze:
A antysemitów? W końcu to pomnik Żyda.

Rysy ma słowiańskie. No i ten prosty nosek :)

Data: 2010-05-08 13:56:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 13:53:32 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-05-08 13:52, Grzegorz Z. pisze:
A antysemitów? W końcu to pomnik Żyda.

Rysy ma słowiańskie. No i ten prosty nosek :)

A jego matka pewnie była gaździną spode Tater.

Najwinkszo gaździno.

Data: 2010-05-08 13:57:09
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 13:56, Grzegorz Z. pisze:
A jego matka pewnie była gaździną spode Tater.

Najwinkszo gaździno.

A, to ty podszywasz się pod Poloka prawdziwego.

Data: 2010-05-08 13:59:52
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 13:57:09 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-05-08 13:56, Grzegorz Z. pisze:
A jego matka pewnie była gaździną spode Tater.

Najwinkszo gaździno.

A, to ty podszywasz się pod Poloka prawdziwego.

Nie, zacytowałem z pamięci "Historię filozofii po góralsku" Tishnera.

Data: 2010-05-08 14:00:43
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 13:59, Grzegorz Z. pisze:
A, to ty podszywasz się pod Poloka prawdziwego.

Nie, zacytowałem z pamięci "Historię filozofii po góralsku" Tishnera.

Czyli podszywasz się pod Poloka "prawdziwego".

Data: 2010-05-08 14:03:02
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 14:01, Grzegorz Z. pisze:
A, to ty podszywasz się pod Poloka prawdziwego.

> Czyli podszywasz się pod Poloka "prawdziwego".

Udowodnij.

Udajesz kogoś kim nie jesteś. Quod erat demonstrandum.

Data: 2010-05-08 14:07:11
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 14:03:02 +0200, u2 napisał(a):

> [...]
>>
> Czyli podszywasz się pod Poloka "prawdziwego".

Udowodnij.

Udajesz kogoś kim nie jesteś. Quod erat demonstrandum.

Udowodnij że udaję kogoś kim nie jestem. Extraordinary claims require
extraordinary evidence. --

Data: 2010-05-08 14:11:31
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 14:07, Grzegorz Z. pisze:
Udajesz kogoś kim nie jesteś. Quod erat demonstrandum.

Udowodnij że udaję kogoś kim nie jestem. Extraordinary claims require
extraordinary evidence.

Już udowodniłem. I nie ma w tym nic nadzwyczajnego.

Data: 2010-05-08 14:33:11
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 14:20, Grzegorz Z. pisze:
Już udowodniłem. I nie ma w tym nic nadzwyczajnego.

Gdzie udowodniłeś?

Co ?

Data: 2010-05-08 14:46:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 14:41:22 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nie, nie udaję. I nie mam zamiaru udowadniać że nie udaję. Ei incumbit
probatio qui dicit, non qui negat.

Data: 2010-05-08 14:50:06
Autor: u2
Powstaje największy na świecie pomn ik Jezusa...
W dniu 2010-05-08 14:46, Grzegorz Z. pisze:
A nie udajesz ?

Nie, nie udaję.

Jak to nie udajesz, skoro udajesz ?

Data: 2010-05-08 14:56:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 14:50:06 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-05-08 14:46, Grzegorz Z. pisze:
A nie udajesz ?

Nie, nie udaję.

Jak to nie udajesz, skoro udajesz ?

Nie, nie udaję. Udowodnij że udaję!

Data: 2010-05-08 15:35:47
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 14:56, Grzegorz Z. pisze:
Jak to nie udajesz, skoro udajesz ?

Nie, nie udaję. Udowodnij że udaję!

Już udowodniłem.

Data: 2010-05-08 17:59:42
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 15:35:47 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-05-08 14:56, Grzegorz Z. pisze:
Jak to nie udajesz, skoro udajesz ?

Nie, nie udaję. Udowodnij że udaję!

Już udowodniłem.

Gdzie udowodniłeś że udaję?

Data: 2010-05-08 18:00:10
Autor: u2
Powstaje największy na świecie pomn ik Jezusa...
W dniu 2010-05-08 17:59, Grzegorz Z. pisze:
Już udowodniłem.

Gdzie udowodniłeś że udaję?

Wcześniej.

Data: 2010-05-08 18:03:09
Autor: u2
Powstaje największy na świecie pomn ik Jezusa...
W dniu 2010-05-08 18:01, Grzegorz Z. pisze:
Wcześniej.

Podaj link.

Masz : link.

Data: 2010-05-08 18:34:48
Autor: u2
Powstaje największy na świecie pomn ik Jezusa...
W dniu 2010-05-08 18:30, Grzegorz Z. pisze:
Podaj link.
> [...]

Nie działa.

Tu jest usenet, a nie linkownia.

Data: 2010-05-08 18:38:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 18:34:48 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-05-08 18:30, Grzegorz Z. pisze:
Podaj link.

Nie działa.

Tu jest usenet, a nie linkownia.

No to w inny sposób skieruj mnie do wyjaśnienia w którym wykazałeś że
"udaję kogoś kim nie jestem".

Data: 2010-05-08 18:39:43
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 18:38, Grzegorz Z. pisze:
Tu jest usenet, a nie linkownia.

No to w inny sposób skieruj mnie do wyjaśnienia w którym wykazałeś że
"udaję kogoś kim nie jestem".

Nie udawaj znowu durnia. Udawałeś GWnianego bolszewika ksywa "Polok
prawdziwy".

Data: 2010-05-08 18:42:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 18:39:43 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nie udaję znowu durnia. Skoro zarzucasz mi że "udaję kogoś kim nie jestem"
to wypadałoby byś przedstawił dowody przemawiające za tym że tak jest w
istocie.

Data: 2010-05-08 18:43:13
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 18:42, Grzegorz Z. pisze:
Nie udaję znowu durnia. Skoro zarzucasz mi że "udaję kogoś kim nie jestem"
to wypadałoby byś przedstawił dowody przemawiające za tym że tak jest w
istocie.

Znowu udajesz durnia. A kto przedrzeźniał Tischnera ?

Data: 2010-05-08 18:46:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 18:43:13 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nie przedrzeźniałem Tischnera. Cytowałem fragment jego książki,
zastrzegając że cytuję z pamięci.

Data: 2010-05-08 18:47:47
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 18:46, Grzegorz Z. pisze:
Znowu udajesz durnia. A kto przedrzeźniał Tischnera ?

Nie przedrzeźniałem Tischnera. Cytowałem fragment jego książki,
zastrzegając że cytuję z pamięci.

Nic nie zastrzegałeś. Znowu udajesz durnia.

Data: 2010-05-08 18:52:34
Autor: u2
Powstaje największy na świecie pomn ik Jezusa...
W dniu 2010-05-08 18:49, Grzegorz Z. pisze:

Nie

Tak.

Data: 2010-05-08 18:58:49
Autor: u2
Powstaje największy na świecie pomn ik Jezusa...
W dniu 2010-05-08 18:53, Grzegorz Z. pisze:

Co "Tak." ?

Co co ?

Data: 2010-05-08 19:01:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 18:58:49 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-05-08 18:53, Grzegorz Z. pisze:

Co "Tak." ?

Co co ?

Zastrzegałem że cytuję z pamięci Tischnera.

Data: 2010-05-08 19:16:03
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 19:01, Grzegorz Z. pisze:
Zastrzegałem że cytuję z pamięci Tischnera.

Nie zastrzegłeś, a potem pisałeś o jakimś Tishnerze.

Data: 2010-05-08 23:18:00
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 08 May 2010 19:16:03 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-05-08 19:01, Grzegorz Z. pisze:
Zastrzegałem że cytuję z pamięci Tischnera.

Nie zastrzegłeś, a potem pisałeś o jakimś Tishnerze.

Napisałem po prostu: "zacytowałem z pamięci Historię filozofii po góralsku
Tishnera"

Data: 2010-05-07 15:29:32
Autor: cirrus
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4be3c35f$1news.home.net.pl...
Co to ma wspolnego z tematyka grupy ?

Z tematyka niewiele, ale wartość praktyczna ma adekwatną do 1,7 miliona podpisow na PiS.

--
stevep

Data: 2010-05-07 09:42:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 09:36, Piotr pisze:
[...]

Ciekawe czy było referendum w tej sprawie, czy znowu jedni narzucają swoje upodobania drugim?

Data: 2010-05-07 09:47:50
Autor: Piotr
Dnia Fri, 07 May 2010 09:42:46 +0200, jadrys napisał(a):

Ciekawe czy było referendum w tej sprawie, czy znowu jedni narzucają swoje upodobania drugim?

Jezus jest wielki, Jadrysiu. Nie ma potrzeby robienia w tej sprawie
referendum. ;-)
Piotr

Data: 2010-05-07 17:33:00
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 09:47, Piotr pisze:
[...]

Jest.. A skąd wiesz Piotrze że ten posąg nie będzie w przyszłości miejscem kultu i celem pielgrzymek? Ci co mieszkają obok może cenią sobie ciszę i spokój.

Data: 2010-05-07 15:16:41
Autor: brat_olin
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:hs0ftf$749$1news.onet.pl...

[...]

Mam nadzieje, ze bedzie trzymal KRZYZ w rece, i wielki do tego.
Alez bedzie JAZGOT!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-07 17:45:46
Autor: boukun
Powstaje największy na świecie pomnik Jezusa...

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał
Mam nadzieje, ze bedzie trzymal KRZYZ w rece, i wielki do tego.
Alez bedzie JAZGOT!

Hmmm, wygląda, że pozował Macierewicz vel Izaak Singer...

boukun

Data: 2010-05-08 04:57:01
Autor: zbig
On 7 Maj, 15:16, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"Piotr" <p...@wp.pl> wrote in messagenews:hs0ftf$749$1news.onet.pl...
> [...]
> siebie. Świebodziński Chrystus będzie najwyższy na świecie!

Mam nadzieje, ze bedzie trzymal KRZYZ w rece, i wielki do tego.

Chrystus z krzyżem w ręku? A co to za wizja?

Data: 2010-05-08 14:01:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 8 May 2010 04:57:01 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Mam nadzieje, ze bedzie trzymal KRZYZ w rece, i wielki do tego.
Alez bedzie JAZGOT!

Chrystus z krzyżem w ręku? A co to za wizja?

Proponuję pójść o krok dalej i wyrzeźbić Chrystusa z kawałkiem Tupolewa.

Data: 2010-05-08 13:26:15
Autor: KubicaR

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hs0ftf$749$1news.onet.pl...
[...]
Najwyższy żyd świata, stanie w polsce.
Ale to chyba normalne w kraju żądzonym przez żydowskich polityków.

Powstaje największy na świecie pomnik Jezusa...