Powstaje największy na świecie pomnik Jezusa...

Data: 2010-05-07 15:16:41
Autor: brat_olin
Powstaje największy na świecie pomnik Jezusa...
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:hs0ftf$749$1news.onet.pl...

"Będzie o trzy metry wyższy od najbardziej znanego na świecie Chrystusa,
który rozpościera swoje ręce nad Rio de Janeiro w Brazylii. 33-metrową
postać Syna Bożego zwieńczy trzymetrowa korona. Te liczby mówią same za
siebie. Świebodziński Chrystus będzie najwyższy na świecie!

Mam nadzieje, ze bedzie trzymal KRZYZ w rece, i wielki do tego.
Alez bedzie JAZGOT!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-07 17:45:46
Autor: boukun
Powstaje największy na świecie pomnik Jezusa...

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał
Mam nadzieje, ze bedzie trzymal KRZYZ w rece, i wielki do tego.
Alez bedzie JAZGOT!

Hmmm, wygląda, że pozował Macierewicz vel Izaak Singer...

boukun

Data: 2010-05-08 04:57:01
Autor: zbig
On 7 Maj, 15:16, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"Piotr" <p...@wp.pl> wrote in messagenews:hs0ftf$749$1news.onet.pl...
> [...]
> siebie. Świebodziński Chrystus będzie najwyższy na świecie!

Mam nadzieje, ze bedzie trzymal KRZYZ w rece, i wielki do tego.

Chrystus z krzyżem w ręku? A co to za wizja?

Data: 2010-05-08 14:01:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 8 May 2010 04:57:01 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Mam nadzieje, ze bedzie trzymal KRZYZ w rece, i wielki do tego.
Alez bedzie JAZGOT!

Chrystus z krzyżem w ręku? A co to za wizja?

Proponuję pójść o krok dalej i wyrzeźbić Chrystusa z kawałkiem Tupolewa.

Powstaje największy na świecie pomnik Jezusa...