Powstał nowy krzyż "smoleński"

Data: 2010-07-22 20:44:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Powstał nowy krzyż "smoleński"
Przybywa krzyży upamiętniających Ofiary katastrofy smoleńskiej. Teraz w Warszawie są już dwa. Ten sprzed Pałacu Prezydenckiego i krzyż w Sejmie

http://www.fakt.pl/Powstal-nowy-krzyz-quot-smolenski-quot-,artykuly,77944,1.html

Sejmowy krzyż stoi obok tablicy upamiętniającej posłów Prawa i Sprawiedliwości, którzy zginęli pod Smoleńskiem.

- Ten krzyż nie powinien nikomu przeszkadzać. Upamiętnione ofiary były katolikami, ludźmi pracującymi dla Polski. Byli oddani Bogu i Ojczyźnie - ocenia Stanisław Pięta z PiS.
Poseł Prawa i Sprawiedliwości nie rozumie dlaczego krzyż sprzed Pałacem Prezydenckim nie podobał się politykom PO. - Zastanawia mnie to i dziwi. Symbol ten nie ma przecież wymiaru politycznego - uważa poseł opozycji.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czekam kiedy PiS przeszarżuje.

Data: 2010-07-22 16:17:37
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 22, 1:44 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

Krzyże smoleńskie powinny być wzniesione w każdym polskim mieście.. Dwa
to stanowczo za mało. Ludzi z Bieszczad nie bedą przyjeżdżać do
Warszawy żeby się pomodlić powinni mieć krzyż w Ustrzykach Dolnych.

magdavera

Data: 2010-07-23 01:54:37
Autor: boukun

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:9e33a4f7-4237-4556-b8e6-f8edfb8435d6f6g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Wystarczy, że se każdy moher który chce, powiesi żydowski krucyfiks nad swoimi drzwiami...

boukun

Data: 2010-07-23 02:55:24
Autor: zbig
Powstał nowy krzyż "smoleński"
On 23 Lip, 01:17, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
> [...]

to stanowczo za mało. Ludzi z Bieszczad nie bedą przyjeżdżać do
Warszawy żeby się pomodlić powinni mieć krzyż w Ustrzykach Dolnych.

:))))
Myślę , że taki krzyż powinien być w każdej dzielnicy. W takich
Ustrzykach to powinny powstać ze cztery.
Prawda Magda?

Data: 2010-07-23 12:38:50
Autor: magdaverakosiorek
wrote:

> [...]
> to stanowczo za mało. Ludzi z Bieszczad nie bedą przyjeżdżać do
> Warszawy żeby się pomodlić powinni mieć krzyż w Ustrzykach Dolnych.

:))))
Myślę , że taki krzyż powinien być w każdej dzielnicy. W takich
Ustrzykach to powinny powstać ze cztery.
Prawda Magda?- Hide quoted text -

Prawda Zbigniewie.
magdavera

Data: 2010-07-22 20:55:03
Autor: rAzor
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
Przybywa krzyży upamiętniających Ofiary katastrofy smoleńskiej.

Te, przygłup - przeciez ty tutaj kolędujesz od 9-tej rano. Ty masz inne życie, poza sraniem na psp, pajacu?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-22 22:15:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <pi'sz.pan.na.ko'wno@na.kown'o!com> napisał w wiadomości news:i2a465$dpk$1news.onet.pl...
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
Przybywa krzyży upamiętniających Ofiary katastrofy smoleńskiej.

Te, przygłup - przeciez ty tutaj kolędujesz od 9-tej rano. Ty masz inne życie, poza sraniem na psp, pajacu?

A chuj ci do tego przygłupie.

Data: 2010-07-22 23:36:37
Autor: Slawek SWP
[...]

Znaczy dotarło, która godzina...?

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-07-22 23:55:27
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Powstał nowy krzyż "smoleński"
Użytkownik "rAzor" to:
faszystowki gnojec
Tfu!

Data: 2010-07-22 22:41:29
Autor: jadrys
[...]

W mojej opinii już dość dawno temu "przeszarżował". Tak się nie zachowują odpowiedzialni ludzie. .

Powstał nowy krzyż "smoleński"