Powstała Partia Kierowców

Data: 2019-03-30 11:42:09
Autor: Trybun
Powstała Partia Kierowców
W dniu 2019-03-29 o 23:09, kk pisze:
http://niusy.pl/@nczas.com/a6l

"Sąd zarejestrował Partię Kierowców. Jej podstawowym celem jest walka z ekoterorystami, którzy określają się jako miejscy aktywiści."

Moje wsparcie uzyskają tylko wtedy gdy jawnie i otwarcie zadeklarują walkę z terrorem rządzących tym krajem wobec kierowców. Za ciągoty do bezkarnego i trucia środowiska mogą dostać ode mnie kopa w siedzenie.

Data: 2019-03-30 13:28:05
Autor: Trybun
Powstała Partia Kierowców
W dniu 2019-03-30 o 12:43, kk pisze:
[...]